Inderdaad, toch is volgens mn pa het oppervlak van de motorkap niet helemaal glad (stofjes?) en zit er een zakker in de blankelak van het spatscherm..Boele schreef:Ziet er goed uit!

Ik ga vrijdag maar eens kijken!
Zakkers zijn nog weg te poetsen toch?B-lennium schreef:Inderdaad, toch is volgens mn pa het oppervlak van de motorkap niet helemaal glad (stofjes?) en zit er een zakker in de blankelak van het spatscherm..Boele schreef:Ziet er goed uit!
Ik ga vrijdag maar eens kijken!
Mooizo Bas! Inmiddels ook een leuke andere grill en bumper gevonden?B-lennium schreef:Ik ben vandaag lekker aan het bouwen geweest, scherm motorkap en front zit weer waar het hoort!
Na de radiateur gevult te hebben met koelwater en de brandstofpomp aan het draaien gekregen te hebben (relais stuk) sloeg de motor zowaar aan! Liep erg soepel kon niet merken dat de wagen al zo'n tijd stil gestaan had!
Heerlijk om weer eens in de volvo gereden te hebben, al was het voor een paar meter de garage uit
Met MS is dat ook niet zo'n kunst toch?B-lennium schreef:Vandaag afgekeurd op een voorwiellager en hulpstuurhuis-buisje. Jammer, maar als het andere is dus goed!
Zelfs de CO (die 4.5% mag zijn) was keurig! 1,1 tot 0,8 %
handig heB-lennium schreef:Zo vandaag goed werk verricht!
2 wiel lagers vervangen en een hulpstuurhuisbusje.
Nu weer APK tot 2014!
Het knopje op mn dashboard tegen bumperklevers werkt ook weer
Zie video voor de werking ervanhttp://youtu.be/gV_tgOWXhDY
Excuses voor de slechte kwaliteit.