Ik moest hard lachenGet!em schreef:Liever blijft hij gewoon in de verfJustinK schreef:Nice! Ook in Titanium Grey komt zo'n R-Design erg goed uit de verf zeg!

Ik moest hard lachenGet!em schreef:Liever blijft hij gewoon in de verfJustinK schreef:Nice! Ook in Titanium Grey komt zo'n R-Design erg goed uit de verf zeg!
Hier nog 1Morri schreef:Ik moest hard lachenGet!em schreef:Liever blijft hij gewoon in de verfJustinK schreef:Nice! Ook in Titanium Grey komt zo'n R-Design erg goed uit de verf zeg!
Wanneer had jij hem besteld tvherpen?
Hopelijk gaat het bij ons ook net zo snel.. Hoor vandaag meer over de leverdatum dus ben benieuwd!tvherpen schreef:Wanneer had jij hem besteld tvherpen?
12 juni besteld bij dealer (Niham Den Haag), 23 juli geleverd. Lekker snel
Update: afleverafspraak gemaakt voor 8 augustus. Al met al dus net iets minder dan 8 weken.Herko_ter_Horst schreef:V40 T3 Momentum
Bestelling geplaatst: 15 juni. Oorspronkelijke indicatie: half september, nieuwe indicatie: half augustus.
Helaas zonder Scandinavian Line (iets fout gegaan in de bestelling), daarom extra korting
.
Zou er niet teveel op hopen, kan je alleen maar teleurgesteld wordenmuppet99 schreef:Dat is wel sneller dan verwacht. Scheelt een hele maand of niet? Ik ga maar eens duimen dat die van mij ook iets sneller geleverd gaat worden