Pagina 24 van 162
Geplaatst: 12.10.2012 - 19:36
door Rob Bakker
Huh? Dan wordt ik nieuwsgierig wat de rest is
Waarvoor de XC erbij? Kilometers?
Geplaatst: 12.10.2012 - 20:05
door ZX10r
De XC ga ik zelf over het algemeen niet mee rijden, is voor dagelijks gebruik voor mijn vader, T6 blijf voorlopig rij ik alleen zakelijk mee de PIH is ook voor prive gebruik. Dus eigenlijk voor de vrouw, deze auto's zijn deel van het zakelijke wagenpark.
Als de PIH er is maar een kijken wat er dan weer is, Fisker erbij lijkt me ook wel wat.
Geplaatst: 13.10.2012 - 17:33
door Paul
Ja dat is ook erg leuk!! Zie ik elke dag rijden, mooi hoor!
Geplaatst: 13.10.2012 - 17:56
door Magliaveli
http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... rid__.html
Het zal me benieuwen of volvo hier nog op gaat reageren
Ik vrees nog van niet.....
Geplaatst: 13.10.2012 - 18:05
door Paul
Waarom zouden ze hier op reageren, Volvo weet toch niet meer dan dit?
Geplaatst: 13.10.2012 - 18:29
door bart simpson
Bij de 1e 100 hybrids (my2013) moest je gewoon je klant richting Volvo sturen die dan bepaalde of de klant wel of niet in aanmerking kwam.
Bij de 2e hoeveelheid van 1000 stuks moet je als klant toch echt opschieten want er zijn er nog slechts iets van 100 van het my 2014 beschikbaar en dan is het op (tot in juli 2014 het my 2015 opengaat)
Van het stuk in de Televaag klopt niet heel erg veel.
Geplaatst: 13.10.2012 - 19:41
door NielsPHEV
@BS volgens mij klopt de inhoud van het artikel in de TG als een bus dat het voor ons forummers geen nieuws is dat lijkt me logisch.
Geplaatst: 13.10.2012 - 19:47
door EV70S
Ik zie ook niet in waarom Volvo moet reageren op een dergelijk artikel, staat geen echt nieuws in en inruilen ging bij mij prima
Het is gewoon een lastige auto voor dealers, als je hier even aan rekent verkoop je echt geen normale D5 meer, ook niet gauw met een ander jasje en dus kan ik mij enige frustratie wel voorstellen. Luxeprobleem dus, idd.
Geplaatst: 14.10.2012 - 09:37
door ZX10r
Voor de dealers is het geen lastige auto, netto geprijst, inruil shake it or take it. Ze gaan als broodjes over de toon bank bij mijn dealer de laatste 2 dagen een stuk of 8 waarvan de helft geen Volvo rijders zijn.
Geplaatst: 14.10.2012 - 09:46
door YoVol
ZX10r schreef:Voor de dealers is het geen lastige auto, netto geprijst, inruil shake it or take it. Ze gaan als broodjes over de toon bank bij mijn dealer de laatste 2 dagen een stuk of 8 waarvan de helft geen Volvo rijders zijn.
Ik ben wel benieuwd waar de certificaat MY2014 ondertussen op staat. Het laatste wat ik hier gezien heb was die 588 en dat zou al kansloos zijn omdat er 500 naar NL komen. Of is dat aantal bijgesteld ondertussen?
Geplaatst: 14.10.2012 - 09:52
door bart simpson
denk dat we ruim over de 900 zijn er kwamen er 1000 voor my 2014
Geplaatst: 14.10.2012 - 13:05
door EV70S
ZX10r schreef:Voor de dealers is het geen lastige auto, netto geprijst, inruil shake it or take it. Ze gaan als broodjes over de toon bank bij mijn dealer de laatste 2 dagen een stuk of 8 waarvan de helft geen Volvo rijders zijn.
Als de auto leverbaar zou zijn als een normale V60 was het geen lastige auto, nu wel. Logisch dat je ook niet Volvo rijders opeens enthousiast maakt, niet alleen voordeel en/of milieu, ook >600nm koppel en de techniek in het algemeen spreken aan. S/V60 waren toch al goed voor veel overstappers, V40 pakt dat nu in zijn klasse ook goed op. Op weg naar 800.000 in 2020!
Geplaatst: 14.10.2012 - 15:10
door Jers3n
Is het niet zo dat voor veel van die (niet Volvo) rijders dat koppel, techniek en wellicht uiterlijk (vooral vergeleken met ander lage bijtellings auto's) maar ook milieu van de PIH aan spreken omdat er er een gunstig financieel plaatje aanhangt? Ik hoop dat deze techniek, die ik inderdaad technisch aansprekend vind, zo aantrekkelijk zal blijven en daarom ook in andere modellen geïntroduceerd gaat worden. Zit er over een paar jaar wellicht een mooie tweede hands 'XC70/V80 Cross Country PIH' voor deze niet lease rijder in...
Geplaatst: 16.10.2012 - 12:28
door ZX10r
Zou Polestar ook nog met wat software komen?
Geplaatst: 16.10.2012 - 12:53
door NielsPHEV
weet wel zeker van niet !
Geplaatst: 16.10.2012 - 14:52
door Paul
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen, ding gaat al in 6,2 seconde naar de 100, met al het geld wat je er mee bespaard koop je toch een leuke R uit 2005 er naast?
Geplaatst: 16.10.2012 - 16:00
door YoVol
Paul schreef:Ik zou niet weten waarom je dat zou willen
Nog sneller is toch nog leuker

Geplaatst: 16.10.2012 - 16:30
door remmm
YoVol schreef:Paul schreef:Ik zou niet weten waarom je dat zou willen
Nog sneller is toch nog leuker

Dan moet je voor hetzelfde geld maar een T6 kopen met Polestar... Eigenlijk vind ik dat de toekomstige eigenaren maar 1x per jaar Diesel mogen tanken en de rest op stroom potverdikke.... Ik ga het nog een keer eens worden met Bart Simpson
Geplaatst: 16.10.2012 - 17:18
door NielsPHEV
Denk niet eens dat een T6 sneller is in de acceleratie dan de PIH top T6 zal wat hoger liggen maar die past polestar niet aan en een begrensde 230 km/h lijkt me voldoende hard
Geplaatst: 16.10.2012 - 17:33
door bart simpson
het milieu staat toch al hopeloos achter en een enkele van de zelfbenoemde milieu apostelen komt hier al uit de kast als een platte proleet