Pagina 4 van 4

Geplaatst: 23.01.2011 - 14:02
door Quota
jpwg001 schreef:
charly schreef:Standaard te verkrijgen bij Bosch, met klein adaptorstukje. Zou niets anders meer willen; gedaan met dat ellendig gekraak wanneer de wisbeweging omkeert.
Nou, dat hoor ik graag. Het gekraak irriteert mij mateloos. Alsof je in een goedkoop stuk techniek rondrijdt.
Ik erger me nu juist aan de "klap" wanneer het aeroblade zich aan het einde van de wisbeweging omkeert...

Geplaatst: 23.01.2011 - 21:45
door Maus-met-Volvo
Een paar ouderwetse SWF's op de auto gezet, helemaal perfect, heb ik geen Bosch sh*t voor nodig. En gecombineerd met Rain-X helemaal grandioos. Wat betreft de waas van Rain-x: nadat je de Rain-X hebt aangebracht glijk uitwrijven met een bsoluut droge doek. Zie je toch nog een waas, een beetje water erover sprenkelen en alsnog goed uitwrijven en nawrijven met een droge doek.

Geplaatst: 25.01.2011 - 21:47
door Autoshampoo
Ook rekening houden met de temperatuur. Met hogere temperaturen wrijf je Rain x veel makkelijker uit!

Geplaatst: 15.05.2013 - 22:11
door Doeke Dobma
Ik ben nu ook bezig met flatblade armen en wissers. Heb ze er nu op zitten, maar na kijken en vergelijken vraag ik me af wat het verschil is tussen de flatblade armen en de 'ouderwetse' armen. Tuurlijk, de bevestiging is anders, 'kronkel' in de arm is anders, maar verder zie ik niet waarom de flatblade armen anders zouden moeten zijn dan de standaard armen.
Ik vind ook dat de arm vrij 'hoog' staat. Net zo hoog als de standaard arm, maar doordat de flatblades veel kleiner zijn qua hoogte, valt die hoge arm nu ineens op ;)

Dus, waarom is de vorm van de flatblade-armen anders dan van de standaard armen?