Kennen jullie elkaar soms ergens van ?
Misschien ten overvloede, maar: zit je verdamper goed gemonteerd?Annie mg schreef:Met interesse lees ik dit draadje. Mijn 'gasbak' V40 G3 220dkm, wilt SOMS na een snelwegrit bij een afslag voor het stoplicht, bij stationair dus, ook wel eens een paar slagen verkeerd geven, stotteren, onregelmatig draaien dus. In z'n vrij een beetje gas bij geven zorgt dat 'ie stotterend wat hogere toeren draait. Meestal pakt 'ie weer normaal op soms na overzetten op benzine en het euveltje is meteen voorbij. Geen managment lampje brandt, alleen als de tank leeg is. Lijkt dit er misschien ook op?
Greetz Marco
misschien Flash toch maar een pb'tje sturen.Namreh schreef:Er zit geen verdamper in mijn 945 dus dat kan het niet zijn.
Lean Mesman in Son.Namreh schreef:Ik zal eerst maar eens een diagnose laten uitvoeren door een spesialist zit er 1 hier in Eindhoven of omgeving?
dat had je in zijn eerste bericht al kunnen lezen.Flash schreef:Je hebt dus de VIALLE met gaspomp.
Namreh schreef:Ik heb een probleem met mijn volvo 945 turbo LPi 1995 polar.
ja erg hé, maar ook daar gaf hij al te kennen dat hij er beter vandoor kon gaan, net als gisteren.Flash schreef: Verder een kleine opmerking: LUDO en ik kennen mekaar uit een eerdere forumvraag.
maar de sukkel doet graag aan stemmingmakerij denk ik, want van de rest heeft hij, zo te lezen in voorgaande berichten niet veel kaas gegeten.Flash schreef:Ik ga er maar eens weer vandoor voordat het forum me weer begint te ergeren.
inderdaad, mensen kunnen inderdaad handig zijn en zelf veel oplossen.Flash schreef: Ik vermoed dat mensen op forums handig zijn, en juist hier komen voor ervaring met met problemen, en daarmee eventueel zelf de diagnoses kunnen stellen en de reparatie hiervan.
verder vraag je hierboven het volgende:"het is onmogelijk iemand iets te leren wat hij al denkt te weten"
nu begin je weer over iets anders, een veiligheidklep.Flash schreef:Een klep zit er altijd voor. Deze schakelt open op moment van overschakelen op gas. LUDO dat had je zeker moeten weten das bij alle LPG installatie zo. Dat begint al met de veiligheidsklep in geval van een aanrijding.
er zit écht geen klep voor de injectoren.Flash schreef:Overigens zal er geen gas tijdens de start worden ingespoten. Het systeem werkt altijd of benzine of gas. Dit regelt een klep die voor de gasinjectoren zit.
een injector kan zeker gaan lekken, maar het is niet zoals jij het stelt."het is onmogelijk iemand iets te leren wat hij al denkt te weten"
dat is wat anders.Namreh schreef:Ps. gas zat er al in toen ik m kocht en ik denk zelfs vanaf 1995 toen ie nieuw gekocht werd door de voorige eigenaar.
als jij het werkelijk voor mekaar krijgt om me die kleppen waar je het steeds over hebt om de injectors af te sluiten kan aanwijzen, en een filter in een +2002 LPi installatie, mag jij op mijn rekening een gasinstallatie gaan laten inbouwen, eender wat je wil.Flash schreef:Verder zei ik niet al Filters! Je hebt het over een Vialle systeem, die gebruiken over het algemeen filters. Zeker op de vloeibaar gas injectie.
amen."het is onmogelijk iemand iets te leren wat hij al denkt te weten"