Mart van der Steeg schreef:En ja, in Weener staat er nog één...![]()

Dat is dan bepaald geen opsteker voor de dealer. Slechte zaak.RK-87 schreef: Beetje tussen verwennerij en noodzaak. Rij al een jaar met een vervelende storing rond aan het brandstofsysteem, zo nu en dan ervaar ik vermogensproblemen op de snelweg met als gevolg dat inhalen gewoon niet lukt.
Paar keer bij de dealer laten staan maar ze hebben niets kunnen vinden en werd ik iedere keer weggestuurd met de mededeling dat het geen permanente storing betreft; ik moest terug komen wanneer het zich weer voordoet. Uiteraard ben ik wat anders gaan zoeken want ik kwam daar zo vaak dat ik een onderdeel van het meubilair werd.
Heb Bob van Volvotech via dit forum gevonden en ben gelijk langsgeweest. Dagje bij hem laten staan met als diagnose dat de brandstofpomp vervangen moet worden. Zo gezegd zo gedaan en nu rij ik storingsvrij!
Dus bedankt Bob, ik blij en S40 blij!!
Nee, hij is zeker niet af, maar glad.JeroenSpock schreef: Huh, was die oude na 6 jaar al af?
Die van mij is echt af, maar ja die wordt al 12 jaar alle kanten op geduwd.
In mijn geval is het zeker niet slecht, ik kies zelf voor iets nieuws.Msuidgeest schreef: Nieuwe Volvo's, slechte spullen.![]()
Mijn pookknop gaat alleen maar naar voren of achteren en verder niets. Zo gaat er ook niets stuk. PRND3L