@snorremans Vandaag deze ventieldopjes ontvangen, waarvoor dank.snorremans schreef: Ik heb deze nog in de verkoop blijft je gehele ventiel beschermt

Als het weer wat beter wordt zal ik wel een foto maken en het resultaat laten zien .
@snorremans Vandaag deze ventieldopjes ontvangen, waarvoor dank.snorremans schreef: Ik heb deze nog in de verkoop blijft je gehele ventiel beschermt
arbeid van de BMW dealert, of is het zo gemonteerd dat het veel tijd kost?Msuidgeest schreef: Morgen gaat de mijne voor nieuwe remleidingen, remolie en een stuurhoeksensor. En daarna wordt de APK afgerond. Ik kreeg al een brief van de RDW dat er niet meer mee gereden mag worden op straffe van een boete bij staande houding door de gendarme.
Ger had wel een beetje gelijk toen ik hier 2 jaar terug vertelde dat er een X5 in de schuur kwam te staan: onderhoud aan zo'n monster is niet goedkoop maar een hobby mag geld kosten. Overigens zijn de arbeidskosten de reden van de hoge prijzen en minder de onderdeelprijzen.
Ok, ja begrijp het, dat kost dus tijd.Msuidgeest schreef: Mart, er zitten nogal wat schotten en platen onder de motor en auto. Vergeet niet dat alles van dik staal of aluminium is (auto is net zo zwaar als een XC90) en dat moet allemaal los. Daarnaast moet de achteras-constructie deels losgedraaid worden om de leidingen weg te nemen en nieuwe te plaatsen.
Ik verzin het ook niet maar heb er mee te maken.
Mag toch hopen dat je ze hier hebt gekocht?Snipes@fryslan schreef: Vandaag nieuwe xenon lampjes gemonteerd, xtreme vision en 5 nieuwe bougies. Die laatste waren niet duur bij de dealer, 65.- euro was niet gek volgens mij. De xenon lampjes daarentegen.....
Mooie set hoorRha007 schreef: Een nieuwe set Sleipners in Bright Silver die ik als winterset ga gebruiken
Heb jouw V70 als inspiratiebron gebruiktdiesel01 schreef:Mooie set hoorRha007 schreef: Een nieuwe set Sleipners in Bright Silver die ik als winterset ga gebruiken![]()
Zet je ze ook in de Dlux?, scheelt je zoveel poets werk.
Nee bij een lokale autozaak voor 90.- per stuk (na flinke korting) Toch 40.- voor de set teveel betaald zie ik. De overige autozaken/groothandels vroegen gemiddeld 140.- euro ex btw dus ik was al gelukkig met deze kortingdiesel01 schreef:Mag toch hopen dat je ze hier hebt gekocht?Snipes@fryslan schreef: Vandaag nieuwe xenon lampjes gemonteerd, xtreme vision en 5 nieuwe bougies. Die laatste waren niet duur bij de dealer, 65.- euro was niet gek volgens mij. De xenon lampjes daarentegen.....
https://www.lichtex.de/philips-d1s-8541 ... /a-854158/
En niet de lampen bij Brezan voor €160 per stuk?
Op zich een nette prijs maar het kan goedkoper, ben anders helemaal niet van internet shoppen maar een setje lampen die dingen moeten gewoon licht geven.Snipes@fryslan schreef:Nee bij een lokale autozaak voor 90.- per stuk (na flinke korting) Toch 40.- voor de set teveel betaald zie ik. De overige autozaken/groothandels vroegen gemiddeld 140.- euro ex btw dus ik was al gelukkig met deze kortingdiesel01 schreef:Mag toch hopen dat je ze hier hebt gekocht?Snipes@fryslan schreef: Vandaag nieuwe xenon lampjes gemonteerd, xtreme vision en 5 nieuwe bougies. Die laatste waren niet duur bij de dealer, 65.- euro was niet gek volgens mij. De xenon lampjes daarentegen.....
https://www.lichtex.de/philips-d1s-8541 ... /a-854158/
En niet de lampen bij Brezan voor €160 per stuk?
Bedankt voor de tip !