C30 gespot
-
- 2nd Gear member
Willem! Jonge wat een mooie bak! Ik doe toch iets niet goed! Haha!
Had je wel in de gaten dat ik dat was achter je bij er statio.? Ik zag je al rijden van afstand,
Denk even door jagen dan kom ik wel achter je! Ik ga denk ik ook maar 18inch eronder gooien, staat echt dik!
Had je wel in de gaten dat ik dat was achter je bij er statio.? Ik zag je al rijden van afstand,
Denk even door jagen dan kom ik wel achter je! Ik ga denk ik ook maar 18inch eronder gooien, staat echt dik!
1. C30 R-Design ice-white. 19 inch volvo velgen. Xenon, en er komt nog meer.
2. C30 kinetic 1.8, Black Stone. 19 inch tomason velgen. Mobilityline. Winterline. Bodykit.
3. (De tweede sleutel) V60 D3 R-Design, Caspian Blue.
2. C30 kinetic 1.8, Black Stone. 19 inch tomason velgen. Mobilityline. Winterline. Bodykit.
-
- 2nd Gear member
D5-rdesign, hoeveel heb jij je v50 verlaagd?
1. C30 R-Design ice-white. 19 inch volvo velgen. Xenon, en er komt nog meer.
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
thanx man.. alleen issie met dit beginnende sneeuwachtige weer zo enorm snel vies (denk dat jij dat net zo hebt met zwart:D )
PB, me anders even je kenteken, of iets opvallends want heb het idee dat er de afgelopen 2 maand wel 30 C30s zijn verkocht... ik kan blijven zwaaie hierzo! Maar niemand zwaait terug! haha.
PB, me anders even je kenteken, of iets opvallends want heb het idee dat er de afgelopen 2 maand wel 30 C30s zijn verkocht... ik kan blijven zwaaie hierzo! Maar niemand zwaait terug! haha.
-
- 2nd Gear member
99-z?-sl wiite c30 met 17inch heico uitlaat op parkeerterrein ypenburg bij het station
ford focus wagon 2.0 rally .18inch,verlaagd,57i-kit,parrot 9200i,chiptuning,ST spoiler pakket,ST voorremmen,onboard camera.
(C30 is verkocht ivm dat de kinderwagen wel paste maar de rest wat mee moet niet)
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
(C30 is verkocht ivm dat de kinderwagen wel paste maar de rest wat mee moet niet)
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
-
- 2nd Gear member
ziet er iemand nog wel eens een C30 rijden ik zie er zat!!!
ford focus wagon 2.0 rally .18inch,verlaagd,57i-kit,parrot 9200i,chiptuning,ST spoiler pakket,ST voorremmen,onboard camera.
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line
-
- 4th Gear member
Afgelopen weken in de ochtend een paar keer iemand met nagenoeg dezelfde C30 als de mijne (zwart + bodykit) tegengekomen op de Jan van Galenstraat in Amsterdam, telkens ter hoogte van kruising met Hoofdweg. Ik rij stad uit, hij rijdt de stad in. Een mede-forumlid wellicht?
- BasH
- 2nd Gear member
ik zie er weinig in brabant/zuid holland, en als ik ze zie zijn het dames die op het stuur zitten en alleen voor zich uit kijken... (en 80km/h op de snelweg)
C30 Sport. BJ '09
Cosmic White. Java Brown Pearl bodykit. Spartacus 17'. Dubbele pijp.
Cosmic White. Java Brown Pearl bodykit. Spartacus 17'. Dubbele pijp.
-
- 2nd Gear member
Afgelopen vrijdag onderweg van huis kwam ik in de lier een hele mooie c30 tegen.
Wit van kleur dikke donkere 19 inch wielen en voor en achter keurig verlaagd niet met zijn kont in de lucht als bij velen.
Iemand van hier toevallig?
Wit van kleur dikke donkere 19 inch wielen en voor en achter keurig verlaagd niet met zijn kont in de lucht als bij velen.
Iemand van hier toevallig?
- matthijS40
- 2nd Gear member
Als t een ice white was geweest had ik het kunnen zijn. Electronic zilver is wel een top kleur! Ik zie er op de n209 elke ochtend een zwarte r-edition...