Pagina 4 van 4
Geplaatst: 23.01.2010 - 11:19
door Tim1975
ik rij alleen maar hier in de buurt op vlakke weg, maar ik kan mij voorstellen dat je bij 14% een paar verzetten terug zult moeten, ik ben wel erg tevreden met het koppel van de D5 motor, trekt vanuit lage toeren prima.
Geplaatst: 23.01.2010 - 14:31
door Msuidgeest
Koppel is natuurlijk erg fijn. Een voordeel van een dieselmotor, maar ook van een turbo-benzine-motor heb je vaak veel koppel bij lage toerentallen.
Geplaatst: 23.01.2010 - 16:46
door Black 2.4T awd
In de alpen geen centje pijn. Ik fluit de bergen op. Kreeg vorig jaar zelfs een bekeuring voor te hard rijden 100 km waar 80 mocht en het negeren van een inhaalverbod. Ik wilde net voor een tunnel een 3 tal vrachtwagens inhalen en ging terug naar 4 en gas erop. De autobahn ging van 3 baans naar 1 baans voor de tunnel. Helaas stonden ze daar met een lasergun en vrachtwagens + auto's met aanhangwagen hadden een inhaalverbod.
Geplaatst: 23.01.2010 - 17:26
door s3wage
Msuidgeest schreef:Koppel is natuurlijk erg fijn. Een voordeel van een dieselmotor, maar ook van een turbo-benzine-motor heb je vaak veel koppel bij lage toerentallen.
Ja ik heb idd niets te klagen met de t5

Geplaatst: 23.01.2010 - 19:12
door firespy
Mijn ex V70 T5 van 2000 mag 1500 kg trekken
Geplaatst: 26.01.2010 - 17:12
door llinssen
Zoals VolvoMafia al schreef: Kijk gewoon bij de RDW gegevens op kenteken op de RDW site.... Daar staat het onder eigenschappen.
Geplaatst: 03.03.2010 - 18:48
door Goelette
mijn v70 van oktober 2001, import belgiƫ, mag 750.
Maar waarom zou ik.... geremd is veel fijner en 750 is niks, daar zit je zo aan. Kar weegt al paar 100. Vooral van die slimmerikken die een ongeremde dubbelasser kopen... daar mag je dus bijna niks meer op laden, dus die 2e as is nutteloos en dus geldverkwisting

Geplaatst: 03.03.2010 - 18:58
door bart simpson
die duwt je ook net door het rooie licht als je even in de ankers moet :evil: