Nee, de bodemplaat staat op marktplaats.
De auto hoeft niet omhoog gekrikt te worden want ik kan er net bij met de ratel.
Helaas kom ik morgen niet langs, want ik zit lekker met een koud bierftje in de tuin!
schema koplampen
- General
- 3rd Gear member
- Contacteer:

_________";Some people and performances are beyond words";________
- BlackWolf
- 3rd Gear member
Dank U! dat scheelt me weer zoek werkGeneral schreef:
Onderdeel Omschrijving Prijs
30865999 richtingaanw, L 40,70
30865998 richtingaanw, R 40,70
Het zijn dus knipperlichten van een phase 1, T4 sports edition.

98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
-
- Starter
Is het niet een idee om de plus van de stadslichten te gebruiken voor de dimlichten, gaan ze immers ook niet uit met grootlicht inschakelen....
Als ik het fout heb hoor ik het graag, zal voor apk niet helemaal correct zijn denk ik............
Elwin
Als ik het fout heb hoor ik het graag, zal voor apk niet helemaal correct zijn denk ik............
Elwin