Denk dat jouw "vlak" vals plat is, maar dan de goeie kant op.Rippie V70 schreef:Deze vond ik wel leuk,
Vlakke weg op de cruise : 2.9l/100 = 1: 34! Yeah right...
rond de 3 ltr is bij 80 op de cruise wel haalbaar
Denk dat jouw "vlak" vals plat is, maar dan de goeie kant op.Rippie V70 schreef:Deze vond ik wel leuk,
Vlakke weg op de cruise : 2.9l/100 = 1: 34! Yeah right...
Zeker niet zuiniger, maar wel een heel stuk mooier/minder saai :oops:Rippie V70 schreef:enne BartV70, zo'n multipla is natuurlijk mooier en zuiniger..........
In ieder geval wel zeldzamer....(hoe zou het komen...) Maar je kan wel met z'n drieën voorin!Zeker niet zuiniger, maar wel een heel stuk mooier/minder saai
Misschien wel als je haar bij de Volvo inruilt, maar bij Fiat zelf valt dat 100% mee.jpwg001 schreef:Bart, een multipla? Kom op man. Die ontwerper moet dronken zijn geweest. Maar krijg je er niet 2 terug als je je Volvo er op inruilt?
Dat is een heel lang vals plat stuk. Je merkt het zelf niet zo, maar bij Hattem rijd je de Veluwe af naar een tientallen meters lager gebied.Rippie V70 schreef: En het was op de A50 tussen apeldoorn en zwolle THV Hattem, en da's niet zo vals.
Ik was misschien net zo shocked als jij/hij over deze inruil(poedel)prijs.bart simpson schreef:als je je V70 af laat pakken moet je vooral geen oordeel proberen te geven over iets waar je geen kijk op lijkt te hebben, een full optioned V70 doet echt wel wat meer bij inruil
en op een nw ook niet945i schreef:Jah, op een Swift van 2002 pak je echt niet zo veel..inruiler van de week!
Ja het is te triest voor woorden, maar niet specifiek FIAT(al is dit een incourant model)bart simpson schreef:in 3 jaar ben je de helft altijd wel kwijt, maar als je dat teveel vind, je moet toch niet?
even off topic nog, een leuk voorbeeldje van je andere merk: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=6533658
nieuwprijs € 38.500,--, 1 jaar oud vraagprijs nu € 21.950,--, biedt nu geen € 19.000,-- want dan heb je hem ook, dat is (volgens mij) ruim € 1.500,-- per maand
He? Ik dacht dat een Fiat na 100.00km op was?945i schreef: (Een Multifla JTD (zonder bc),doet netjes 1:14 over 400.000 km (snelle) kilometers..)