Pagina 25 van 162
Geplaatst: 16.10.2012 - 17:53
door NielsPHEV
bart simpson schreef:het milieu staat toch al hopeloos achter en een enkele van de zelfbenoemde milieu apostelen komt hier al uit de kast als een platte proleet
Je bent dermate vasthoudend wellicht bekeer je ons nog ! Wat is dat eigenlijk voor een paddestoel een proleet ?
Geplaatst: 16.10.2012 - 18:37
door ZX10r
NielsV70 schreef:Denk niet eens dat een T6 sneller is in de acceleratie dan de PIH top T6 zal wat hoger liggen maar die past polestar niet aan en een begrensde 230 km/h lijkt me voldoende hard
De T6 zit onder de 6 sec en is lichter, zou die moeten winnen.
Geplaatst: 16.10.2012 - 18:42
door diesel01
bart simpson schreef:het milieu staat toch al hopeloos achter en een enkele van de zelfbenoemde milieu apostelen komt hier al uit de kast als een platte proleet
Hatzeklats, een proleet om maar eens wat te noemen.

Geplaatst: 16.10.2012 - 19:31
door ZX10r
remmm schreef:YoVol schreef:Paul schreef:Ik zou niet weten waarom je dat zou willen
Nog sneller is toch nog leuker

Dan moet je voor hetzelfde geld maar een T6 kopen met Polestar... Eigenlijk vind ik dat de toekomstige eigenaren maar 1x per jaar Diesel mogen tanken en de rest op stroom potverdikke.... Ik ga het nog een keer eens worden met Bart Simpson
En als je die al hebt mag deze er dan bij?
Geplaatst: 16.10.2012 - 19:36
door ZX10r
bart simpson schreef:het milieu staat toch al hopeloos achter en een enkele van de zelfbenoemde milieu apostelen komt hier al uit de kast als een platte proleet
Milieu is belangrijk, ik neem een D6 erbij voor:
De Techniek
Het is een PIH die vooruit gaat
De bijtelling
Subsidies
Waarbij je de korte stukken toch op accu kan rijden
De T6 zal wel één van de laaste full benzine auto's met power zijn welke ik zakelijk rij. En ja een T6 is overdone maar wel leuk.
Geplaatst: 16.10.2012 - 22:15
door Paul
Ik kan zometeen puur elektrisch rijden van huis naar kantoor en terug (en gratis opladen op kantoor hihi)
Geplaatst: 16.10.2012 - 22:22
door diesel01
Jij zit ook mooi stijgend in de lijn Volvo's Paul.
C30, V50, C30, V60pih, mooi heur.
Geplaatst: 16.10.2012 - 23:02
door Paul
Thnx 😊
Geplaatst: 16.10.2012 - 23:14
door NielsPHEV
ZX10r schreef:NielsV70 schreef:Denk niet eens dat een T6 sneller is in de acceleratie dan de PIH top T6 zal wat hoger liggen maar die past polestar niet aan en een begrensde 230 km/h lijkt me voldoende hard
De T6 zit onder de 6 sec en is lichter, zou die moeten winnen.
oh wist ik niet neem meen gelezen te hebben dat de T6 ook 6,2 seconde nodig heeft
Geplaatst: 17.10.2012 - 15:31
door ZX10r
ging over een T6 met polestar
Geplaatst: 18.10.2012 - 18:24
door ZX10r
Ze blijven de hoeveelheid beschikbaar maar verhogen, NL heeft volgens mij een hotline met HQ om er maar meer en meer te krijgen.
Geplaatst: 18.10.2012 - 19:22
door bart simpson
ik hoor nog steeds dat het met 1000 op is en dat ze snoeihard gaan
Geplaatst: 18.10.2012 - 19:54
door NielsPHEV
bart simpson schreef:ik hoor nog steeds dat het met 1000 op is en dat ze snoeihard gaan
Bart nu schrijf je zelf dat de auto's zo lekker snel zijn, denk toch eens aan het milieu joh !
Geplaatst: 18.10.2012 - 19:57
door bart simpson
met 2 weken is hij uitverkocht en is het gedaan met de onrust
Geplaatst: 18.10.2012 - 20:20
door Hoes
bart simpson schreef:met 2 weken is hij uitverkocht en is het gedaan met de onrust
Toch knap, € 65 miljoen omzet (incl. BTW) binnenroeien zonder ook maar 1 advertentie! (obv huidige prijs).
Heb overigens zelf ook een certificaat in 620 reeks (weet exact nummer zo niet precies). En dat heb ik ruim 2 weken geleden ontvangen. Een kennis kreeg 4 dagen later een nr in de 670 reeks dus dat zou betekenen dat de teller nu ergens tegen de 800 zal staan. Het artikel in Telegraaf van zaterdag jl zal ongetwijfeld nog wat extra klandizie hebben opgeleverd.
Geplaatst: 18.10.2012 - 21:11
door NielsPHEV
Hoes schreef:bart simpson schreef:met 2 weken is hij uitverkocht en is het gedaan met de onrust
Toch knap, € 65 miljoen omzet (incl. BTW) binnenroeien zonder ook maar 1 advertentie! (obv huidige prijs).
Heb overigens zelf ook een certificaat in 620 reeks (weet exact nummer zo niet precies). En dat heb ik ruim 2 weken geleden ontvangen. Een kennis kreeg 4 dagen later een nr in de 670 reeks dus dat zou betekenen dat de teller nu ergens tegen de 800 zal staan. Het artikel in Telegraaf van zaterdag jl zal ongetwijfeld nog wat extra klandizie hebben opgeleverd.
Het allerknapste is dat je de omzet zoals je zegt binnenroeit zonder dat de klant weet wat ie koopt en wat het kost van MY 2014 is nl nog niets vrijgegeven. Tja zo zie je maar weer wat het milieu men mensen doet
Geplaatst: 18.10.2012 - 21:13
door bart simpson
het milieu doet ze niet zo heel veel, geloof ook niet dat er privéaanschaffen tussen zitten....
Geplaatst: 18.10.2012 - 21:46
door OGA244
volgens mij zag ik vanmiddag nummer 855 langskomen
Geplaatst: 18.10.2012 - 22:05
door Hoes
bart simpson schreef:het milieu doet ze niet zo heel veel, geloof ook niet dat er privéaanschaffen tussen zitten....
Prive aanschaffen? Niet veel, dat denk ik ook. Je zit na 2 jaar met stevige mrb kosten en hoeveel gewone D5's (of andere diesel V60's) zullen prive gereden worden? Ik denk dat Prius/Volt/Ampera ed meer priverijders zullen trekken. Het aandrijfconcept van de pih lijkt mij meer geschikt voor berijders die zeg 25/30.000 of meer rijden per jaar.
Aan de andere kant, full electric auto's lijken mij nog voor lange tijd een no go. Het idee dat je met een lege accu komt te staan..... Hybriden zijn een compromis. Wil een techniek "volwassen" worden heb je gewoon early adapters nodig. Ik vind zelf de fiscale bevoordeling wel erg fors. 7% of 14% bijtelling was ook al mooi geweest. Ik zou m er niet voor laten staan als het 14% werd. Bij 20% ga ik twijfelen en voor 25% was het bij mij überhaupt geen auto geworden met een catalogusprijs van 65k.
Natuurlijk is de huidige NL fiscale behandeling sterk van invloed. Waarom duurde het in België zolang voordat de eerste lichting uitverkocht was? Een D5 GT AWD kost daar maar goed 40k. Dan moet je wel erg gemotiveerd zijn om 40% meer te betalen voor een auto die ongeveer hetzelfde kan.....
Overigens in de Autoweek van deze week ook een discussiestukje over plug ins. Op Telegraaf/Autovisie vandaag een videotest die laat zien dat bij een Ampera theorie en praktijk wel erg ver uit elkaar liggen (mijn huidige BMW rijd nog zuiniger dan dat hok).
Geplaatst: 18.10.2012 - 22:52
door diesel01
Hoes schreef:bart simpson schreef:het milieu doet ze niet zo heel veel, geloof ook niet dat er privéaanschaffen tussen zitten....
Prive aanschaffen? Niet veel, dat denk ik ook. Je zit na 2 jaar met stevige mrb kosten en hoeveel gewone D5's (of andere diesel V60's) zullen prive gereden worden? Ik denk dat Prius/Volt/Ampera ed meer priverijders zullen trekken. Het aandrijfconcept van de pih lijkt mij meer geschikt voor berijders die zeg 25/30.000 of meer rijden per jaar.
Aan de andere kant, full electric auto's lijken mij nog voor lange tijd een no go. Het idee dat je met een lege accu komt te staan..... Hybriden zijn een compromis. Wil een techniek "volwassen" worden heb je gewoon early adapters nodig. Ik vind zelf de fiscale bevoordeling wel erg fors. 7% of 14% bijtelling was ook al mooi geweest. Ik zou m er niet voor laten staan als het 14% werd. Bij 20% ga ik twijfelen en voor 25% was het bij mij überhaupt geen auto geworden met een catalogusprijs van 65k.
Natuurlijk is de huidige NL fiscale behandeling sterk van invloed. Waarom duurde het in België zolang voordat de eerste lichting uitverkocht was? Een D5 GT AWD kost daar maar goed 40k. Dan moet je wel erg gemotiveerd zijn om 40% meer te betalen voor een auto die ongeveer hetzelfde kan.....
Overigens in de Autoweek van deze week ook een discussiestukje over plug ins. Op Telegraaf/Autovisie vandaag een videotest die laat zien dat bij een Ampera theorie en praktijk wel erg ver uit elkaar liggen (mijn huidige BMW rijd nog zuiniger dan dat hok).
Als ik een V60 zou kopen is dat prive..
Kan op de eoa manier niet het model plaatsen en ga dan toch voor een slag groter of een XC in beide gevallen prive..