Ik ga er nog in het blog over schrijven, echter de ongerustheid bij ondernemers is groot. Ondertussen staat de skibox op de V90 er goed op...

Heerlijke reis-relaxvolvo dus..

Volgens mij niet;
Nice, en de automaat ooit laten flushen of enkel olie wissels?PGV90 schreef: ↑27.01.2025 - 23:55 Tijd voor een update hier.
De auto is er nog steeds, inmiddels al bijna 6 jaar en ruim 140.000 km verder.
Afgelopen jaren wat veel kms, zal nu minder worden door ander werk. Deels vanuit huis en deels uit buitenland.
Net eerste week januari weer op en neer naar Dolomieten - en het blijft erg fijn, om na 1100 km fit uit te stappen. De auto klopt gewoon vanaf alle kanten - rijden lange stukken, sturen over bergweggetjes, hoge of lage snelheid, in het donker met adaptief licht, etc. Alles werkt fijn.
Problemen nog niet gehad (afkloppen), wel een set (zomer) banden vervangen en net voor wintersport de achterste remschijven en -blokken. Uiteraard naast het reguliere onderhoud.
Helaas dit weekend een kleine schade - partner zette de auto iets te enthousiast achteruit tegen een schuine boom. Linker achterlicht unit moet vervangen worden - best een prijzig grapje...... nu even kijken of dat verzekering (all risk) of beter zelf betalen.
Moet de auto nog even poetsen na de laatste lange rit - wel zo netjes en aardig voor bewezen diensten. Kan nog vele jaren mee lijkt me.
Dank je, ja bevalt nog steeds.
Dank, en jij spreekt uit ervaring!
Precies, als deze er ook in plug-in zou zijn, dan wist ik het wel...
Thanks!