En dat is qua prijs zo interessant dat het bijna idioot is het niet te nemen....
Dus "standaard"

Dachbord is een onderdeel van de introline en als je deze niet neemtVV50 schreef:De v40 is in de race om mijn huidige v50 op te volgen als leaser (naast de V50 D2 LE).
Wat ik mij eigenlijk afvraag is hoe het standaard dashboard er uit ziet.
Volgens mijn dealer is het 3 thema dash altijd een optie. Op alle foto's is dit dash wat altijd langskomt.
Iemand een idee?
Erg onverstandig is een understatement in deze. De keuze is wel duidelijk. ik was gewoon nieuwsgierig hoe het dash er anders zal gaan uitzien.« VV50 » :
De v40 is in de race om mijn huidige v50 op te volgen als leaser (naast de V50 D2 LE).
Volgens mijn dealer is het 3 thema dash altijd een optie. Op alle foto's is dit dash wat altijd langskomt.
Iemand een idee?
Dachbord is een onderdeel van de introline en als je deze niet neemt
zou dat erg onverstandig zijn.
Ja, ik. Eenmaal in de auto was mijn ruimtebeleving van binnen vergelijkbaar met die van de V50. Wel achterin een wat minder makkelijke instap en zit je met je hoofd eerder tegen de deurstijl aan (opletten dus). Bagageruimte flink kleiner, maar voor dagelijks gebruik ruim voldoende. Zelf een dakkoffer, dus geen probleem voor tripjes/vakantie.VV50 schreef:Erg onverstandig is een understatement in deze. De keuze is wel duidelijk. ik was gewoon nieuwsgierig hoe het dash er anders zal gaan uitzien.« VV50 » :
De v40 is in de race om mijn huidige v50 op te volgen als leaser (naast de V50 D2 LE).
Iemand een idee?
Zijn er trouwens nog V50 berijders die voor eenzelfde keuze staan (V50 of V40) en die de V40 in Beesd al gezien hebben.
Dat bagageruimte minder (praktisch) is begrijp ik. maar ik ben erg benieuwd naar de ruimtebeleving.
De ruimtebeleving is voor mij als bestuurder kleiner dan een V50.VV50 schreef:Erg onverstandig is een understatement in deze. De keuze is wel duidelijk. ik was gewoon nieuwsgierig hoe het dash er anders zal gaan uitzien.« VV50 » :
Iemand een idee?
Zijn er trouwens nog V50 berijders die voor eenzelfde keuze staan (V50 of V40) en die de V40 in Beesd al gezien hebben.
Dat bagageruimte minder (praktisch) is begrijp ik. maar ik ben erg benieuwd naar de ruimtebeleving.
D3 mag 1500 kg trekken. Benzineversies (behalve T5) en D2 1300 kg.Peter schreef:Mooie auto, maar hij moet in mijn geval ook een flinke caravan aankunnen
Dat is hetzelfde digitale dashboard, alleen in een andere kleur. Je kan naast de lay-out ook nog de kleur bepalen namelijkJers3n schreef:Ik ben laatst deze afbeelding tegen gekomen, dit lijkt op élégance maar met een ander kleurstelling.
Klopt maar ik heb de dealer de keus neergelegdVolvoorgaan schreef:Edwin,
Klopt. Hoofdruimte is idd kleiner. Zelf geen last van omdat ik (slechts) 1.78 ben. Zonder zonnedak zal denk ik qua beleving wat schelen in gunstige zin.
Bijzonder trouwens dat je zo'n clausule hebt kunnen opnemen.
Intro line of niet. Bij jullie is de auto veel goedkoper dan bij ons.Fietsventje schreef:De intro-line is in België (helaas) veel minder interessant (en heet hier Launch Pack). Dit zit erin bij ons:Da's dan samen € 1220 voor € 500. Een mooie korting, maar in vergelijking met wat er in Nederland allemaal in die line zit ...
- Park assist achter + camera (€ 400 + € 455)
- Versnellingspook met verlichting (niet als aparte optie te krijgen, zo lijkt het)
- Adaptief dashboard (€ 365)
Ik ga 't alvast niet nemen, en ben dus zeker ook geïnteresseerd in het gewone dashboard!
En idd, de V40 is duidelijk kleiner dan de V50 waar ik intussen 3 jaar meer rijd.