17'' Tethys lijkt mij niet mooi op een groene S60
arnoud.,
Zorg ervoor dat er snel geld komt

Dat zijn de originele 17" Tethys velgen. Zie hier.steven460 schreef:Off Topic
Welke velgen & inch maat is dat?
Ik denk dat ik dat type velgen in donker grijs wil hebben op een mistral groene s60![]()
Ik zou niet eens sneller durven met een bodykit. Ik denk dat ie een centimeter of 5 lager is geworden. Ik heb het eigenlijk niet nagemeten. :roll:arnoud. schreef:Haha, nee, ik denk niet dat hij dan sneller gaat, denk niet dat de begrenzer nu weet dat ie sneller mag
En zo heel veel lager is hij volgens mij niet geworden?
arnoud. schreef:Ze zouden de originele Volvo kleur kunnen nemen, maar ik ga er van uit dat mijn lak in de afgelopen zes en een half jaar toch wel verkleurd kan zijn he?
De spoiler die ik er nu onder heb zitten is ook op kleurcode gespoten, en het is helaas toch vrij duidelijk te zien dat het net niet de juiste kleur is.
En ik heb er geen probleem mee als ik de auto een dagje achter moet laten als het eindresultaat daar beter van wordt. Toch?
Wanneer het precies gaat worden weet ik niet. De kit zal wel vrij snel leverbaar zijn denk ik, en voor het spuiten moest ik een weekje rekenen. Daarna nog een dag vinden waarop ik wat hulp kan krijgen om hem te monteren, nog vrijwilligers?
Dit vind ik persoonlijk echt heel erg lelijk. Een iets te dikke bodykit (ik vind de S60 bodykit niet mooi) en dan van die lullige velgjes eronder en ook nog eens niet verlaagd. In één woord: afzichtelijk. Ik denk dat je een zo mooie auto niet beter kan verpesten. En dan nog de ongespoten dorpel. Sorry jongens, maar dit is denk ik niet de bedoeling van een S60.arnoud. schreef:Heb alleen maar dit plaatje wat ik afgelopen zaterdag geschoten heb:
Verwacht niet meer foto's voordat de kit geleverd is
Pffff, ik schrok al, ziet er echt niet uit zo.arnoud. schreef:Rustig maar Eddy
De S60 van Jor is nog niet af hoor, de kit zit er nog ongespoten (in de grondverf) onder en reken maar dat de dorpels dan meegenomen gaan worden. En voor zover ik weet komen er ook nog andere velgen onder...