Deze bijvedraket schreef:Wat kost de Shell olie dan? Ik betaal 10 euro voor de Castrol olie.
Enne thijs, niet teveel panieken hoor. Hij gaat niet zomaar stuk.
http://shop.oil-center.de/index.php/sae ... 1x1-l.html
Deze bijvedraket schreef:Wat kost de Shell olie dan? Ik betaal 10 euro voor de Castrol olie.
Toch nog een vraag erover: Shell is toch Kroon oil? Wat ik altijd begreep is dat Helar 0W-30 de juiste olie is voor de MY2006- diesels. Deze voldoet aan de ACEA A5/B5 specs, samen met de Castrol longtec prof for volvo. Is deze olie nu hetzelfde als de Shell olie hierboven?sbv schreef:Deze bijvedraket schreef:Wat kost de Shell olie dan? Ik betaal 10 euro voor de Castrol olie.
http://shop.oil-center.de/index.php/sae ... 1x1-l.html
Alle respect, maar dat is geen regenererend roetfilter en ook is die half open. Qua olie dus andere specs.witte480 schreef:Ik doe altijd shell 5w40 in de D5 van ons (MY2003 met roetfilter)
11,50 tot 15 kg (of liter) of 12,50 tot 30 kg.Thijs schreef:Ik kon zo gauw de verzendkosten vinden.
Verzendkosten zijn € 11,50. Da's voor één liter natuurlijk niet erg interessant, maar als er je een doosje van zes stuk bestelt....Thijs schreef:Kan je een keer in de 10K wisselen, nog beter! Ik kon zo gauw de verzendkosten vinden.
Ah, ok. Bij oelwelt is het 10 euro voor pakketten tot 30 kg.Oceanracer schreef:Verzendkosten zijn € 11,50. Da's voor één liter natuurlijk niet erg interessant, maar als er je een doosje van zes stuk bestelt....Thijs schreef:Kan je een keer in de 10K wisselen, nog beter! Ik kon zo gauw de verzendkosten vinden.
Heb je het voor meerdere auto's? Met 16 liter kan je de V70 net geen drie keer a 6 liter wisselen...sbv schreef:Vandaag 16l 0w30 Shell AS binnen gekregen a 6 euro/l morgenavond even de V70 verwennen met verse olie
Voor 2 maal, en dan wat reserve. Vriend van me wou nog 1l hebben en nog ergens 1l, dan kom je mooi uitThijs schreef:Heb je het voor meerdere auto's? Met 16 liter kan je de V70 net geen drie keer a 6 liter wisselen...sbv schreef:Vandaag 16l 0w30 Shell AS binnen gekregen a 6 euro/l morgenavond even de V70 verwennen met verse olie
Ik heb er vertrouwen in945i schreef:Ik ben benieuwd hoe het je bevalt, het zou niet mijn keuze zijn geweest voor die motor.