Fabrikanten denken ook met de calculator....lint schreef: Verstandig om bandenmaat advies van Volvo aan te houden, is vast over nagedacht.
Origineel betekent dus niet altijd het beste.
Fabrikanten denken ook met de calculator....lint schreef: Verstandig om bandenmaat advies van Volvo aan te houden, is vast over nagedacht.
Het kan best een financiële reden zijn, lagere inkoopprijs van de banden of zoiets.Marcnij schreef:Fabrikanten denken ook met de calculator....lint schreef: Verstandig om bandenmaat advies van Volvo aan te houden, is vast over nagedacht.
Origineel betekent dus niet altijd het beste.
fabrikanten denken ook met de typegoedkeuringenMarcnij schreef: Fabrikanten denken ook met de calculator....
Origineel betekent dus niet altijd het beste.
Ja maar in NL is hij wit, dat is erg exclusief ipv dat obligate rood op zo'n sport autodbosker schreef: kan nog gekker. Ik heb wel eens met de gedachte gezinspeeld een Ford Mustang V8 te kopen - hier in Duitsland vanaf EUR 44.000. In NL - zit iedereen stevig vast:............. vanaf EUR 119.560,--
http://www.ford.de/Pkw-konfigurator/FordMustang/GT
http://www.ford.nl/ConfigureVehicle/NieuweMustang/GT
en in NL héééél absurd verschillend.....lint schreef: De belasting op nieuwe auto's is erg verschillend in Europa.
Kleur maakt weinig uit voor het prijsverschil. - Tenzij het zwart isGait schreef:Ja maar in NL is hij wit, dat is erg exclusief ipv dat obligate rood op zo'n sport autodbosker schreef: kan nog gekker. Ik heb wel eens met de gedachte gezinspeeld een Ford Mustang V8 te kopen - hier in Duitsland vanaf EUR 44.000. In NL - zit iedereen stevig vast:............. vanaf EUR 119.560,--
http://www.ford.de/Pkw-konfigurator/FordMustang/GT
http://www.ford.nl/ConfigureVehicle/NieuweMustang/GT![]()
Ik ook. Vandaag bij de dealer beide auto's naast elkaar gezien. De XC is duidelijk "meer" auto.lint schreef: Ik vind de V90 CC fraaier en stoerder dan de V90.