Originele leverdatum was 20-08-2013. Verwachting is dat ik binnen 3 weken rij

3 weken????rtino schreef:Net van mijn dealer gehoord dat de mijne op transport zit onderweg naar Nederland.
Poetsen!Moose1975 schreef:3 weken????rtino schreef:Net van mijn dealer gehoord dat de mijne op transport zit onderweg naar Nederland.
Wat gaan ze doen dan.... Helemaal uit elkaar halen .... En weer in elkaar zetten??
Heb ook Power Blue en zwart sportleer. Certificaat 13** gepland 1e week september bij de dealer....CaptainKlutz schreef:Goedendag allemaal, probeer ook mijn vinger te krijgen achter de volgorde van afleveren... kreeg afgelopen week een telefoontje van de dealer dat mijn auto nu plots twee maanden later komt, volgens hem omdat ik de combinatie sportleder/power blue heb besteld.. ipv eind aug nu eind oktober..
Wat kan ik daar op zeggen? Iemand een vergelijkbare bestelling gedaan met een certificaatnr. rond de 900?
:scratch: :scratch:
@bluemagics volgende serie is meteen al een 'S..'
Ik heb mijn dealer gisteren gesproken over de volgorde van levering. Heeft volgens hem o.a. te maken met de kleur en optie combinaties. Ik heb Chrystal White en certificaat 382. Uitlevering is gepland voor eind augustus. De tot nu toe geleverde auto's waren vooral zwart en diverse grijstinten.CaptainKlutz schreef:Goedendag allemaal, probeer ook mijn vinger te krijgen achter de volgorde van afleveren... kreeg afgelopen week een telefoontje van de dealer dat mijn auto nu plots twee maanden later komt, volgens hem omdat ik de combinatie sportleder/power blue heb besteld.. ipv eind aug nu eind oktober..'