Geplaatst: 17.11.2011 - 20:56
Zelf heb ik een 2.0 S40 gehad met lpg, de auto had 400.000 km gelopen toen hij wegging.
Wat heb ik gehad? bobines, lpg tankfilter, injectoren, en verder mechanische delen als draagarmen.
Motor liep probleemloos en auto had nog fut genoeg.
Nu rij ik een V40 1.8 op lpg, rij 60.000 km op jaarbasis ( auto heeft nu 310.000 km gelopen ), rijdt goed maar ik kan nog steeds niet wennen aan het vermogen i.c.m. de 2.0.
Nog niet echt grote problemen gehad, op een uitgesleten bougiegat na dan.
Nu wel problemen met een gaslucht in de auto, welke maar niet getraceerd kan worden.
Overall waardering van 3 jaar en 180.000 km Volvo zijn positief, ik ben geen Volvo man maar de auto heeft mijn waardering gekregen... het is niet voor niets mijn 2e.
Wat heb ik gehad? bobines, lpg tankfilter, injectoren, en verder mechanische delen als draagarmen.
Motor liep probleemloos en auto had nog fut genoeg.
Nu rij ik een V40 1.8 op lpg, rij 60.000 km op jaarbasis ( auto heeft nu 310.000 km gelopen ), rijdt goed maar ik kan nog steeds niet wennen aan het vermogen i.c.m. de 2.0.
Nog niet echt grote problemen gehad, op een uitgesleten bougiegat na dan.
Nu wel problemen met een gaslucht in de auto, welke maar niet getraceerd kan worden.
Overall waardering van 3 jaar en 180.000 km Volvo zijn positief, ik ben geen Volvo man maar de auto heeft mijn waardering gekregen... het is niet voor niets mijn 2e.