Kan vast wel als onderdeel besteld worden.rsnhakan schreef:Heb ik ook gezien. Maar misschien dat ze los te verkrijgen waren.
Mooie auto geworden hoor, nu nog even wachten...
Kan vast wel als onderdeel besteld worden.rsnhakan schreef:Heb ik ook gezien. Maar misschien dat ze los te verkrijgen waren.
Ik ook omdat het echt zwart is.Edgar schreef:Vind Blackstone ook mooier dan metallic, was mijn vorige V50 ook
Dan was voor mij de keus niet zo moeilijk en nam ik wit op een s60.rsnhakan schreef:Hans, wij hebben geen idee hoe Passion Red er in het echt uitziet... (op de foto's hier na dan) Zo'n Flamenco Red hebben we op een S40 gezien en echt mooi was het niet. Er is iig geen ruimte meer over om er Metallic Lak bij te doen, dus ja... Ice White of Passion Red?
rsnhakan schreef:Heeft niemand hier meer foto's van Passion Red? Jullie weten toch dat ik gek ben op foto's
Wanneer gaat Volvo de DRIVe in de S60 introduceren? Ze hebben hem ook al uit de configurator en prijslijst gehaald..
Dat gaat na de levering van een S60 ergens in het Oostn van ht land verandering in komen. Kan nog een maandje of 3 á 4 duren.....rsnhakan schreef:Casper, als je nog meer hebt.... met nog meer bedoel ik dus ook alles. Mag ook via e-mail :oops: Zijn heel weinig/bijna geen foto's te vinden van deze kleur op de S60.
Dankje!