En dus klopt het dat het nummer voor jou wel klopt, maar ook klopttoppertje schreef:ik HEB een D5252T
het dat het voor @RPS wel eens niet kan kloppen.

En dus klopt het dat het nummer voor jou wel klopt, maar ook klopttoppertje schreef:ik HEB een D5252T
Sorry voor de late reactie. Ik heb de rubber gewoon via internet besteld. Gelijkt onderdelen voor kleine beurt ook maar besteld.RPS schreef:Capslock, waar heb je dat rubber bemachtigd?
Ik heb hetzelfde probleem.
Bij de dealer wisten ze me te vertellen dat het rubber niet los te verkrijgen is.
Dat zeg ik, het oude model.toedeledoki schreef:Volgens mij is MY2001 geen oud model meer.
Het nummer geldt overigens alleen voor V70 met motortype D5252T (zie ik net :oops: ).
En welk nut heeft die?945i schreef:Dat heet een spiebaan.
gokje: om het metalen deel op zijn plek te houden tijdens het maken van het rubber. metalen deel 'ingieten' in rubber, dan in een mal/matrijs stoppen en vulkaniseren. als je het metalen deel met een ronde pen op z'n plek houd in de matrijs kan ie alsnog verdaaien, dus pen met 'spie' in spiebaan.toedeledoki schreef:Inderdaad, 't is dat je er over begint maar het was mij ook niet opgevallen. Ik kan in dit geval ook geen nuttige functie van die spiebaan verzinnen, maar hij zal er vast met een reden zitten.