En toch merk ik in deze stand dat hij direct een paar versnellingen terug gaat, het toerental op 2200 houd waar hij dus direct kracht heeft.
Verder exact dat wat Jalex zegt, automaat is in D heerlijk comfortabel maar relatief laat met terug schakelen.
Ook opschakelen doet hij vlot en wil direct naar het hoogste verzet, bij 80km/u idd 1300rpm.
Op 2 baanswegen met veel Agila's en Meriva's wil ik zo kort mogelijk op de tegengestelde baan zitten, dan pak ik altijd die sportstand.
Wel opletten want het gaat snel veel te hard.
V90 D4 MY'18 blog - Twente
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21176
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 29501
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Het nadeel van die huidige sportstand is dat je zelf moet schakelen en daar heb ik nu juist een automaat voor gekocht om dat niet te hoeven doen. Volgens mij was er vroeger een sportstand met aparte schakelaar die de bak wel in de automatische modus hield maar wel met andere schakelmomenten.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10634
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Alwin kan de ervaringen beter uitleggen. Hij had en heeft een automaat. Beide 8 traps?
Laatst gewijzigd door Hans oet Twent op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3169
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Snap ik niet goed: bij mijn XC60 MY 2017 is in de sportstand ook volledig automatisch te rijden, het gaat alleen feller als je de pook naar links zet en verder niets doet: de motor trekt veel verder (en harder) door in de toeren, en bij gas loslaten remt de auto wat sterker op de motor. Het wordt er een beetje andere auto van die beter door de bochten trekt . Zelf schakelen kan natuurlijk ook (met pook of met de flippers) maar dat is in ons vlakke land geen noodzaak. Meestal rij ik ‘gewoon’ automatisch en comfortabel , maar bij erg bochtige of smalle wegen zet ik hem wel in de S stand omdat je dan meer controle over de auto krijgt omdat hij gemakkelijker door de bocht ‘trekt’.lint schreef: Het nadeel van die huidige sportstand is dat je zelf moet schakelen en daar heb ik nu juist een automaat voor gekocht om dat niet te hoeven doen. Volgens mij was er vroeger een sportstand met aparte schakelaar die de bak wel in de automatische modus hield maar wel met andere schakelmomenten.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- PGV90
- 6th Gear member
- Berichten: 3186
- Lid geworden op: 18.03.2012 - 12:29
- Locatie: Zuid Holland - groene hart
Ik gebruik de S stand voornamelijk gedurende de vakantie, met zwaarder beladen auto,
en in de bergen, zowel bergop (hoger in de toeren) en bergaf (remt dan veel beter bij).
In die stand naar links blijft de bak automatisch schakelen, maar kan ook handmatig op- of af-geschakeld worden, waarna de automaat bij te lage toeren vanzelf weer naar automatisch gaat.
(dit is dus in een 2016 XC70 met 8-traps GT).
Terug naar de V90,
ik ben wel benieuwd wat de GT in de V90 doet bij stand naar links - zelfde schakel programma, met de optie voor handmatig?
en in de bergen, zowel bergop (hoger in de toeren) en bergaf (remt dan veel beter bij).
In die stand naar links blijft de bak automatisch schakelen, maar kan ook handmatig op- of af-geschakeld worden, waarna de automaat bij te lage toeren vanzelf weer naar automatisch gaat.
(dit is dus in een 2016 XC70 met 8-traps GT).
Terug naar de V90,
ik ben wel benieuwd wat de GT in de V90 doet bij stand naar links - zelfde schakel programma, met de optie voor handmatig?
Van XC70 naar V90 CC
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
V90 Cross Country AWD T5 Pro Polestar 2018 - Crystal White Pearl + zwart Nappa leer en een hele lijst extra's
XC70 T5 GT8 Polar+ my 2016 - Inscription Electric Silver + Chesnut leer
V70 T4 Limited Edition Saville Grey - 2012
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 29501
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Weer wat geleerd, het werkt inderdaad maar ik vind het wel wat zenuwachtig rijden. Normaal maakt mijn motor niet van die hogere toerentallen en er gaan dagen voorbij zonder dat er meer dan 3000 toeren worden gemaakt. Zal zeker met mijn "man van bepaalde leeftijd" te maken hebben.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- mga1600
- 6th Gear member
- Berichten: 3169
- Lid geworden op: 01.12.2007 - 09:22
- Locatie: nhn
Het is onrustiger, dat klopt. Het systeem doet overigens niet aan leeftijdsdiscriminatie hoor, ik ben hard op weg om 69 te worden maar mijn auto en ik houden allebei wel van ‘een beetje pit’ zo nu en dan.....als het verkeerstechnisch kan.... en mijn vrouw er niet bij is....lint schreef: "man van bepaalde leeftijd"
XC60 T6 Ultimate Dark my24
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 29501
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Dat zijn wel twee essentiële voorwaarden .....als het verkeerstechnisch kan.... en mijn vrouw er niet bij is....
Toch denk ik dat die sportstand niet mijn favoriet gaat worden.
Toch denk ik dat die sportstand niet mijn favoriet gaat worden.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10634
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
U mag wel een keer rijden hoor.PGV70 schreef: Ik gebruik de S stand voornamelijk gedurende de vakantie, met zwaarder beladen auto,
en in de bergen, zowel bergop (hoger in de toeren) en bergaf (remt dan veel beter bij).
In die stand naar links blijft de bak automatisch schakelen, maar kan ook handmatig op- of af-geschakeld worden, waarna de automaat bij te lage toeren vanzelf weer naar automatisch gaat.
(dit is dus in een 2016 XC70 met 8-traps GT).
Terug naar de V90,
ik ben wel benieuwd wat de GT in de V90 doet bij stand naar links - zelfde schakel programma, met de optie voor handmatig?
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 14.08.2013 - 12:40
Deleted
Laatst gewijzigd door Basher op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC60 MY 22.5 Recharge Inscription (Long Range) - Platinum Grey - Lounge B&W
Ex V90 MY 18 Momentum 18 - D4 - GT 8 - Pine Grey - B&W Introline - Scandinavian Line
Ex V60 MY 2014 Momentum D4 - GT 8 - Power Blue
Ex V40 MY 96 - 00
Ex 340 MY 82 - 85
Ex V90 MY 18 Momentum 18 - D4 - GT 8 - Pine Grey - B&W Introline - Scandinavian Line
Ex V60 MY 2014 Momentum D4 - GT 8 - Power Blue
Ex V40 MY 96 - 00
Ex 340 MY 82 - 85
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 14.08.2013 - 12:40
Uit de manual van de V90 lijkt idd de S stand verdwenen en de pook naar links volledig Manual te zijn (tot het toerental te laag is). Jammer, gebruik de S nu (v60 D4 GT8) erg veel. Gelukkig wel de paddles mee besteld, rij ik op de snelweg altijd mee ivm responsiveness en remmen op de motor. Nog 4 weekjes...(v90 d4 gt8 momentum, pine grey, B&W introline, Scandinavian Line, paddles, 18 inch Turbines, achterruitrijcamera, verl.pack 2, bagagemat, dakdragers & kettingen)
XC60 MY 22.5 Recharge Inscription (Long Range) - Platinum Grey - Lounge B&W
Ex V90 MY 18 Momentum 18 - D4 - GT 8 - Pine Grey - B&W Introline - Scandinavian Line
Ex V60 MY 2014 Momentum D4 - GT 8 - Power Blue
Ex V40 MY 96 - 00
Ex 340 MY 82 - 85
Ex V90 MY 18 Momentum 18 - D4 - GT 8 - Pine Grey - B&W Introline - Scandinavian Line
Ex V60 MY 2014 Momentum D4 - GT 8 - Power Blue
Ex V40 MY 96 - 00
Ex 340 MY 82 - 85
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10634
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Vandaag de Koetse op de 10000 gezet. Binnen 6 weken na ontvangst. Afgelopen week weinig gereden naar verhouding. Zelfs 2 dagen waarbij de piepe niet warm is geworden.
Maar goed de eerste Update dan maar.
- Algemene indruk -
Mooie auto, zit goed in elkaar geschroefd. Loopt als een tierelier maar is wel grooooot! In een Parkhaus/parkeergarage is het toch onder het motto van Vake Bin Ie Te bange er doorheen tuffen. Alle piepers etc gaan tekeer als een idioot. Je weet dan niet meer waar je moet kijken. Op je display of voor/naast je... ik denk dan maar gewoon gas d'r op en we horen het wel. De 8 traps automaat is echt een hele fijne toevoeging. Daarmee wordt je nog luier immers je zit in de zetel en je trekt de koetse als het ware aan. Zeer plezierig. Met name in de file, stad geeft de automaat je wel een hoop rust. Nadelen heeft het ook. Je rijdt te vaak te snel. Je hoort nl niet zo heel veel motor geluid. Een ander nadeel tov de handbak is dat de kickdown te vaak te snel inschakeld bij mijn rijstijl. Ik nam een rotonde in een stad/dorp altijd in de 3 en trok dan redelijk door richting de 60km/h bijvoorbeeld
Doe je dat nu, dan schakelt de bak terug en voel je de kickdown. Persoonlijk vind ik dat Ruk. Auf der Autobahn bij hoge snelheden moet ik me er aan wennen om de manueel stand misschien wat vaker te gebruiken. Wellicht zou ik dat ook in de stad/dorp moeten doen. Nogmaals ik ben blij met de automaat maar mis toch ook de handbak.
Interieur kleuren combinatie Amber kleurig bankstel met zwarte hemel en vloer bedekking is top!
Design vaste trekhaak is hetzelfde als die van een wegklapbare. De kleur had met zwart moeten doen en niet metaal/zilverachtig. Lijkt wel of het materiaal geschoopeerd is. Ik denk er heel hard over na om de haak weer neutraal Zwart te gaan spuiten. Wellicht dat hij dan minder opvalt onder de auto.
- Kwaliteit -
Er zit geen rammeltje in de auto helemaal niks. Alles is keurig afgewerkt en de auto klopt gewoon. Het werkt zoals het bedoelt is. Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik geen fan ben van een leren bankstel in de auto. Stof is wat mij betreft veel plezieriger. Niet makkelijker schoon te houden maar gevoel is wat mij betreft plezieriger. Bovendien behoudt stof beter de structuur van de stoel. Dat doet leer absoluut niet. De eerste plooien zitten al in de berijders stoel en dat is zo jammer want daarmee zie je dat de auto gebruikt is. Niet dat dat erg is maar persoonlijk vind ik dat ruk. Ik hou m'n hart vast hoe dat straks in de zomer gaat. Of ik dan doordat het warm is de auto uit drijf en mijn kostuum aan de konte vast plakt. Zo jammer dat een combinatie met stoffen bekleding niet mogelijk was. Nu heb ik ook amber kleurig leer. In combinatie met het regelmatig rijden met een spiekerbokse aan de konte moet je dat wekelijks reinigen. Tenzij je 200km per week tourt dan niet maar in mijn geval wel. Ik maak dus wekelijks de leren zetels met een leer reiniger uit mijn eigen assortiment schoon. Daar kan Volvo niets aan doen dat is een eigenschap van leer.
De rubber matten kwaliteit die Volvo had in de tijd van de V70N is ver maar dan ook ver te zoeken! De kwaliteit van tegenwoordig haalt het op geen stukken na meer. Functie blijft hetzelfde dat is geen discussie. Ook de kwaliteit van de matten in de V70NN was al minder dan uit de V70N periode.
Kortom;
Ben SUPER tevreden en blij met deze auto...... een paar dingetjes zou ik denk ik toch anders gedaan hebben. Maar achteraf Kiek ie een Koe in de konte en dat werkt dus niet. We gaan de overige 170 doezend km genieten in deze V90.
Maar goed de eerste Update dan maar.
- Algemene indruk -
Mooie auto, zit goed in elkaar geschroefd. Loopt als een tierelier maar is wel grooooot! In een Parkhaus/parkeergarage is het toch onder het motto van Vake Bin Ie Te bange er doorheen tuffen. Alle piepers etc gaan tekeer als een idioot. Je weet dan niet meer waar je moet kijken. Op je display of voor/naast je... ik denk dan maar gewoon gas d'r op en we horen het wel. De 8 traps automaat is echt een hele fijne toevoeging. Daarmee wordt je nog luier immers je zit in de zetel en je trekt de koetse als het ware aan. Zeer plezierig. Met name in de file, stad geeft de automaat je wel een hoop rust. Nadelen heeft het ook. Je rijdt te vaak te snel. Je hoort nl niet zo heel veel motor geluid. Een ander nadeel tov de handbak is dat de kickdown te vaak te snel inschakeld bij mijn rijstijl. Ik nam een rotonde in een stad/dorp altijd in de 3 en trok dan redelijk door richting de 60km/h bijvoorbeeld

Interieur kleuren combinatie Amber kleurig bankstel met zwarte hemel en vloer bedekking is top!
Design vaste trekhaak is hetzelfde als die van een wegklapbare. De kleur had met zwart moeten doen en niet metaal/zilverachtig. Lijkt wel of het materiaal geschoopeerd is. Ik denk er heel hard over na om de haak weer neutraal Zwart te gaan spuiten. Wellicht dat hij dan minder opvalt onder de auto.
- Kwaliteit -
Er zit geen rammeltje in de auto helemaal niks. Alles is keurig afgewerkt en de auto klopt gewoon. Het werkt zoals het bedoelt is. Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik geen fan ben van een leren bankstel in de auto. Stof is wat mij betreft veel plezieriger. Niet makkelijker schoon te houden maar gevoel is wat mij betreft plezieriger. Bovendien behoudt stof beter de structuur van de stoel. Dat doet leer absoluut niet. De eerste plooien zitten al in de berijders stoel en dat is zo jammer want daarmee zie je dat de auto gebruikt is. Niet dat dat erg is maar persoonlijk vind ik dat ruk. Ik hou m'n hart vast hoe dat straks in de zomer gaat. Of ik dan doordat het warm is de auto uit drijf en mijn kostuum aan de konte vast plakt. Zo jammer dat een combinatie met stoffen bekleding niet mogelijk was. Nu heb ik ook amber kleurig leer. In combinatie met het regelmatig rijden met een spiekerbokse aan de konte moet je dat wekelijks reinigen. Tenzij je 200km per week tourt dan niet maar in mijn geval wel. Ik maak dus wekelijks de leren zetels met een leer reiniger uit mijn eigen assortiment schoon. Daar kan Volvo niets aan doen dat is een eigenschap van leer.
De rubber matten kwaliteit die Volvo had in de tijd van de V70N is ver maar dan ook ver te zoeken! De kwaliteit van tegenwoordig haalt het op geen stukken na meer. Functie blijft hetzelfde dat is geen discussie. Ook de kwaliteit van de matten in de V70NN was al minder dan uit de V70N periode.
Kortom;
Ben SUPER tevreden en blij met deze auto...... een paar dingetjes zou ik denk ik toch anders gedaan hebben. Maar achteraf Kiek ie een Koe in de konte en dat werkt dus niet. We gaan de overige 170 doezend km genieten in deze V90.
Laatst gewijzigd door Hans oet Twent op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 29501
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Weer een leuke update van een tevreden gebruiker. Het amber kleurig leren interieur is geweldig fraai om te zien dan maar wat vaker met de leerreiniger aan de gang.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 13.11.2008 - 21:59
Weer donders mooi opgeschreven Han..
Als schrijvers ben Jij en Ger de favoriete..
Heelijk om te lezen..
Als schrijvers ben Jij en Ger de favoriete..
Heelijk om te lezen..
Was één V90
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10634
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Dank U!D5R-Design schreef: Weer donders mooi opgeschreven Han..
Als schrijvers ben Jij en Ger de favoriete..
Heelijk om te lezen..
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27364
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Knappe review zo Han!
Zou eens een keer in een blaadje van Volvo moeten komen.
Zou eens een keer in een blaadje van Volvo moeten komen.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D