Je bent dermate vasthoudend wellicht bekeer je ons nog ! Wat is dat eigenlijk voor een paddestoel een proleet ?bart simpson schreef:het milieu staat toch al hopeloos achter en een enkele van de zelfbenoemde milieu apostelen komt hier al uit de kast als een platte proleet
V60 Plug-in Hybrid: drie auto's in één
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5306
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
- ZX10r
- 5th Gear member
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: 25.09.2010 - 14:58
- Locatie: REO Rotterdam en Omgeving
De T6 zit onder de 6 sec en is lichter, zou die moeten winnen.NielsV70 schreef:Denk niet eens dat een T6 sneller is in de acceleratie dan de PIH top T6 zal wat hoger liggen maar die past polestar niet aan en een begrensde 230 km/h lijkt me voldoende hard
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- ZX10r
- 5th Gear member
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: 25.09.2010 - 14:58
- Locatie: REO Rotterdam en Omgeving
En als je die al hebt mag deze er dan bij?remmm schreef:Dan moet je voor hetzelfde geld maar een T6 kopen met Polestar... Eigenlijk vind ik dat de toekomstige eigenaren maar 1x per jaar Diesel mogen tanken en de rest op stroom potverdikke.... Ik ga het nog een keer eens worden met Bart SimpsonYoVol schreef:Nog sneller is toch nog leukerPaul schreef:Ik zou niet weten waarom je dat zou willen
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- ZX10r
- 5th Gear member
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: 25.09.2010 - 14:58
- Locatie: REO Rotterdam en Omgeving
Milieu is belangrijk, ik neem een D6 erbij voor:bart simpson schreef:het milieu staat toch al hopeloos achter en een enkele van de zelfbenoemde milieu apostelen komt hier al uit de kast als een platte proleet
De Techniek
Het is een PIH die vooruit gaat
De bijtelling
Subsidies
Waarbij je de korte stukken toch op accu kan rijden
De T6 zal wel één van de laaste full benzine auto's met power zijn welke ik zakelijk rij. En ja een T6 is overdone maar wel leuk.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33132
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ik kan zometeen puur elektrisch rijden van huis naar kantoor en terug (en gratis opladen op kantoor hihi)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33132
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Thnx 😊
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5306
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
oh wist ik niet neem meen gelezen te hebben dat de T6 ook 6,2 seconde nodig heeftZX10r schreef:De T6 zit onder de 6 sec en is lichter, zou die moeten winnen.NielsV70 schreef:Denk niet eens dat een T6 sneller is in de acceleratie dan de PIH top T6 zal wat hoger liggen maar die past polestar niet aan en een begrensde 230 km/h lijkt me voldoende hard
- ZX10r
- 5th Gear member
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: 25.09.2010 - 14:58
- Locatie: REO Rotterdam en Omgeving
ging over een T6 met polestar
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- ZX10r
- 5th Gear member
- Berichten: 1002
- Lid geworden op: 25.09.2010 - 14:58
- Locatie: REO Rotterdam en Omgeving
Ze blijven de hoeveelheid beschikbaar maar verhogen, NL heeft volgens mij een hotline met HQ om er maar meer en meer te krijgen.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
ik hoor nog steeds dat het met 1000 op is en dat ze snoeihard gaan
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
met 2 weken is hij uitverkocht en is het gedaan met de onrust
Volvo for life
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 137
- Lid geworden op: 19.06.2012 - 21:12
- Locatie: Noord-Brabant
Toch knap, € 65 miljoen omzet (incl. BTW) binnenroeien zonder ook maar 1 advertentie! (obv huidige prijs).bart simpson schreef:met 2 weken is hij uitverkocht en is het gedaan met de onrust
Heb overigens zelf ook een certificaat in 620 reeks (weet exact nummer zo niet precies). En dat heb ik ruim 2 weken geleden ontvangen. Een kennis kreeg 4 dagen later een nr in de 670 reeks dus dat zou betekenen dat de teller nu ergens tegen de 800 zal staan. Het artikel in Telegraaf van zaterdag jl zal ongetwijfeld nog wat extra klandizie hebben opgeleverd.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5306
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Het allerknapste is dat je de omzet zoals je zegt binnenroeit zonder dat de klant weet wat ie koopt en wat het kost van MY 2014 is nl nog niets vrijgegeven. Tja zo zie je maar weer wat het milieu men mensen doetHoes schreef:Toch knap, € 65 miljoen omzet (incl. BTW) binnenroeien zonder ook maar 1 advertentie! (obv huidige prijs).bart simpson schreef:met 2 weken is hij uitverkocht en is het gedaan met de onrust
Heb overigens zelf ook een certificaat in 620 reeks (weet exact nummer zo niet precies). En dat heb ik ruim 2 weken geleden ontvangen. Een kennis kreeg 4 dagen later een nr in de 670 reeks dus dat zou betekenen dat de teller nu ergens tegen de 800 zal staan. Het artikel in Telegraaf van zaterdag jl zal ongetwijfeld nog wat extra klandizie hebben opgeleverd.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
het milieu doet ze niet zo heel veel, geloof ook niet dat er privéaanschaffen tussen zitten....
Volvo for life
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 137
- Lid geworden op: 19.06.2012 - 21:12
- Locatie: Noord-Brabant
Prive aanschaffen? Niet veel, dat denk ik ook. Je zit na 2 jaar met stevige mrb kosten en hoeveel gewone D5's (of andere diesel V60's) zullen prive gereden worden? Ik denk dat Prius/Volt/Ampera ed meer priverijders zullen trekken. Het aandrijfconcept van de pih lijkt mij meer geschikt voor berijders die zeg 25/30.000 of meer rijden per jaar.bart simpson schreef:het milieu doet ze niet zo heel veel, geloof ook niet dat er privéaanschaffen tussen zitten....
Aan de andere kant, full electric auto's lijken mij nog voor lange tijd een no go. Het idee dat je met een lege accu komt te staan..... Hybriden zijn een compromis. Wil een techniek "volwassen" worden heb je gewoon early adapters nodig. Ik vind zelf de fiscale bevoordeling wel erg fors. 7% of 14% bijtelling was ook al mooi geweest. Ik zou m er niet voor laten staan als het 14% werd. Bij 20% ga ik twijfelen en voor 25% was het bij mij überhaupt geen auto geworden met een catalogusprijs van 65k.
Natuurlijk is de huidige NL fiscale behandeling sterk van invloed. Waarom duurde het in België zolang voordat de eerste lichting uitverkocht was? Een D5 GT AWD kost daar maar goed 40k. Dan moet je wel erg gemotiveerd zijn om 40% meer te betalen voor een auto die ongeveer hetzelfde kan.....
Overigens in de Autoweek van deze week ook een discussiestukje over plug ins. Op Telegraaf/Autovisie vandaag een videotest die laat zien dat bij een Ampera theorie en praktijk wel erg ver uit elkaar liggen (mijn huidige BMW rijd nog zuiniger dan dat hok).
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21300
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Als ik een V60 zou kopen is dat prive..Hoes schreef:Prive aanschaffen? Niet veel, dat denk ik ook. Je zit na 2 jaar met stevige mrb kosten en hoeveel gewone D5's (of andere diesel V60's) zullen prive gereden worden? Ik denk dat Prius/Volt/Ampera ed meer priverijders zullen trekken. Het aandrijfconcept van de pih lijkt mij meer geschikt voor berijders die zeg 25/30.000 of meer rijden per jaar.bart simpson schreef:het milieu doet ze niet zo heel veel, geloof ook niet dat er privéaanschaffen tussen zitten....
Aan de andere kant, full electric auto's lijken mij nog voor lange tijd een no go. Het idee dat je met een lege accu komt te staan..... Hybriden zijn een compromis. Wil een techniek "volwassen" worden heb je gewoon early adapters nodig. Ik vind zelf de fiscale bevoordeling wel erg fors. 7% of 14% bijtelling was ook al mooi geweest. Ik zou m er niet voor laten staan als het 14% werd. Bij 20% ga ik twijfelen en voor 25% was het bij mij überhaupt geen auto geworden met een catalogusprijs van 65k.
Natuurlijk is de huidige NL fiscale behandeling sterk van invloed. Waarom duurde het in België zolang voordat de eerste lichting uitverkocht was? Een D5 GT AWD kost daar maar goed 40k. Dan moet je wel erg gemotiveerd zijn om 40% meer te betalen voor een auto die ongeveer hetzelfde kan.....
Overigens in de Autoweek van deze week ook een discussiestukje over plug ins. Op Telegraaf/Autovisie vandaag een videotest die laat zien dat bij een Ampera theorie en praktijk wel erg ver uit elkaar liggen (mijn huidige BMW rijd nog zuiniger dan dat hok).
Kan op de eoa manier niet het model plaatsen en ga dan toch voor een slag groter of een XC in beide gevallen prive..