Pagina 4 van 90

Geplaatst: 15.01.2009 - 08:11
door mightyspawn
Niks mis met de benzine motoren, vooral de red blocks van de jaren 70/80/90 zijn de beste ooit gemaakt door volvo. Iig beter dan de diesel varianten van toen, die zie je niet meer. Maarja daar was de techniek toen dr tijd ook nog niet denderend van.

Geplaatst: 15.01.2009 - 17:01
door vincent65
piotrV70 schreef:
jarno schreef:hmmm niet de mijne maar bij mijn specialist staat er een met 512 dkm...!!

http://www.autohus.nl/occasions.htm de bovenste op de tweede pagina
Die staat er al een poosje, ik heb'm gezien en de wagen is behoorlijk uitgewoond. Vraag me af wie daar nog 9000 euro voor neer gaat leggen.
Niemand want hij kost nu nog €7900,00 :roll:

Geplaatst: 15.01.2009 - 17:26
door JJDD
vincent65 schreef:Niemand want hij kost nu nog €7900,00 :roll:
Zonder garantie / beurt ...... prijzig hoor voor een half miljoen kms....

Geplaatst: 15.01.2009 - 19:01
door TTT242
379.121 km 2.4T aut 2001, Nautic
371.000 km, diesel, 2000, Toppertje
359.000 km, D5, 2001, Goelette
330.000km 2.5D 2000, Tarman T
310.000 km 2.5D 2000 , Jarno
296.000 km, D5, 2002, Richard S
284.970 km, T5 benzine, 2000, Felix B
281.000 km, D5 Diesel, 2002, Maxplus
267.500 km, 2.5D, 2000, C.Igar
254.000 km, D5, 2002, Bert 67
239.000 km, 2.5 D BarnOwl
234.000 km, T5 benzine, 2000, Bart S
218.000 km, T5 LPG, 2000, Volvov70t5
217.000 km, D5, 2002, olav
210.000 km, 2.4T, 2000, Bassie
192.000 km, BiFuel, 2002, V70_Bifuel
186.000 km, benzine, 2001, Mr. Ed
176.000 km, D5, summum 2005, Kobus gaat naar Appelscha
175.000 km, benzine, 2000 170pk, Vincent
173.000 km, 2.4D, 2002, Hapee
167.000 km, D5, 2002, NOS
152.000 km, benzine, 2003, Jjdd
132.000 km, T5 benzine, 2002, Robert Haven
130.000 km, benzine 2.4 140pk, 2003, Carfreak
125.000 km, T5 LPI, 2004, TTT242
123.000 km, benzine, V70 2.4 140pk 2001, Beuleppe
118.000 km, benzine, 2000, Black 2.4t AWD
116.000 km, T5 benzine, 2001, V70T5Assen
109.000 km, benzine 2.4 170pk, 2004, rene1969
76.000 km, benzine, 2001, Piotrv70
45.000 km, 2.4D, 2006 Ivo

Geplaatst: 15.01.2009 - 19:21
door Carfreak
Opvallend veel benzinerijders tot nu toe! Alhoewel de diesels precies volgens verwachting de hogere standen innemen.

Geplaatst: 16.01.2009 - 08:32
door piotrV70
JJDD schreef:
vincent65 schreef:Niemand want hij kost nu nog €7900,00 :roll:
Zonder garantie / beurt ...... prijzig hoor voor een half miljoen kms....
En hij was 8950,- !! Inderdaad veel te duur.

Geplaatst: 16.01.2009 - 09:36
door Richard
Ja maar de rest van de auto's die hij heeft staan zijn ook al erg aan de prijs.

Geplaatst: 16.01.2009 - 09:59
door nootje63
166.000 km, kom net kijken dus......


371.000 km, diesel, 2000, Toppertje
359.000 km, D5, 2001, Goelette
330.000km 2.5D 2000, Tarman T
296.000 km, D5, 2002, Richard S
284.970 km, T5 benzine, 2000, Felix B
254.000 km, D5, 2002, Bert 67
218.000 km, T5 LPG, 2000, Volvov70t5
217.000 km, D5, 2002, olav
192.000 km, BiFuel, 2002, V70_Bifuel
186.000 km, benzine, 2001, Mr. Ed
173.000 km, 2.4D, 2002, Hapee
167.000 km, D5, 2002, NOS
166.000 km, T5 geartronic 2002, Arno
152.000 km, benzine, 2003, Jjdd
130.000 km, benzine, 200?, Carfreak
123.000 km, benzine, V70 2.4 140pk 2001, Beuleppe
118.000 km, benzine, 2000, Black 2.4t AWD
116.000 km, T5 benzine, 200?, V70T5Assen
76.000 km, benzine, 2001, Piotrv70
45.000 km, 2.4D, 2006 Ivo

Geplaatst: 16.01.2009 - 13:16
door Carfreak
379.121 km 2.4T aut 2001, Nautic
371.000 km, diesel, 2000, Toppertje
359.000 km, D5, 2001, Goelette
330.000km 2.5D 2000, Tarman T
310.000 km 2.5D 2000 , Jarno
296.000 km, D5, 2002, Richard S
284.970 km, T5 benzine, 2000, Felix B
281.000 km, D5 Diesel, 2002, Maxplus
267.500 km, 2.5D, 2000, C.Igar
254.000 km, D5, 2002, Bert 67
239.000 km, 2.5 D BarnOwl
234.000 km, T5 benzine, 2000, Bart S
218.000 km, T5 LPG, 2000, Volvov70t5
217.000 km, D5, 2002, olav
210.000 km, 2.4T, 2000, Bassie
192.000 km, BiFuel, 2002, V70_Bifuel
186.000 km, benzine, 2001, Mr. Ed
176.000 km, D5, summum 2005, Kobus gaat naar Appelscha
175.000 km, benzine, 2000 170pk, Vincent
173.000 km, 2.4D, 2002, Hapee
167.000 km, D5, 2002, NOS
166.000 km, T5 geartronic 2002, Arno
152.000 km, benzine, 2003, Jjdd
132.000 km, T5 benzine, 2002, Robert Haven
130.000 km, benzine 2.4 140pk, 2003, Carfreak
125.000 km, T5 LPI, 2004, TTT242
123.000 km, benzine, V70 2.4 140pk 2001, Beuleppe
118.000 km, benzine, 2000, Black 2.4t AWD
116.000 km, T5 benzine, 2001, V70T5Assen
109.000 km, benzine 2.4 170pk, 2004, rene1969
76.000 km, benzine, 2001, Piotrv70
45.000 km, 2.4D, 2006 Ivo

Even de juiste lijst erbij Arno ;-)

Geplaatst: 16.01.2009 - 14:06
door nootje63
foutje, bedankt :roll:

Geplaatst: 16.01.2009 - 18:14
door T5je
Carfreak schreef:Opvallend veel benzinerijders tot nu toe! Alhoewel de diesels precies volgens verwachting de hogere standen innemen.
Met als hoogste een benzine.

Algemeen kan gesteld worden dat het onverwoestbare auto's zijn. Diesel of benzine. (of op Gas) En ook daarom ben ik Volvo gek.

Geplaatst: 16.01.2009 - 22:29
door toppertje
T5je schreef:
Carfreak schreef:Opvallend veel benzinerijders tot nu toe! Alhoewel de diesels precies volgens verwachting de hogere standen innemen.
Met als hoogste een benzine.

Algemeen kan gesteld worden dat het onverwoestbare auto's zijn. Diesel of benzine. (of op Gas) En ook daarom ben ik Volvo gek.
algemeen kan ook gesteld worden dat alle auto,s stuk kunnen gaan.
ook volvo,s!
zo probleemloos als de vroegere volvo modellen(740-940-850),zijn
de latere modellen dus beslist niet.
dit zou mede te maken hebben met de toegenomen hoeveelheid
aan elektronika en div. sensoren ed.
ook de afwerking vindt ik niet op bmw/mercedes/audi niveau.
dit neemt niet weg,dat onze volvo,s zeer fijne auto,s zijn
om mee onderweg te zijn.

Geplaatst: 17.01.2009 - 12:25
door BartS
De vijfcilinder motorblokken hebben in ieder geval wel de reputatie zeer duurzaam te zijn. Dat is voor mij wel een reden geweest (naast de bekende onderhoudsgeschiedenis) om de aanschaf met een dergelijke kilometerstand voor privé-gebruik aan te durven.

Geplaatst: 17.01.2009 - 14:04
door toppertje
BartS schreef:De vijfcilinder motorblokken hebben in ieder geval wel de reputatie zeer duurzaam te zijn. Dat is voor mij wel een reden geweest (naast de bekende onderhoudsgeschiedenis) om de aanschaf met een dergelijke kilometerstand voor privé-gebruik aan te durven.
zou je dat dan niet aangedurfd hebben met bv.
een renault safrane?

Geplaatst: 17.01.2009 - 14:21
door Black 2.4T awd
zou je dat dan niet aangedurfd hebben met bv.
een renault safrane
Nee ik niet. Ik heb reeds ervaring opgedaan met Espace en volgens de monteurs bij de Renault garage was er 1 type Renault nog rampzaliger dan een Espace en dat is de Safrane. Maar ja Renault is ook de afkorting van (R)oest (E)n (N)arigheid (A)chtervolgen (U) (L)ange (T)ijd. 1 1/2 jaar Espace gereden nog nooit zo vaak in werkplaats geweest.

Geplaatst: 17.01.2009 - 16:03
door BartS
toppertje schreef:
BartS schreef:De vijfcilinder motorblokken hebben in ieder geval wel de reputatie zeer duurzaam te zijn. Dat is voor mij wel een reden geweest (naast de bekende onderhoudsgeschiedenis) om de aanschaf met een dergelijke kilometerstand voor privé-gebruik aan te durven.
zou je dat dan niet aangedurfd hebben met bv.
een renault safrane?
Daar was ik niet aan begonnen. En ik koop ook geen Ford ST, ook al leggen ze er een Volvo-blok in. Alhoewel, de S-max 220 pk kan er nog mee door.... Het zijn prima auto's maar ze missen (m.i.) iets....

Geplaatst: 17.01.2009 - 16:21
door toppertje
BartS schreef:
toppertje schreef:
BartS schreef:De vijfcilinder motorblokken hebben in ieder geval wel de reputatie zeer duurzaam te zijn. Dat is voor mij wel een reden geweest (naast de bekende onderhoudsgeschiedenis) om de aanschaf met een dergelijke kilometerstand voor privé-gebruik aan te durven.
zou je dat dan niet aangedurfd hebben met bv.
een renault safrane?
Daar was ik niet aan begonnen. En ik koop ook geen Ford ST, ook al leggen ze er een Volvo-blok in. Alhoewel, de S-max 220 pk kan er nog mee door.... Het zijn prima auto's maar ze missen (m.i.) iets....
sterker nog,sommige safranes hadden een volvo motorblok(2.5 20v)
het hart was dus goed zeg maar.
nu de rest nog

Geplaatst: 17.01.2009 - 16:48
door BartS
toppertje schreef:
BartS schreef:
toppertje schreef: zou je dat dan niet aangedurfd hebben met bv.
een renault safrane?
Daar was ik niet aan begonnen. En ik koop ook geen Ford ST, ook al leggen ze er een Volvo-blok in. Alhoewel, de S-max 220 pk kan er nog mee door.... Het zijn prima auto's maar ze missen (m.i.) iets....
sterker nog,sommige safranes hadden een volvo motorblok(2.5 20v)
het hart was dus goed zeg maar.
nu de rest nog
Weet ik, vandaar dat ik ook nog Ford aanhaalde. Ze mogen van mij overigens wel eigenaar van Volvo blijven.....

Geplaatst: 17.01.2009 - 17:48
door guidojp
Met 163.000 kom ik volgens mij ook net kijken. Ik zal mezelf binnenkort eens voorstellen met foto's.

Gr. Guido

Geplaatst: 17.01.2009 - 20:34
door Carfreak
379.121 km 2.4T aut 2001, Nautic
371.000 km, diesel, 2000, Toppertje
359.000 km, D5, 2001, Goelette
330.000km 2.5D 2000, Tarman T
310.000 km 2.5D 2000 , Jarno
296.000 km, D5, 2002, Richard S
284.970 km, T5 benzine, 2000, Felix B
281.000 km, D5 Diesel, 2002, Maxplus
267.500 km, 2.5D, 2000, C.Igar
254.000 km, D5, 2002, Bert 67
239.000 km, 2.5 D BarnOwl
234.000 km, T5 benzine, 2000, Bart S
218.000 km, T5 LPG, 2000, Volvov70t5
217.000 km, D5, 2002, olav
210.000 km, 2.4T, 2000, Bassie
192.000 km, BiFuel, 2002, V70_Bifuel
186.000 km, benzine, 2001, Mr. Ed
176.000 km, D5, summum 2005, Kobus gaat naar Appelscha
175.000 km, benzine, 2000 170pk, Vincent
173.000 km, 2.4D, 2002, Hapee
167.000 km, D5, 2002, NOS
166.000 km, T5 geartronic 2002, Arno
163.000 km, 2.4D 200?, GuidoJP
152.000 km, benzine, 2003, Jjdd
132.000 km, T5 benzine, 2002, Robert Haven
130.000 km, benzine 2.4 140pk, 2003, Carfreak
125.000 km, T5 LPI, 2004, TTT242
123.000 km, benzine, V70 2.4 140pk 2001, Beuleppe
118.000 km, benzine, 2000, Black 2.4t AWD
116.000 km, T5 benzine, 2001, V70T5Assen
109.000 km, benzine 2.4 170pk, 2004, rene1969
76.000 km, benzine, 2001, Piotrv70
45.000 km, 2.4D, 2006 Ivo

Heb je erbij gezet Guido (bouwjaar?). Ben benieuwd naar de foto's !