BBQ!!!never_stop_exploring schreef: Het is mede dankzij dit forum dat dit "bedrog" uitgekomen is.

BBQ!!!never_stop_exploring schreef: Het is mede dankzij dit forum dat dit "bedrog" uitgekomen is.
Ben gisteren langs geweest; zeer goed ontvangen. Toonden veel begrip en geen moeite te veel. Dossier wordt overgeheveld van "bedrog"dealer naar Van Kasteren.Tom Vergauwen schreef:Van Kasteren Sint-Niklaas: super dealer, zeker doen, zeer tevreden over, familiebedrijf dat al jaren met volvo werkt en ook voorheen reeds verkoper van DAF, zeer vriendelijk en steeds bereikbaar voor problemen en vragen!! DOEN!
Ik heb in de topic de dealer niet vermeld omdat ik niet wou natrappen.Pritchard schreef:Wie was de bedrog-dealer?
Ach zo moeilijk is het niet uit te vinden welke dealer in de omgeving van Sint Niklaas ISO gecertificeerd is.never_stop_exploring schreef:Ik heb in de topic de dealer niet vermeld omdat ik niet wou natrappen.Pritchard schreef:Wie was de bedrog-dealer?
toch welBakboord1 schreef:Was het ook echt een stock-auto van de dealer of is de auto vanuit de importeur/fabriek in de maag gesplitst?
Ik kan het mij niet voorstellen dat een dealer een auto een jaar lang heeft staan namelijk en 'm dan op deze manier verkoopt.
Dat de dealer het alnog had mogen opmerken staat trouwens los van bovenstaande vraag.