V480-S60,
Ik ben het helemaal met je eens!
KLPD bestelt 800 Volvo's
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Idd het is een KLPD probleem.Hans oet Twent schreef:V480-S60,
Ik ben het helemaal met je eens!
- IkeV70
- 5th Gear member
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 27.01.2006 - 22:18
- Locatie: Heerhugowaard
Uit de berichtgeving van de KLPD zelf maak ik toch echt iets anders op. Ik begrijp niet hoe je dat anders kunt zien dan een probleem met de koeling van de remmen van de V50's van de KLPD. Ik zie ook niet wat dit met sensatie-belustheid te maken heeft. Dit is toch een tamelijk feitelijke constatering.
(http://www.politie.nl/klpd/nieuws/09090 ... odhulp.asp)
Dat een gemiddelde V50 rijder hier zich geen zorgen hoeft te maken snap ik ook wel, dat is wat mij betreft ook helemaal niet het onderwerp van discussie. Dat het een klein probleem is kan ik ook nog wel volgen. Maar een probleem desalniettemin.
(http://www.politie.nl/klpd/nieuws/09090 ... odhulp.asp)
Dat een gemiddelde V50 rijder hier zich geen zorgen hoeft te maken snap ik ook wel, dat is wat mij betreft ook helemaal niet het onderwerp van discussie. Dat het een klein probleem is kan ik ook nog wel volgen. Maar een probleem desalniettemin.
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5
- Richard
- 7th Gear member
- Berichten: 8657
- Lid geworden op: 29.12.2005 - 13:45
- Locatie: Steenwijk
- Contacteer:
Ik denk eerder dat de politie onder druk van media en de publieke opinie kiest voor deze oplossing.
VW Passat 1.9d '93('99-'02)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
- Richard
- 7th Gear member
- Berichten: 8657
- Lid geworden op: 29.12.2005 - 13:45
- Locatie: Steenwijk
- Contacteer:
En wat denk je wat er gebeurd zou zijn als de KLPD niks had gedaan en de media er dan over zouden berichten?
VW Passat 1.9d '93('99-'02)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20773
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Ik citeer Ben nog maar eens even.
Ben schreef:Ik heb vandaag het genoegen gehad de betreffende V50 te kunnen bekijken.
Aan de auto is niets, ik herhaal.....niets te zien.
Geen brand of zelfs maar schroeiplekken, helemaal niets.
E.e.a. wordt door de pers weer eens schromelijk overdreven.
De auto stond naast een V70 en ik zoals ik eerder al suggereerde kan ik me goed voorstellen dat je je als agent met volle bepakking (dikke kleding, koppel met vanalles daaraan) liever in een V70 verplaatst.
M.i. is er bij het kiezen voor de V50 een hele goeie auto gekozen maar praktisch gezien was het beter een V70 geweest.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- IkeV70
- 5th Gear member
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 27.01.2006 - 22:18
- Locatie: Heerhugowaard
1. KLPD V50 remblokken vliegen in de fik op de A20 na een prio-1 rit
2. KLPD, Volvo NL, Rijksdienst voor het wegverkeer voeren tests uit met V50 in Lelystad
3. De situatie blijkt reproduceerbaar, KLPD concludeert dat V50 remblokken na prio-1 rit in brand kunnen vliegen
4. KLPD besluit een maximum snelheid in te stellen voor V50's tot er een oplossing is gevonden ("oplossing" impliceert probleem)
Naar mijn mening hebben we het hier over een "probleem" bij de KLPD-V50. Je kunt dat op allerlei manieren downplayen, relativeren en goedpraten, maar het blijft in mijn ogen een probleem.
De downplay tactieken die ik hier lees zijn best aardig, daar niet van:
- De auto's hebben wieldoppen ipv lm velgen, logisch dat die in brand vliegen
als dit al waar is neemt het niet weg dat de huidige V50's van de KLPD dus een probleem hebben
- Dit zou elke auto gebeuren, is niks specifieks V50 aan
toch geldt de maatregel alleen voor V50
- Dit gebeurt alleen onder belachelijk extreme omstandigheden
volgens de KLPD gebeurt dit onder "prio-1" omstandigheden, niet belachelijk extreem voor KLPD auto's
- De pers maakt van een mug een olifant, blaast de zaak tot belachelijke proporties op
ik trek mijn conclusie puur op basis van het persbericht van de KLPD zelf
- De auto in kwestie vertoont geen enkele schade of brandsporen
Alsof het in brand vliegen van remblokken op zich geen enkel probleem is, alsof het pas een probleem wordt als de rest van de auto ook vlam vat
- De KLPD heeft de maatregel alleen genomen om zichzelf in te dekken tegen toekomstige media aanvallen
tja, moeilijk weerlegbaar, ik mag hopen dat de KLPD beslissingen doorgaans op relevantere gronden neemt
Dus, kan een van de leden van het Volvo Promotieteam alhier mij misschien wijzen op concrete hiaten in mijn redenering?
2. KLPD, Volvo NL, Rijksdienst voor het wegverkeer voeren tests uit met V50 in Lelystad
3. De situatie blijkt reproduceerbaar, KLPD concludeert dat V50 remblokken na prio-1 rit in brand kunnen vliegen
4. KLPD besluit een maximum snelheid in te stellen voor V50's tot er een oplossing is gevonden ("oplossing" impliceert probleem)
Naar mijn mening hebben we het hier over een "probleem" bij de KLPD-V50. Je kunt dat op allerlei manieren downplayen, relativeren en goedpraten, maar het blijft in mijn ogen een probleem.
De downplay tactieken die ik hier lees zijn best aardig, daar niet van:
- De auto's hebben wieldoppen ipv lm velgen, logisch dat die in brand vliegen
als dit al waar is neemt het niet weg dat de huidige V50's van de KLPD dus een probleem hebben
- Dit zou elke auto gebeuren, is niks specifieks V50 aan
toch geldt de maatregel alleen voor V50
- Dit gebeurt alleen onder belachelijk extreme omstandigheden
volgens de KLPD gebeurt dit onder "prio-1" omstandigheden, niet belachelijk extreem voor KLPD auto's
- De pers maakt van een mug een olifant, blaast de zaak tot belachelijke proporties op
ik trek mijn conclusie puur op basis van het persbericht van de KLPD zelf
- De auto in kwestie vertoont geen enkele schade of brandsporen
Alsof het in brand vliegen van remblokken op zich geen enkel probleem is, alsof het pas een probleem wordt als de rest van de auto ook vlam vat
- De KLPD heeft de maatregel alleen genomen om zichzelf in te dekken tegen toekomstige media aanvallen
tja, moeilijk weerlegbaar, ik mag hopen dat de KLPD beslissingen doorgaans op relevantere gronden neemt
Dus, kan een van de leden van het Volvo Promotieteam alhier mij misschien wijzen op concrete hiaten in mijn redenering?
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Ik zit niet in het promotieteam, dus mag niet reageren denk ik.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Maurice Pierik
- 4th Gear member
- Berichten: 843
- Lid geworden op: 15.06.2006 - 18:24
- Locatie: Helmond
Zonder het promoteam uit te willen hangen zou ik toch willen weten wat een prio-1 rit zou betekenen.
Uit 'het verhaal' begrijp ik dat pas na 3 keer zo'n prio-1 rit na te bootsen er brand ontstaat in 1 remblok. En de remmen bleken volgens de KLPD nog steeds goed te werken.
Dus niet na een prio-1 rit, maar na 3 van dergelijke cycli was het fenomeen te reproduceren.
Het roodgloeiend worden van remmen na zeer intensief gebruik is niets bijzonders. Circuitrijders produceren ook vlammen. Na zo'n intensieve rit moet je een auto nimmer op een grasveld parkeren, da's vragen om problemen.
En nu dat 'specifiek V50 probleem'. Dat de KLPD een constateren doet met een V50 wil niet automatisch betekenen dat brand in remblokjes enkel een V50-probleem is.
Volgens mij wordt er het nodige opgeblazen.
Wat ik wel weet is dat Volvo, net als andere autofabrikanten, de remmen (die zij zelf beslist niet maken maar inkopen) uiterst zwaar testen. Dit is meer dan circuitje crossen. Er wordt met zware aanhangers onder buitengewoon heete omstandigheden hellingen af vol geremd.
Daarnaast heeft Volvo als een van de weinige fabrikanten een speciale divisie voor hun politieauto's Je mag aannemen dat verzwaarde omstandigheden meegenomen worden. Dit leidt o.a. tot een 'heavy duty' onderstel (wat dat ook moge zijn), dikkere accu's en een berg voorbereidende elektronica en een aangepast (spartaans) interieur.
De KLPD test voordat ze een nieuwe autoserie aanschaffen de auto's zeer intensief. Op basis van een vergelijkend onderzoek kwam de V50 hieruit als hun favoriet.
Dat de KLPD voorlopig een tempolimiet van 140 heeft bedacht voor de V50 is hun keuze, en is geen bewijs voor een probleem. Dit heet een voorzorgsmiddel (tot dat men beter weet wat er nu aan de hand is).
Uit 'het verhaal' begrijp ik dat pas na 3 keer zo'n prio-1 rit na te bootsen er brand ontstaat in 1 remblok. En de remmen bleken volgens de KLPD nog steeds goed te werken.
Dus niet na een prio-1 rit, maar na 3 van dergelijke cycli was het fenomeen te reproduceren.
Het roodgloeiend worden van remmen na zeer intensief gebruik is niets bijzonders. Circuitrijders produceren ook vlammen. Na zo'n intensieve rit moet je een auto nimmer op een grasveld parkeren, da's vragen om problemen.
En nu dat 'specifiek V50 probleem'. Dat de KLPD een constateren doet met een V50 wil niet automatisch betekenen dat brand in remblokjes enkel een V50-probleem is.
Volgens mij wordt er het nodige opgeblazen.
Wat ik wel weet is dat Volvo, net als andere autofabrikanten, de remmen (die zij zelf beslist niet maken maar inkopen) uiterst zwaar testen. Dit is meer dan circuitje crossen. Er wordt met zware aanhangers onder buitengewoon heete omstandigheden hellingen af vol geremd.
Daarnaast heeft Volvo als een van de weinige fabrikanten een speciale divisie voor hun politieauto's Je mag aannemen dat verzwaarde omstandigheden meegenomen worden. Dit leidt o.a. tot een 'heavy duty' onderstel (wat dat ook moge zijn), dikkere accu's en een berg voorbereidende elektronica en een aangepast (spartaans) interieur.
De KLPD test voordat ze een nieuwe autoserie aanschaffen de auto's zeer intensief. Op basis van een vergelijkend onderzoek kwam de V50 hieruit als hun favoriet.
Dat de KLPD voorlopig een tempolimiet van 140 heeft bedacht voor de V50 is hun keuze, en is geen bewijs voor een probleem. Dit heet een voorzorgsmiddel (tot dat men beter weet wat er nu aan de hand is).
- IkeV70
- 5th Gear member
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 27.01.2006 - 22:18
- Locatie: Heerhugowaard
Zo staat het in elk geval niet in het bericht van de KLPD. Maar dan nog kun je spreken van een (mogelijk) probleem met de koeling van de remmen.Uit 'het verhaal' begrijp ik dat pas na 3 keer zo'n prio-1 rit na te bootsen er brand ontstaat in 1 remblok.
Het gaat om het vlamvatten van de remblokken zelf. Het oorspronkelijke incident vond plaats op de vluchtstrookNa zo'n intensieve rit moet je een auto nimmer op een grasveld parkeren
Dat klopt.Dat de KLPD voorlopig een tempolimiet van 140 heeft bedacht voor de V50 is hun keuze, en is geen bewijs voor een probleem. Dit heet een voorzorgsmiddel (tot dat men beter weet wat er nu aan de hand is).
Als er tezijnertijd een berichtje komt dat er geen aanpassingen noodzakelijk bleken en alle beperkende maatregelen zijn ingetrokken dan was er inderdaad geen probleem. Als het bericht luidt dat Volvo de remmen van alle V50's heeft aangepast dan was er kennelijk wel sprake van een probleem. (hoewel je de aanpassing natuurlijk ook altijd voorzorgsmaatregel zou kunnen noemen)
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5
- denkweb
- 4th Gear member
- Berichten: 810
- Lid geworden op: 04.08.2007 - 10:27
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Ach, als de politie nu ook zo netjes is om te melden dat zij vooraf al bekend waren met dit risico... zou het verhaal ook al anders zijn.
Peugeot 305 rood | NH-57-KV | verkocht en inmiddels vernietigd
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Waar haal jij vandaan dat ze dit al wisten bij aanschaf?denkweb schreef:Ach, als de politie nu ook zo netjes is om te melden dat zij vooraf al bekend waren met dit risico... zou het verhaal ook al anders zijn.
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33123
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Deze wielen lijken ook wel wat koelte te geven, misschien een idee voor ze...

MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Johann
- 5th Gear member
- Berichten: 1305
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 17:11
- Contacteer:
aan een kant wel, andere kant zal minder zijn.. 
-
- 4th Gear member
- Berichten: 596
- Lid geworden op: 27.07.2009 - 22:04
- Locatie: Noord-Brabant.
Nee dat is jammer van de velg , hoe lang geef je die in zijn orginele staat bij de Klpd ?
V60 cross country 2023 Silver Dawn
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 23.06.2009 - 21:57
- Locatie: Gorinchem
Ik weet van iemand die met een snelle BMW 3 serie coupé in het kader van de Cannonball Run aan het rossen was op het circuit van Estoril dat zelfs de supercars moeite hebben met de remmen. Hij kon, samen met de Ferrari's één rondje snel en moest daarna 2 rondjes afkoelen. Ik meen dat alleen de Porsches in staat bleken om door te blijven rijden.
In de F1 hebben ze een pace-car (AMG Mercedes E55 geloof ik) die behoorlijk aangepast is vwb de remmen. Hij moet namelijk gemiddeld 150kmh blijven rijden, wat voor de F1 een slakkengangetje is. Velgen alleen redden het niet om goed te koelen; daar met je speciale koel openingen voor aanleggen die heel veel koele lucht op de remschijven blazen. En die pace-car heeft dan ook nog keramische schijven.
De remmen van mijn bescheiden Opel GTC Sport staan ook regelmatig te roken en te stinken na een rit waar ik nou ook niet echt heel erg opgewonden van raak. Wel een paar keer lekker laat remmen met een leuke gang, maar nog lang geen circuitwerk.
Ik kan me dus goed voorstellen dat ook een V70 onder bepaalde omstandigheden te hete remmen kan krijgen. Lijkt me ook niet zo vreselijk bijzonder. Temeer omdat het nu pas naar voren komt. Ze rijden al een tijdje in die V70's en er zullen meer dan genoeg P1 ritjes geweest zijn. Dat er nu een keer eentje vlam vat is niet zoals het hoort, maar om daar nou een hoop bombarie om te maken...nou nee...
(en nee, ik ben geen lid van het promoteam - geen enkel merk)
In de F1 hebben ze een pace-car (AMG Mercedes E55 geloof ik) die behoorlijk aangepast is vwb de remmen. Hij moet namelijk gemiddeld 150kmh blijven rijden, wat voor de F1 een slakkengangetje is. Velgen alleen redden het niet om goed te koelen; daar met je speciale koel openingen voor aanleggen die heel veel koele lucht op de remschijven blazen. En die pace-car heeft dan ook nog keramische schijven.
De remmen van mijn bescheiden Opel GTC Sport staan ook regelmatig te roken en te stinken na een rit waar ik nou ook niet echt heel erg opgewonden van raak. Wel een paar keer lekker laat remmen met een leuke gang, maar nog lang geen circuitwerk.
Ik kan me dus goed voorstellen dat ook een V70 onder bepaalde omstandigheden te hete remmen kan krijgen. Lijkt me ook niet zo vreselijk bijzonder. Temeer omdat het nu pas naar voren komt. Ze rijden al een tijdje in die V70's en er zullen meer dan genoeg P1 ritjes geweest zijn. Dat er nu een keer eentje vlam vat is niet zoals het hoort, maar om daar nou een hoop bombarie om te maken...nou nee...
(en nee, ik ben geen lid van het promoteam - geen enkel merk)

-
- 8th Gear member
- Berichten: 12728
- Lid geworden op: 07.10.2006 - 20:26
V70 heeft nergens last van. :?Mike Philippens schreef: Ik kan me dus goed voorstellen dat ook een V70 onder bepaalde omstandigheden te hete remmen kan krijgen. Lijkt me ook niet zo vreselijk bijzonder. Temeer omdat het nu pas naar voren komt. Ze rijden al een tijdje in die V70's en er zullen meer dan genoeg P1 ritjes geweest zijn. Dat er nu een keer eentje vlam vat is niet zoals het hoort, maar om daar nou een hoop bombarie om te maken...nou nee...
(en nee, ik ben geen lid van het promoteam - geen enkel merk)
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 469
- Lid geworden op: 23.06.2009 - 21:57
- Locatie: Gorinchem
Sorry, V50 dan.945i schreef:V70 heeft nergens last van. :?Mike Philippens schreef: Ik kan me dus goed voorstellen dat ook een V70 onder bepaalde omstandigheden te hete remmen kan krijgen. Lijkt me ook niet zo vreselijk bijzonder. Temeer omdat het nu pas naar voren komt. Ze rijden al een tijdje in die V70's en er zullen meer dan genoeg P1 ritjes geweest zijn. Dat er nu een keer eentje vlam vat is niet zoals het hoort, maar om daar nou een hoop bombarie om te maken...nou nee...
(en nee, ik ben geen lid van het promoteam - geen enkel merk)
