Staat zeker strak die meegespoten lijsten!! Ik vond mijn S60 in het zwart (en dan vooral met die matte zwarte lijsten) een nogal saaie auto om te zien.arnoud. schreef:Zo op het oog ziet de strip er best goed uit hoor, en inderdaad, dat idee had ik ook toen ik mijn kofferbakstrip op m'n V40 plakte. Voor de originele moesten er 2 gaten geboord worden en was iets van 100 euro, zo'n stukje 3M tape van marktplaats was goed koper en minder definitief...
Maar ik zag gisteren wel een plaatje van een S60 die me wel deed denken om toch misschien heel misschien ook de stootlijsten te laten spuiten:
http://st71.startlogic.com/~honkkoma/volvo/wheels.html
En die koplampen staan toch ook niet slecht op mijn kleurtje zo te zien... Oh jee...
Ik vond en vind nog altijd de maya yellow kleur op een S60 de mooiste kleur. De stootlijsten steken dan ook mooier af bij de kleur. Hoewel het in de meeste kleuren wel strakker is als de stootstrips in de carosseriekleur zijn gespoten.
Ik ben destijds toch gegaan voor de zwarte S60 die ik nu heb. Dit door de kleurencombinatie in het interieur, de velgen, de navigatie icm geintegreerde radio en de 170pk motor. Daarbij was het voor mij een must dat de auto op LPG reed. Liefst had ik ook nog een automaat gehad (mis ik na 3 auto's nog steeds), maar dan was het echt zoeken geweest naar een spelt in een hooiberg.
Het nieuwe type koplamp zou zeker ook strak in jouw S60 staan. Ik persoonlijk vind de auto er nu een stuk strakker en moderner uitzien.