Wat een verschil, de bite die ik tot nu toe miste maar wel bij de R had, heb ik nu ook weer op de V60. Lekker hoor. Gaat nu als de brandweer, stopt nu ook als de brandweer....

Regeneratief remmen zorgt heeft idd niets met het fysieke blokken en schijven te maken. Ik wist niet dat de fysieke schijven groter zouden zijn bij de D6 tov de T6. Blijkbaar nodig vanwege het extra gewicht van 300 kg?Jelmer de Jong schreef: Het afremmen op de electromotor bij een PIH is puur een softwarematige keuze van de auto wanneer jij het rempedaal in trapt. De fysieke schijf en klauw hebben daar niets mee te maken.
700NM koppel is ook iets wat meer moeite kost om tegen te houden.RoaldH schreef: Regeneratief remmen zorgt heeft idd niets met het fysieke blokken en schijven te maken. Ik wist niet dat de fysieke schijven groter zouden zijn bij de D6 tov de T6. Blijkbaar nodig vanwege het extra gewicht van 300 kg?
Thanx. Ben nu wel een beetje klaar hoor. Moet niet over de top gaan.Fredraket schreef: Zoals ook al op Facebook gezegd: prachtige upgrade. Erg leuke om alle aanpassingen een beetje te volgen. Heel veel plezier met je auto!
Wat moet je precies allemaal verzamelen? Schijven, blokken en klauwen?Silver_R schreef: Is plug&play. Alleen een kwestie van de juiste onderdelen verzamelen.
Er is wel een setje T6 remmen in de aanbieding. 315mm in diameter. O-
en nu niet gaan verkopen.......Silver_R schreef:Thanx. Ben nu wel een beetje klaar hoor. Moet niet over de top gaan.Fredraket schreef: Zoals ook al op Facebook gezegd: prachtige upgrade. Erg leuke om alle aanpassingen een beetje te volgen. Heel veel plezier met je auto!
Neeuuuh. Zal toch niet veel interesse voor zijn.Mart van der Steeg schreef:en nu niet gaan verkopen.......Silver_R schreef:Thanx. Ben nu wel een beetje klaar hoor. Moet niet over de top gaan.Fredraket schreef: Zoals ook al op Facebook gezegd: prachtige upgrade. Erg leuke om alle aanpassingen een beetje te volgen. Heel veel plezier met je auto!![]()
Silver_R schreef:Ben echt net 30 minuten thuis. Auto heeft wat langer bij de dealer gestaan ivm een storing aan het Keyless systeem.fredhead schreef: En hoe rijd het?!![]()
Maar ik kan je vertellen dat het een echte upgrade is. WOW.
Minder bodyroll waardoor bijna geen onderstuur meer. Strakker sturen en voelt veel sportiever aan. Wat ik na de V70R miste is nu weer terug. De Four-C stand bij de R tussen Sport en Advanced in, zo voelt de T6 nu. Kortom kost wat maar dan heb je ook wat. Super.