Pagina 24 van 24

Geplaatst: 11.09.2013 - 15:46
door Johann
Afbeelding

Geplaatst: 12.09.2013 - 11:47
door adello
ik vind de xc 60 nog steeds een mooie wagen

Geplaatst: 26.09.2013 - 15:00
door diesel01
Ben een weekje weg geweest maar ben dit filmpje nog niet tegengekomen.
http://www.abhd.nl/video/volvo-s60-d4-en-v60-t6-update/

Geplaatst: 27.09.2013 - 08:59
door Thijs
diesel01, Veelbelovend filmpje!

Geplaatst: 27.09.2013 - 09:14
door arnoud
Het filmpje was al wel in het 'nieuwe motoren' topic voorbij gekomen.

Geplaatst: 27.09.2013 - 10:38
door diesel01
Thijs schreef:diesel01, Veelbelovend filmpje!
Thijs, vind ik ook.
Hoe dan ook gaan we er naar toe dat de vijf cylinders uit de gratie raken 181pk en 400nm zijn waardes die gewoon goed zijn, tel een acceptabel brandstof verbruik daarbij op en het plaatje is rond.
Een soundmaster voor diegene die de 5cyl sound gaan missen.

Geplaatst: 27.09.2013 - 16:16
door Phacoid
diesel01 schreef:
Thijs schreef:diesel01, Veelbelovend filmpje!
Thijs, vind ik ook.
Hoe dan ook gaan we er naar toe dat de vijf cylinders uit de gratie raken 181pk en 400nm zijn waardes die gewoon goed zijn, tel een acceptabel brandstof verbruik daarbij op en het plaatje is rond.
Een soundmaster voor diegene die de 5cyl sound gaan missen.
Als het "enkel" voor de sound is, dan passen we inderdaad beter de techniek uit de elektrische auto's toe: motorgeluid toevoegen. Misschien weten mensen binnen enkele jaren ook de sound van de 4cylinders te waarderen wanneer ook deze verdwijnen :D

Geplaatst: 09.10.2013 - 23:25
door Boreas
What car:

Should I buy one?

There’s a lot to like about the XC60. Despite its age, the cabin is still extremely comfortable and well put together, and families will find it genuinely spacious and practical.

We’d avoid R-Design models and stick with entry-level SE trim, though; it's more than £1000 cheaper and brings a smoother ride and family-friendly features such as an electronic tailgate and folding front passenger seat.

We've still to try the entry-level front-wheel-drive manual D4 model, but based on our experience with that motor in other Volvos, it's likely to be our preferred engine for both private and company car buyers. It offers dramatically cheaper running costs, just as much power and should be quieter, too.

Even so, a Mazda CX-5 ultimately makes more sense, being similarly spacious, well equipped and just as affordable to run while costing almost £8000 less to buy in entry-level diesel form.




- See more at: http://www.whatcar.com/car-news/2013-vo ... EMDTP.dpuf