Hoi Piet,
de ruimte heb ik echt nodig , of iets vergelijkbaars in ieder geval.
komt tijd komt raad.
Ik ben alleen benieuwd van vd Wulp met de rekening voor mijn airco gaat doen, omdat er een aantal componenten vernieuwd zijn en de nodige werkplaats uren aan besteed , maar het probleem is nog niet opgelost.
heeft iemand hier ervaring mee.
VOLVO 960 / S90 EXECUTIVE
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 01.11.2005 - 17:01
Hoe vd Wulp en jij met de rekening om moeten gaan is als buitenstaander lastig te beoordelen. Hangt er van af wat je precies met hem hebt besproken; hoe jouw relatie met vd Wulp is en hoe je de relatie met vd Wulp wil houden.
Er gaat in ieder geval iets niet goed met de diagnose. Het is een doodsimpel systeem. Het system blaast goed, is goed koud, reageert goed op de verdeling boven/midden/onder. Dan kan het alleen maar de kachelkraan/kachelradiator zijn of (aansturing van) de luchtmengklep.
Een idee is om de kachelkraan even te overbruggen met een buisje. Er stroomt dan altijd water door de kachel. En dan kijken of het probleem weg is. Dan weet je daarna in ieder geval zeker dat het daarin wel of niet zit.
Piet
Er gaat in ieder geval iets niet goed met de diagnose. Het is een doodsimpel systeem. Het system blaast goed, is goed koud, reageert goed op de verdeling boven/midden/onder. Dan kan het alleen maar de kachelkraan/kachelradiator zijn of (aansturing van) de luchtmengklep.
Een idee is om de kachelkraan even te overbruggen met een buisje. Er stroomt dan altijd water door de kachel. En dan kijken of het probleem weg is. Dan weet je daarna in ieder geval zeker dat het daarin wel of niet zit.
Piet
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Beste Piet,
de kachel kraan werkt goed, dat is gecontroleerd.
En het gaat er natuurlijk niet om hoe ik de relatie met vd Wulp wilt houden maar hoe zei de relatie met mij willen houden.
ik kom regelmatig in de werkplaats en daar draaien de meeste dealers op op dit moment.
en ik heb de auto gebracht met een klacht over de airco en die is terdege goed beschreven.
Maar ook Volvo Nederland weet geen oplossing en dat verbaast me ten zeerste.
de kachel kraan werkt goed, dat is gecontroleerd.
En het gaat er natuurlijk niet om hoe ik de relatie met vd Wulp wilt houden maar hoe zei de relatie met mij willen houden.
ik kom regelmatig in de werkplaats en daar draaien de meeste dealers op op dit moment.
en ik heb de auto gebracht met een klacht over de airco en die is terdege goed beschreven.
Maar ook Volvo Nederland weet geen oplossing en dat verbaast me ten zeerste.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Piet,
ik heb als laatste nog een vacuum verdeel kastje op MP besteld via iemand.
wellicht is dat nog de boosdoener.
ik heb als laatste nog een vacuum verdeel kastje op MP besteld via iemand.
wellicht is dat nog de boosdoener.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Vandaag LPG G-3 erin van Vialle
Ik moet zeggen het rijdt gewoon voortreffelijk.
Starten op benzine en na een korte periode schakeld het systeem over op LPG en daar merk je helemaal niets van, ook het rijden geeft in mijn beleving geen enkel verschil.
ik heb gekozen voor een tank van 70 ltr drars achter de achterbank en de vulaansluiting naast mijn benzine dop achter het benzinedop klepje.
dus aan de mijne kan je niet zien dat hij op LPG loopt.
nu nog even het verbruikt checken , dat was op benzine tussen de 1:8 en 1:9 gemiddeld.
Ik moet zeggen het rijdt gewoon voortreffelijk.
Starten op benzine en na een korte periode schakeld het systeem over op LPG en daar merk je helemaal niets van, ook het rijden geeft in mijn beleving geen enkel verschil.
ik heb gekozen voor een tank van 70 ltr drars achter de achterbank en de vulaansluiting naast mijn benzine dop achter het benzinedop klepje.
dus aan de mijne kan je niet zien dat hij op LPG loopt.
nu nog even het verbruikt checken , dat was op benzine tussen de 1:8 en 1:9 gemiddeld.
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- Rob Bakker
- 5th Gear member
- Berichten: 2189
- Lid geworden op: 28.11.2006 - 10:14
Toch maar in blijven rijden?
Wel goed aangepakt met de 70 L tank.
De dop achter de klep is ook de mooiste oplossing trouwens.
Is je airco probleem nog goed opgelost?
Wel goed aangepakt met de 70 L tank.
De dop achter de klep is ook de mooiste oplossing trouwens.
Is je airco probleem nog goed opgelost?
S60 2.4 AUT 

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)


S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Ja Rob,
de auto is dermate fijn dat ik voor de goedkoopste oplossing heb gekozen.
De airco draaiknop staat meestal op 25 of 26 graden om hem normaal te laten werken
ik heb ook geen factuur van de dealer gehad, tot nu dan en het is al weer een paar weken geleden dat ik er was voor de laatste pogingen.
ik zit nog met een klein dingetje en dat is de buitentemperatuur meter.
ik vraag me af of deze enige invloed heeft op de airco stand,
weet iemand dat??
de auto is dermate fijn dat ik voor de goedkoopste oplossing heb gekozen.
De airco draaiknop staat meestal op 25 of 26 graden om hem normaal te laten werken
ik heb ook geen factuur van de dealer gehad, tot nu dan en het is al weer een paar weken geleden dat ik er was voor de laatste pogingen.
ik zit nog met een klein dingetje en dat is de buitentemperatuur meter.
ik vraag me af of deze enige invloed heeft op de airco stand,
weet iemand dat??
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Oh ja, ik heb de LPG laten inbouwen bij een bedrijf dat ook spuitwerk doet, en ik heb gelijk de hoeken van de voorbumper laten bijwerken want die waren even aangetikt, 1 hoek door mijzelf, en de andere hoek is door een dader op het kerkhof gedaan.
de auto staat er dus weer helemaal showroom klaar bij
de auto staat er dus weer helemaal showroom klaar bij
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Kijk aan lekker door rijden met de S90! Goede keuze 
Mijn buitentemperatuur meter werkt niet. Tenminste ik heb rare tekens op het display en het rode Vrieslampje brand altijd (zelfs met dit weer
)
Mijn airco werkt wel weer goed dus denk niet dat die met elkaar te maken hebben

Mijn buitentemperatuur meter werkt niet. Tenminste ik heb rare tekens op het display en het rode Vrieslampje brand altijd (zelfs met dit weer

Mijn airco werkt wel weer goed dus denk niet dat die met elkaar te maken hebben
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Vandaag voor de eerste keer LPG getankt met deze auto.
ik had 300 km op de snelweg met 120/130 km per uur gereden en kwam uit op 1:7,5, dus met een beetje minder met de voet op het gaspedaal moet dat wat beter kunnen.
Scheelt een euro op een liter en dus met mijn huidige km per week is dat al snel een besparing van 100 euro in de week, en dan heb ik een iets hoger verbruik en de extra MRB meegerekend.
dus na een maand of 6 is de LPI instalatie weggeschreven en gaan we besparen
ik had 300 km op de snelweg met 120/130 km per uur gereden en kwam uit op 1:7,5, dus met een beetje minder met de voet op het gaspedaal moet dat wat beter kunnen.
Scheelt een euro op een liter en dus met mijn huidige km per week is dat al snel een besparing van 100 euro in de week, en dan heb ik een iets hoger verbruik en de extra MRB meegerekend.
dus na een maand of 6 is de LPI instalatie weggeschreven en gaan we besparen
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1142
- Lid geworden op: 14.03.2008 - 22:42
- Locatie: Opheusden
Goed om te horen! Met 6 maanden terugverdient is trouwens ook erg lekker 

Volvo 440 DL 1.8i CVT
Volvo 460 2.0i Luxery line + eigen toevoegingen
Volvo 850 2.5i 170pk - Vol leder - Houtinleg - Ferrita 2.5'' - Schroefset
Volvo V50 2.0 145 pk Edition II - High Performance Audio - wit leder - 17 inch velgen
Volvo 460 2.0i Luxery line + eigen toevoegingen
Volvo 850 2.5i 170pk - Vol leder - Houtinleg - Ferrita 2.5'' - Schroefset
Volvo V50 2.0 145 pk Edition II - High Performance Audio - wit leder - 17 inch velgen
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
je hebt wel een wat hogere houderschapbelasting.....reken je dat ook mee dan?
En soms zit je ook niog in een hogere gewichtsklasse.
En vergeet je verzekering niet in te lichten, want je LPG-installatie moet je meeverzekeren.
En soms zit je ook niog in een hogere gewichtsklasse.
En vergeet je verzekering niet in te lichten, want je LPG-installatie moet je meeverzekeren.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Dat risico van een verzekering voor de LPG instalatie neem ik wel.
zeker als ik hem binnen 6 maanden afschrijf , dan doet de verzekering dat ook, maat ik blijf wel gewoon elke maand extra aftikken voor die instalatie
En ja ik heb het allemaal verder meegerekend Wim.
vandaag rustig met vier man naar de vogeltjes markt geweest, en 1:8,1 verstookt.
Dat is dus niet veel goedkoper dan met 120/130 woon werk verkeer.
Wel lekker 28 liter voor 18 euro, en weer 28 euro uitgespaard op een ritje Antwerpen vise versa
zeker als ik hem binnen 6 maanden afschrijf , dan doet de verzekering dat ook, maat ik blijf wel gewoon elke maand extra aftikken voor die instalatie
En ja ik heb het allemaal verder meegerekend Wim.
vandaag rustig met vier man naar de vogeltjes markt geweest, en 1:8,1 verstookt.
Dat is dus niet veel goedkoper dan met 120/130 woon werk verkeer.
Wel lekker 28 liter voor 18 euro, en weer 28 euro uitgespaard op een ritje Antwerpen vise versa
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- arjan_de_jong
- 4th Gear member
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
- Locatie: Mastenbroek (zwolle)
Ja dat LPG rijden maakt het rijden een stuk leuker! Dan pak je ook sneller de auto omdat de belasting al betaald is en de brandstof niet duur is.
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km
Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
- Volvoman
- 7th Gear member
- Berichten: 7759
- Lid geworden op: 20.09.2004 - 21:33
- Locatie: GLD
- Contacteer:
Dit lijkt me iets bijzonders! 

Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Dat is wel heel erg weinig geld 1250 euro.
Maar goed weten er verder niets van natuurlijk.
onderhouds historie
maar goed de body blijft bijzonder, dat vind ik ook.
voor d liefhebners, er staat er nog eentje in Belgie met 2 ton op de klok voor 4250 euro, en een heel klein beetje bpm.
Voor de doemdenkers onder ons.....................ja er moet benzine in
Maar goed weten er verder niets van natuurlijk.
onderhouds historie
maar goed de body blijft bijzonder, dat vind ik ook.
voor d liefhebners, er staat er nog eentje in Belgie met 2 ton op de klok voor 4250 euro, en een heel klein beetje bpm.
Voor de doemdenkers onder ons.....................ja er moet benzine in
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
- jan weemering
- 4th Gear member
- Berichten: 990
- Lid geworden op: 13.12.2006 - 09:30
- Locatie: Rotterdam
Hij staat nog op MP,
ziet er uit als een schietje volgens mij.
staat ook niet geadverteerd als een executive, dus inderdaad van een eigenaar die niet wist wat hij in handen had zo lijkt het
ziet er uit als een schietje volgens mij.
staat ook niet geadverteerd als een executive, dus inderdaad van een eigenaar die niet wist wat hij in handen had zo lijkt het
Volvo 740
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad
Volvo 960 2.5
Volvo V70 TDI
Volvo S80 D5
Volvo 780
Volvo 760 GLE
Volvo C70 Cabrio
Volvo 960 Executive Level 1
Volvo S90 Executive Level 2 RHD
Volvo V70 R
Volvo S90 EXECUTIVE LEVEL 1
Volvo C70 Cabrio AUT
Sorry AUDI A6 Allroad