Geplaatst: 26.11.2009 - 13:56
we kunnen hier beter een slotje opgooien, want het gaat de verkeerde kant uit.
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
als hij er naast 2 minuten gestaan heeft met een stopwatch kan ik me er ook nog wel in verplaatsen als het wederom een aanname was niet....bartv70 schreef:Jammer, PiotrV70 geeft duidelijk aan dat hij wel wilt betalen voor goede service, hij heeft problemen met het feit dat er 25 euro in rekening word gebracht voor het plaatsen ( 2min. werk) van het relais.bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
Bij zijn boosheid kan ik me wel wat voorstellen als het 25 euro was puur voor het plaatsen.
Sterker nog: ik kan het in 45 seconden ! En wat ik uit de trekhaak-thread heb begrepen was het puur het arbeidsloon voor het plaatsen van het relais. En nogmaals meneer Simpson: ik betaal zonder problemen voor een geleverde prestatie en voor goede prestaties zelfs nog iets extra.bart simpson schreef:als hij er naast 2 minuten gestaan heeft met een stopwatch kan ik me er ook nog wel in verplaatsen als het wederom een aanname was niet....bartv70 schreef:Jammer, PiotrV70 geeft duidelijk aan dat hij wel wilt betalen voor goede service, hij heeft problemen met het feit dat er 25 euro in rekening word gebracht voor het plaatsen ( 2min. werk) van het relais.bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
Bij zijn boosheid kan ik me wel wat voorstellen als het 25 euro was puur voor het plaatsen.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>piotrV70 schreef: Sterker nog: ik kan het in 45 seconden !
Volgens mij is dit een heel zelfgenoegzaam mannetje. Met een hele roze dealer bril. Er zijn gewoon dealers die het heel bont maken en de particuliere rijder gewoon wegjagen en alleen nog maar leaserijders overhouden. Ik wil best betalen voor een goede dienstverlening en ben ook wel bereid er meer voor te betalen. Maar ik pas er voor om mij het vel over de oren te laten halen.bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
heb veel met klanten te maken, heb regelmatig discussies met mensen die iets niet willen betalen omdat ze het zelf service vinden, ook bij auto's die nooit bij ons geweest zijn.Black 2.4T awd schreef:Volgens mij is dit een heel zelfgenoegzaam mannetje. Met een hele roze dealer bril. Er zijn gewoon dealers die het heel bont maken en de particuliere rijder gewoon wegjagen en alleen nog maar leaserijders overhouden. Ik wil best betalen voor een goede dienstverlening en ben ook wel bereid er meer voor te betalen. Maar ik pas er voor om mij het vel over de oren te laten halen.bart simpson schreef:Klanten die nergens voor willen betalen kunnen van mij het rimram krijgen
Wie heeft er hier nou een probleem?en bang dat jij veel meer problemen hebt als je zo denkt
:shock: jij ook al?oudegroen schreef:Wie heeft er hier nou een probleem?en bang dat jij veel meer problemen hebt als je zo denkt
Nee, iemand die iedereen van repliek moet geven die een verkeerd woord heeft over de Volvo organisatie.bart simpson schreef:net mexicaanse griep dus
je vergeet een paar details: ... die stelselmatig een niet-onderbouwd verkeerd woord ....Black 2.4T awd schreef:Nee, iemand die iedereen van repliek moet geven die een verkeerd woord heeft over de Volvo organisatie.bart simpson schreef:net mexicaanse griep dus
hij is als service al op de franse taal gezet, ze kunnen toch niet aan de gang blijven?gray schreef:Wel ik woon in Belgie en heb net een lease volvo V50 mogen ontvangen, 6 maand oud overgenomen van onslagen? collega, doch deze staat in het frans.![]()
Ik kan (perfect) begrijpen dat volvo de interne markt wil beschermen door hoge prijzen aan te rekenen om van taal te veranderen.
Maar in Belgie moet zoiets toch gratis kunnen (frans - nederlands dan toch). Dit hoort gewoon service te zijn.