*zucht* Wachten duurt lang...
Dat probeerde ik ook, maar omdat mijn werkgever al een korting van 10,5% heeft bedongen was er voor mij weinig ruimte meer over om te onderhandelen.MvR schreef:Wanneer had jij hem besteld tvherpen?
En leuk om te lezen dat hij zo goed bevalt. Ik kan namelijk nog even wachten... en wachten is nogal lastig bij bestelling van zon auto. Ik heb ongeveer exact dezelfde versie als jij alleen dan met de Winterline, geblindeerde ramen, keyless start, park assist pilot voor en achter met camera. Moet zeggen dat ik deel van die extra's er gratis bij heb kunnen regelen na heel veel moeite
Ik wilde in eerste instantie ook stalen velgen met winterbanden, maar de leasemaatschappij gaf aan dat er dan nog een bedrag van bijna 900 euro erbij kwam. Dus maar niet gedaan.MvR schreef:@Praveen
Klopt helemaal, we kunnen nog 2/3 maanden rijden zonder MRB en dan komt er inderdaad een 80 euro bij ongeveer.
Netjes!
Ja bij mij zitten luxe kentekenplaten er ook standaard bij, net als een volle tank, gevarendriehoek en EHBO kit.
Ik heb helaas geen accessoires erbij kunnen regelen, heb alleen wel veel opties aan de auto zelf kunnen toevoegen voor dezelfde leaseprijs. En tevens heb ik ook nog voor dezelfde leaseprijs winterbanden met aparte 16" licht metalen velg kunnen regelen want ik ben bang dat anders in de winter mijn goede velgen beschadigen..