Volvo V40 - Het algemene levertijd topic.

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
JustinK
2nd Gear member

Schitterend! :D

*zucht* Wachten duurt lang...
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Hele mooie combi :p

Zelfde als hoe ik hem besteld heb, alleen dan zonder xenon...

Geniet ervan!!!
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
zakraket
4th Gear member

tnx!

Zonder Xenon natuurlijk ook prima :), maar het viel me gisteren toen ik hem zag staan meteen op dat Xenon ook een donkere achtergrond heeft. Laat dat nu net fantastisch passen op een witte auto met al die donkere accenten :)

De bochtenadaptatie van Xenon werkt trouwens super :)

(Wat is de achtergrond dan als je geen xenon hebt? Lakkleur?)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
tvherpen
Starter

Mooi die wiite R-Design met de zwarte accenten!

Ik heb afgelopen dinsdag mijn zwarte R-Design opgehaald en inmiddels zo'n 500 km gereden. Het was toch weer even wennen aan een heel andere manier van rijden na mijn Seat Leon, maar nu wil ik niet meer anders. Ligt heel goed op de weg, stil, rustig, en toch genoeg power met de D2 als je het juiste toerengebied gebruikt. Ook collega's zijn onder de indruk (hij is wel heel dik/groot!). De combi R-design en Sapphire Black ben ik heel blij mee, de zilveren accenten komen mooi uit.

Premium sound klinkt heerlijk en ik vind de navigatie prima werken, zeker op voicecontrol. Dat werkt ook wat sneller als je gebruikerstraining doet. Waar ik wel last van had afgelopen woensdag was dat zowel de voicecontrol als het bellen totaal niet meer functioneerden. De voicecontrol begreep geen enkel commando meer (alsof het alleen maar ruis hoorde) en zowel bij bellen als gebeld worden was er verbinding maar hoorde zowel ik als de andere kant niets. Ik stond op het punt om de volgende ochtend naar de dealer te rijden en toen deel alles het weer. Ik hou het in de gaten.

Foto's volgen!
V40 D2 R-Design Black Sapphire - Buss. Pack Pro - Premium Sound - Xenon - Regensensor - Automatische dimmende spiegel
MvR
2nd Gear member

Wanneer had jij hem besteld tvherpen?

En leuk om te lezen dat hij zo goed bevalt. Ik kan namelijk nog even wachten... en wachten is nogal lastig bij bestelling van zon auto. Ik heb ongeveer exact dezelfde versie als jij alleen dan met de Winterline, geblindeerde ramen, keyless start, park assist pilot voor en achter met camera. Moet zeggen dat ik deel van die extra's er gratis bij heb kunnen regelen na heel veel moeite :D
Praveen
2nd Gear member

MvR schreef:Wanneer had jij hem besteld tvherpen?

En leuk om te lezen dat hij zo goed bevalt. Ik kan namelijk nog even wachten... en wachten is nogal lastig bij bestelling van zon auto. Ik heb ongeveer exact dezelfde versie als jij alleen dan met de Winterline, geblindeerde ramen, keyless start, park assist pilot voor en achter met camera. Moet zeggen dat ik deel van die extra's er gratis bij heb kunnen regelen na heel veel moeite :D
Dat probeerde ik ook, maar omdat mijn werkgever al een korting van 10,5% heeft bedongen was er voor mij weinig ruimte meer over om te onderhandelen.
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
MvR
2nd Gear member

Jij hebt hem ook lease Praveen? Die verkoopster werd een beetje moe van me want ik bleef maar doorgaan met wat ik wou. Nu uiteindelijk heb ik een zeer mooie maandelijkse prijs voor een mooi compleet plaatje vind ik zelf. Want ze had al een hele dikke korting op de maandprijs zitten, maar ik wou er echt nog meer opties voor dat geld bij. En uiteindelijk is het ook gelukt en hij is besteld :)
In bestelling
2020 December: Volvo XC40 P8 AWD Recharge Pure Electric R-Design
Huidig
2018: Volvo XC40 T4 R-Design in Osmium Grey
Voorheen
2013: Volvo V40 D2 - R-Design / Black
Get!em
3rd Gear member

Hier ook veel korting al tussen werkgever/LM/merken/dealers geregeld, dus zelf ook weinig onderhandelingsruimte (max 200 euro).
Echter, die korting tussen LM/merkendealers zit (deels) ook weer terug in het lease maandbedrag. De leasebedragen waren voor Volvo namelijk laag. Lager dan bijv Renaul/Ford, zelfs al waren die auto's zo'n 5000euro goedkoper in aanschaf.
Dus gewoon dankjewel zeggen tegen de onderhandeling die er al is gedaan voor je :)

Ik heb overigens besteld op 20 juni bij LM, dealer bevestiging kwam op 8 juli, verwachte leverdatum is nu 20 september.
MvR
2nd Gear member

Ja het verschil is dat ik zelf de eigenaar van het bedrijf ben dus moest het zelf regelen. Maar ik vond de uiteindelijke prijzen van Volvo heel netjes, zit namelijk bij Volvo lease zelf nu.
In bestelling
Huidig
Voorheen
Morri
2nd Gear member

Nou, ik krijg niet eens luxe kentekenplaten cadeau t.w.v. 15 EUR :-)
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
JustinK
2nd Gear member

Ik heb aangegeven welke extra accessoires ik graag wil (luxe kentekenplaat, instaplijsten achter, koelbox) en dat ik de auto graag bij hun in onderhoud wil brengen. Toen was de reactie van de dealer: "Nou dan zijn de accessoires voor mijn rekening"

Ik blij :D
Huidig
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Praveen
2nd Gear member

@MvR; Is inderdaad een lease auto.
Maar wat er ook gezegd wodt, de korting die het bedrijf krijgt zie je ook aan het lease bedrag.
Alleen jammer dat de MRB vrijstelling is komen te vervallen per 1-1-2014. Is een verhoging van ongeveer 80 euro op de leasebedrag.

Maar zit nog steeds ruim onder het budget wat wij hebben.
We hebben zelfs een niewue regeling vanaf dit jaar. Als je onder het budget blijft kijg je het verschil netto er nog eens bij je salaris. Al met al ga ik er goed op vooruit. Zo een verhoging in salaris krijgen wij er niet bij aan het einde van het jaar.

De luxe kentekenplaten wordt standaard geleverd bij mijn dealer. De verkoper gaf aan dat het de service is vanuit hun omdat Volvo een luxe uitstraling wilt hebben. Netjes hoor.

Heb alleen dakdragers, bagagebox en sunblinds erbij kunnen onderhandelen waarbij is alleen voor de dakdragers betaal.

De dealer gaf aan dat er alleen 1% erbij te onderhandelen was van de catalogus prijs. ( 390 euro) Maar heb uiteindelijk toch meer korting gekregen.
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
MvR
2nd Gear member

@Praveen
Klopt helemaal, we kunnen nog 2/3 maanden rijden zonder MRB en dan komt er inderdaad een 80 euro bij ongeveer.

Netjes!

Ja bij mij zitten luxe kentekenplaten er ook standaard bij, net als een volle tank, gevarendriehoek en EHBO kit.

Ik heb helaas geen accessoires erbij kunnen regelen, heb alleen wel veel opties aan de auto zelf kunnen toevoegen voor dezelfde leaseprijs. En tevens heb ik ook nog voor dezelfde leaseprijs winterbanden met aparte 16" licht metalen velg kunnen regelen want ik ben bang dat anders in de winter mijn goede velgen beschadigen..
In bestelling
Huidig
Voorheen
zakraket
4th Gear member

Ja, die had ik er ook bij gekregen (kentekenplaten). Deden ze niet standaard, maar wel als dat nodig was bij de uitstraling van een auto :)
EHBO-kit had ik ook, volle tank. Gevarendriehoek zit misschien ergens in de auto.. :)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
Smitse82
1st Gear member

En een flesje wijn ;)

Ik heb de mijne nu ongeveer 2 weken in bezit en niks dan lof! Enkel had ik de dag er op gelijk een lekke band maar hey, was de noodreservewiel gelijk gebruikt! Voor sensoren/park pilot was niet vanuit de fabriek geleverd, dit hebben ze deze week als nog ingebouwd :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Praveen
2nd Gear member

Mooi bak!

Heb geen reseverwiel genomen.
Dan zou de kofferbak kleiner worden.
Met 2 kinderen heb ik eigenlijk al een kleine auto, maar met goed ordenen kan alles erin.
Praveen
2nd Gear member

MvR schreef:@Praveen
Klopt helemaal, we kunnen nog 2/3 maanden rijden zonder MRB en dan komt er inderdaad een 80 euro bij ongeveer.

Netjes!

Ja bij mij zitten luxe kentekenplaten er ook standaard bij, net als een volle tank, gevarendriehoek en EHBO kit.

Ik heb helaas geen accessoires erbij kunnen regelen, heb alleen wel veel opties aan de auto zelf kunnen toevoegen voor dezelfde leaseprijs. En tevens heb ik ook nog voor dezelfde leaseprijs winterbanden met aparte 16" licht metalen velg kunnen regelen want ik ben bang dat anders in de winter mijn goede velgen beschadigen..
Ik wilde in eerste instantie ook stalen velgen met winterbanden, maar de leasemaatschappij gaf aan dat er dan nog een bedrag van bijna 900 euro erbij kwam. Dus maar niet gedaan.
In de zomer dan op 17" met 225/45/17 en in de winter op 205/45/17. En de leaseprijs blijft dan hetzelfde. De winterbanden waren al meegecalculeerd.
JustinK
2nd Gear member

Nice! Ook in Titanium Grey komt zo'n R-Design erg goed uit de verf zeg!
Huidig

Historie
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

Inderdaad, ziet er ook heel goed uit in het grijs!
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
Get!em
3rd Gear member

JustinK schreef:Nice! Ook in Titanium Grey komt zo'n R-Design erg goed uit de verf zeg!
Liever blijft hij gewoon in de verf :D
Plaats reactie

Terug naar “V40”