nordic dealer te eindhoven

Geproduceerd bij NedCar in Born
Edgar67
Starter

Wat betreft Nordic in Breugel, onder de rook van Eindhoven.
Dit bedrijf is opgericht door ex medewerker (verkoper?) van een officieel Volvo dealer.
Een aantal jaren geleden heeft de firma De Beemd uit Eindhoven een officiële dealer uit Son overgenomen. Dit bedrijf is verder gegaan als de Beemd Son. Vanaf dat moment, z’n 10 jaar geleden, is deze “medewerker” uit de firma de Beemd gestapt en een eigen bedrijf begonnen. Voor de overname droeg Nordic cars de naam Hans Caris
De kennis bij Nordic cars is op de nivo van een officiële dealer zowel inhoudelijk als technisch. Nordic cars is niet de goedkoopste maar wel goed, eerlijk enz.
volvo v40 1.9d 2002
volvo s40 1.8 lpg g-3 1996
volvo 440 1.8 gl lpg 1992
saab c900 2.1 16 v 1991
saab 9-3 2.0 lpt 2003
Rob Bakker
5th Gear member

Helaas is mijn ervaring met van Aarle niet de beste....

Een proefrit is geen probleem, maar bijgehouden boekjes of onderhoudsgeschiedenis waren er niet, ondanks dat de auto door van Aarle zelf onderhouden was. Plus een auto met totaal versleten voorbanden proberen te verkopen....

Ik heb gelukkig verder gekeken ;)
joost
7th Gear member

Ik zei toch, je moet ze wel in de gaten houden... Niet ingevulde boekjes kom ik overal wel tegen. Alle dingetjes die mis waren aan mijn V40 heb ik aangegeven en die hebben ze prima verholpen/vervangen, vóór de koop.

Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Rob Bakker schreef:Helaas is mijn ervaring met van Aarle niet de beste....

Een proefrit is geen probleem, maar bijgehouden boekjes of onderhoudsgeschiedenis waren er niet, ondanks dat de auto door van Aarle zelf onderhouden was. Plus een auto met totaal versleten voorbanden proberen te verkopen....

Ik heb gelukkig verder gekeken ;)
:? als ze die Volvo zelf onderhouden hadden hadden ze toch met 1 druk op de knop de historie uit kunnen printen? slecht beurt.

Maar dat alles laat onverlet dat Nordic geen official dealer is van het merk waarvan zij claimen het wel te zijn, eerder een soort "outlet" dat niet aan de door het merk Volvo gestelde regels kan/wil voldoen.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”