C30 trekhaak
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Bij iedere dealer in NL is een trekhaak op een C30 Drive steeds "no go" geweest, tot dat feit ga ik me beperken, ben je het daar allemaal oneens mee is dat vervelend voor je maar zoek het voor de rest zelf lekker uit.
Volvo for life
-
- 1st Gear member
Ik vermoed dat je zelf Volvo dealer bent ? Ik hoop in elk geval dat je (potentiële) klanten niet op die manier in je showroom ontvangt, qua klantvriendelijkheid loopt het ook niet over... Ik had eerder van een dealer verwacht dat hij tenminste eens navraag zou doen of er inderdaad een verschil is tussen BEL & NL, waarom dit nu wél op het certificaat staat, etc... Jammer.bart simpson schreef:Bij iedere dealer in NL is een trekhaak op een C30 Drive steeds "no go" geweest, tot dat feit ga ik me beperken, ben je het daar allemaal oneens mee is dat vervelend voor je maar zoek het voor de rest zelf lekker uit.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Dus simpele wettelijke of importeursrichtlijnen niet wilen negeren om een klant blij te maken verwar jij met klantonvriendeljkheid?
Op de NL kentekens staat het niet en daar moet Nederlanders het mee doen.
Op de NL kentekens staat het niet en daar moet Nederlanders het mee doen.
Volvo for life
-
- 1st Gear member
Voila, nu zeg je 't zelf ! Op NL certificaten staat het misschien niet, op mijn BEL alvast wel. Je kon anders ook eens nagaan of er inderdaad een verschil is per land, wat me eigenlijk wel zou verwonderen. Toevallig geen certificaat van een 2011 model daar bij de hand ?bart simpson schreef:Op de NL kentekens staat het niet en daar moet Nederlanders het mee doen.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
CVO's worden in NL nog niet heel lang std meegelevert, die zijn alleen wel altijd Europees, ik ga de zin of onzin van die regels hier ook niet ter discussie stellen, maar mocht ik een trekhaak monteren op een auto waar Volvo van zegt dat het niet toegestaan is heb ik het gedaan als het fout gaat, lijkt me niet dat ik het dan doe, hoe klantonvriendelijk die houding ook is.
Het milieu lijkt zekere offers te vragen.
Het milieu lijkt zekere offers te vragen.
Volvo for life
- Schorpioen
- 5th Gear member
Een Europese type goedkeuring / regeling is heel erg leuk maar elk land opzich mag daar weer uitzonderingen op maken.
Wat ik al eerder schreef, als er op je kentekenbewijs een max. aanhangwagen gewicht staat en de leverancier van de auto leverd ( net als Volvo ) een trekhaak, dan mag deze er gewoon onder.
Wat ik al eerder schreef, als er op je kentekenbewijs een max. aanhangwagen gewicht staat en de leverancier van de auto leverd ( net als Volvo ) een trekhaak, dan mag deze er gewoon onder.
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.
Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)

V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)

Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)

V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik baseer me op het feit dat die haak er niet op mag (volvo geeft op het chassisnummer van die Drive ook geen software af om het geheel te activeren) en moet daarover in een soort verdediging tegen lieden die het allemaal beter weten.
Die laatsten lossen alleen niet heel veel voor je op als je toch met een probleem staat over de aanhanger die er uiteindelijk toch niet achter bleek te mogen of een verzekering die uitkering weigert omdat je volgens je kenteken niets mocht trekken.
Die laatsten lossen alleen niet heel veel voor je op als je toch met een probleem staat over de aanhanger die er uiteindelijk toch niet achter bleek te mogen of een verzekering die uitkering weigert omdat je volgens je kenteken niets mocht trekken.
Volvo for life