Pagina 4 van 5

Geplaatst: 26.11.2009 - 13:56
door alfredgeel
we kunnen hier beter een slotje opgooien, want het gaat de verkeerde kant uit.

Geplaatst: 26.11.2009 - 14:24
door bart simpson
bartv70 schreef:
bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
Jammer, PiotrV70 geeft duidelijk aan dat hij wel wilt betalen voor goede service, hij heeft problemen met het feit dat er 25 euro in rekening word gebracht voor het plaatsen ( 2min. werk) van het relais.
Bij zijn boosheid kan ik me wel wat voorstellen als het 25 euro was puur voor het plaatsen.
als hij er naast 2 minuten gestaan heeft met een stopwatch kan ik me er ook nog wel in verplaatsen als het wederom een aanname was niet....

Geplaatst: 26.11.2009 - 14:48
door piotrV70
bart simpson schreef:
bartv70 schreef:
bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
Jammer, PiotrV70 geeft duidelijk aan dat hij wel wilt betalen voor goede service, hij heeft problemen met het feit dat er 25 euro in rekening word gebracht voor het plaatsen ( 2min. werk) van het relais.
Bij zijn boosheid kan ik me wel wat voorstellen als het 25 euro was puur voor het plaatsen.
als hij er naast 2 minuten gestaan heeft met een stopwatch kan ik me er ook nog wel in verplaatsen als het wederom een aanname was niet....
Sterker nog: ik kan het in 45 seconden ! En wat ik uit de trekhaak-thread heb begrepen was het puur het arbeidsloon voor het plaatsen van het relais. En nogmaals meneer Simpson: ik betaal zonder problemen voor een geleverde prestatie en voor goede prestaties zelfs nog iets extra.
In dit voorbeeld is er geen prestatie geleverd, danwel staat de geleverde prestatie niet in verhouding tot het tarief. Dat jij het normaal vindt zegt een hoop over de mentaliteit van "de dealer".

Geplaatst: 26.11.2009 - 16:57
door bart simpson
ik adviseerde je om het zelf te plaatsen, wel zo goedkoop

Geplaatst: 26.11.2009 - 17:02
door Walter
piotrV70 schreef: Sterker nog: ik kan het in 45 seconden !
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Geplaatst: 26.11.2009 - 19:52
door Black 2.4T awd
bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
Volgens mij is dit een heel zelfgenoegzaam mannetje. Met een hele roze dealer bril. Er zijn gewoon dealers die het heel bont maken en de particuliere rijder gewoon wegjagen en alleen nog maar leaserijders overhouden. Ik wil best betalen voor een goede dienstverlening en ben ook wel bereid er meer voor te betalen. Maar ik pas er voor om mij het vel over de oren te laten halen.

Geplaatst: 26.11.2009 - 19:54
door Ben
Volgens mij is er een verschil tussen 'vel over de oren halen' en betalen voor iets dat je graag wilt hebben.

Geplaatst: 26.11.2009 - 20:00
door bart simpson
Black 2.4T awd schreef:
bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
Volgens mij is dit een heel zelfgenoegzaam mannetje. Met een hele roze dealer bril. Er zijn gewoon dealers die het heel bont maken en de particuliere rijder gewoon wegjagen en alleen nog maar leaserijders overhouden. Ik wil best betalen voor een goede dienstverlening en ben ook wel bereid er meer voor te betalen. Maar ik pas er voor om mij het vel over de oren te laten halen.
heb veel met klanten te maken, heb regelmatig discussies met mensen die iets niet willen betalen omdat ze het zelf service vinden, ook bij auto's die nooit bij ons geweest zijn.
Ik ben onmiddelijk met je eens dat een dealer het te dol kan maken maar klanten die je een "halve dag" aan het werk zetten voor een diagnose om dan te zeggen "maak maar dicht ik ga het zelf wel doen" moeten toch echt betalen voor de verrichte werkzaamheden c.q. de kloktijd, "niet betalen" is daar dan ook heel simpel "niet mee"

besluit

Geplaatst: 27.11.2009 - 06:58
door alfredgeel
Deze discussie heeft niets meer met het topic te maken.

Het antwoord aan de vraagstarter is reeds gegeven.

" ja, je kan de taal van je boordcomputer laten aanpassen naar het Nederlands.
Als je dat bij een Nederlandse dealer laat doen kost dat 150,00€, wip je de ( Belgische ) grens over, dan kost je dat 35,00€. "

einde discussie.

Geplaatst: 27.11.2009 - 11:23
door oudegroen
en bang dat jij veel meer problemen hebt als je zo denkt
Wie heeft er hier nou een probleem?

Geplaatst: 27.11.2009 - 11:24
door bart simpson
oudegroen schreef:
en bang dat jij veel meer problemen hebt als je zo denkt
Wie heeft er hier nou een probleem?
:shock: jij ook al?

Geplaatst: 27.11.2009 - 11:26
door oudegroen
:kermit: :kermit: :kermit:

Geplaatst: 27.11.2009 - 11:28
door bart simpson
net mexicaanse griep dus

Geplaatst: 27.11.2009 - 15:45
door Black 2.4T awd
bart simpson schreef:net mexicaanse griep dus
Nee, iemand die iedereen van repliek moet geven die een verkeerd woord heeft over de Volvo organisatie.

Geplaatst: 27.11.2009 - 16:08
door Walter
Black 2.4T awd schreef:
bart simpson schreef:net mexicaanse griep dus
Nee, iemand die iedereen van repliek moet geven die een verkeerd woord heeft over de Volvo organisatie.
je vergeet een paar details: ... die stelselmatig een niet-onderbouwd verkeerd woord ....

Geplaatst: 21.07.2010 - 19:47
door gray
Wel ik woon in Belgie en heb net een lease volvo V50 mogen ontvangen, 6 maand oud overgenomen van onslagen? collega, doch deze staat in het frans. :(
Ik kan (perfect) begrijpen dat volvo de interne markt wil beschermen door hoge prijzen aan te rekenen om van taal te veranderen.
Maar in Belgie moet zoiets toch gratis kunnen (frans - nederlands dan toch). Dit hoort gewoon service te zijn.

Geplaatst: 21.07.2010 - 19:52
door Oceanracer
Service? Zolang de politiek van België de vrede al niet weet te bewaren tussen de Walloniërs en de Vlamingen, kun je niet verwachten dat Volvo met een (gratis) doekje voor het bloeden komt. :-)

Geplaatst: 21.07.2010 - 20:01
door bart simpson
gray schreef:Wel ik woon in Belgie en heb net een lease volvo V50 mogen ontvangen, 6 maand oud overgenomen van onslagen? collega, doch deze staat in het frans. :(
Ik kan (perfect) begrijpen dat volvo de interne markt wil beschermen door hoge prijzen aan te rekenen om van taal te veranderen.
Maar in Belgie moet zoiets toch gratis kunnen (frans - nederlands dan toch). Dit hoort gewoon service te zijn.
hij is als service al op de franse taal gezet, ze kunnen toch niet aan de gang blijven?

Geplaatst: 22.07.2010 - 11:35
door BlackcurrantV70
Tjonge tjonge wat een gedoe over prijzen.

Ik heb mijn V70 2de hands gekocht bij een officiele Franstalige Volvo dealer in Belgie (Charleroi), maar was wel voorbereid, heb dus in de koop onderhandeld dat de BC omgezet werd naar NL en een trekhaak aan 50% korting en gratis Parrot carkit.

De auto stond al een jaar te koop dus ik wist dat er te onderhandelen viel.

Als je een auto gaat kopen in een gebied waar men een andere taal spreekt (hoeft zelfs niet eens ander land te zijn) denk dan even na voordien en onderhandel dit in de aankoop.

Zo heb je nooit teleurstellingen achteraf, in Belgie zeggen we "wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten".

Ik baal van mensen die wel met een Volvo willen uitpakken (liefst dan ook nog full option), maar owee als de dealer 25 euro vraagt of meer om iets te herstellen of te downloaden.

Volvo rijden kost geld en daarmee uit, als men de prijzen te hoog vindt had men beter een Koreaan gekocht of iets dergelijks.

Bart ik ben het volledig met je eens hierover.

Geplaatst: 22.07.2010 - 12:28
door Erik!
Het is een leasegebakje. De firma kan hopelijk die lullige € 25,- best wel betalen.