Ik heb een OBDII (Dice) lezer gekocht. (Update)

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Maus-met-Volvo
4th Gear member

...Als je het onderhoud te duur vind kun je ook een pistool kopen en die tegen het hoofd van de chefmonteur/delaerhouder zetten. Alles kan, koffiekan, waterkan, melkkan.... Begint een beetje eigenwijs gelul te worden.

Waar het om gaat is dat 'onze' Ben graag een legitiem Volvo forum in stand houdt en daar past gebruik van illegale software niet bij. En terecht vind ik gezien de cultuur van dit forum. Als je dan toch je volvo op jouw manier wil uitlezen, onderhouden, verzieken of wat dan ook, dan moet je dat vooral doen maar zoek dan hulp op een andere manier. Ik hoop alleen niet dat er dan topics over onverklaarbaar afgegane airbags, haperende ABS, op hol geslagen spiegels, CV en noem maar op op dit forum verschijnen...
V70 D5 163 PK, 2003, Ursa 16";, HU-603, Nautic Bleu Pearl 417-26
Afbeelding
Afbeelding
VolvoRob
5th Gear member

Maus-met-Volvo schreef:...Als je het onderhoud te duur vind kun je ook een pistool kopen en die tegen het hoofd van de chefmonteur/delaerhouder zetten. Alles kan, koffiekan, waterkan, melkkan.... Begint een beetje eigenwijs gelul te worden.

Waar het om gaat is dat 'onze' Ben graag een legitiem Volvo forum in stand houdt en daar past gebruik van illegale software niet bij. En terecht vind ik gezien de cultuur van dit forum. Als je dan toch je volvo op jouw manier wil uitlezen, onderhouden, verzieken of wat dan ook, dan moet je dat vooral doen maar zoek dan hulp op een andere manier. Ik hoop alleen niet dat er dan topics over onverklaarbaar afgegane airbags, haperende ABS, op hol geslagen spiegels, CV en noem maar op op dit forum verschijnen...
Tjonge jonge, moet dat zo? Zonder scheldwoorden is je boodschap ook wel duidelijk hoor. Trouwens, de boodschap van Ben was al duidelijk, dus eigenlijk is jouw post overbodig.
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Brambo67
3rd Gear member

VolvoRob schreef:
Maus-met-Volvo schreef:...Als je het onderhoud te duur vind kun je ook een pistool kopen en die tegen het hoofd van de chefmonteur/delaerhouder zetten. Alles kan, koffiekan, waterkan, melkkan.... Begint een beetje eigenwijs gelul te worden.

Tjonge jonge, moet dat zo? Zonder scheldwoorden is je boodschap ook wel duidelijk hoor. Trouwens, de boodschap van Ben was al duidelijk, dus eigenlijk is jouw post overbodig.
+1 =D>
liquid_force
6th Gear member

heren, graag on-topic blijven.

Ben is duidelijk geweest. Willen jullie je daar niet aan houden dan gaat er een slotje op dit topic (en waar nodig ook op enige accounts!)
jonghj
1st Gear member

Maus-met-Volvo, Het eigenwijs gelul komt van jouw kant, je leest niet. ;-)

Het gaat niet eens over koffie kannen.

Ik weet als geen ander dat dit forum geen broedplaats voor illegale software moet zijn of worden. En ik ben het daar ook mee eens.

Er is alleen volstrekt geen verband tussen het uitlezen van mijn volvo met een legale obd 2 lezer en illegale software. <- PUNT!

Dat jij die twee niet uit elkaar kunt houden is jouw probleem, ik stel voor dat je je dan ook niet inlaat met OBD lezers.
v70 D5 Geartronic AWD

Afbeelding
Turbodesk
5th Gear member

Ongelooflijk dit :shock:

Dit moet ik toch even kwijt.

Ik lees hier zeer tegenstrijdige reacties van personen van het forum ten aanzien van Vida software.

In mijn PM box vragen ze je om hulp omdat het installeren van Vida niet goed gaat, en hier op het forum is het ineens not done.

Beetje vreemd allemaal.
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
liquid_force
6th Gear member

goed, het blijkt dus niet mogelijk in dit topic normaal meer te posten. Dus slotje.
Gesloten

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”