bart simpson schreef:@ den tourist, het was niet meer of minder dan het gebruikelijke geklaag van een belg die vind dat hem door de fiscus onrecht gedaan wordt, zoals gebruikelijk ten onrechte, of kun je het met harde cijfers onderbouwen?
Graag ook meteen met getallen over Portugal en Frankrijk.
Tja dat van de fiscus heb ik gelezen in de krant.
Cijfer matriaal was er niet bij. Maar ik geloof heilig in mijn krant
Ik vind het fijn om te horen dat je een anti Belg beleid voerd op dit Volvo forum. Wees er mischien maar stilletjes blij mee dat wij als Belgen zo ver niet gaan om met modder (oeps! sneeuwballen) te gooien.
Om terug te gaan naar mijn uiteindelijke bedoeling op deze topic is deze;
volvopa schreef:Wat zijn jullie daar in BE toch een "mazzelpikken" (hoe zeg je dat in het Belgisch Smile) met een vanaf prijs van €36.700!
Met de helft van het aantal inwoners (dus minder BTW opbrensten) vraag ik mij af waarom jullie belastingdruk veel lager is.
Heb net weer bijna €45.000 uitgegeven aan een nieuwe S60. Had in BE toch een fijne XC60 voor kunnen rijden!
Ik ga emigreren (als er eindelijk overal fatsoenlijk asfalt ligt weliswaar).
Je moet appels met appels vergelijken en niet met iets anders, waar ik mee wil zeggen ( om dit even te onderbouwen ) dat jullie Nederlandse loon waarschijnlijk hoger zal zijn dan ons Belgische loon. Maar dat het uiteindelijk op het einde van de rit ongeveer evenredig uitkomt. Pas op dit is maar een veronderstelling hé dit is hier geen wetenschap wat ik hier verkondig.