Pagina 4 van 4

Geplaatst: 22.02.2012 - 22:35
door JosW
Misschien een domme vraag maar als de auto gechipd is gaat dat dan verloren met die andere software?

Geplaatst: 22.02.2012 - 22:45
door FrankS60
Hij moet opnieuw gechipt worden, de parameters worden aangepast aan de andere opspoelkarakteristiek en het langer vast kunnen houden van de druk.

In feite gaat de oude tuning dus "verloren", er komt een nieuwe tuning in. Als het een professioneel bedrijf was bij de 1e chip/tuning dan kunnen ze die waarschijnlijk aanpassen en hoef je geen volledige nieuwe tuning.

Geplaatst: 22.02.2012 - 22:49
door JosW
Mooi, daar gaan ze dus bij Fasttech niet moeilijk over doen.

Geplaatst: 22.02.2012 - 23:06
door FrankS60
Dat denk ik niet inderdaad. Fasttech zal vast een leuk prijsje kunnen maken voor deze aanpassing. Vraag je dit voor jezelf of voor Jeroen-V70R?

Geplaatst: 22.02.2012 - 23:46
door Bob Gorter
Ik zou hem origineel laten. Houdt ook het meeste zijn waarde.

PS? Hebben jullie je al aangemeld voor het R Evenement bij Volvo Verkerk in Utrecht? Zie andere topic onder Evenementen

Geplaatst: 23.02.2012 - 00:15
door JosW
FrankS60 schreef:Dat denk ik niet inderdaad. Fasttech zal vast een leuk prijsje kunnen maken voor deze aanpassing. Vraag je dit voor jezelf of voor Jeroen-V70R?
Eerlijk gezegd, voor mezelf. Heb m'n dieseltje daar ooit laten tunen.

Geplaatst: 23.02.2012 - 01:23
door FrankS60
JosW schreef:
FrankS60 schreef:Dat denk ik niet inderdaad. Fasttech zal vast een leuk prijsje kunnen maken voor deze aanpassing. Vraag je dit voor jezelf of voor Jeroen-V70R?
Eerlijk gezegd, voor mezelf. Heb m'n dieseltje daar ooit laten tunen.
Bij mijn weten heb je aan een dikkere downpipe voor diesels niet zo veel als bij de benzine-versie. Ik heb er ook nog nooit 1 gezien voor de diesels, al let ik er ook totaal niet op ivm het niet hebben van een diesel (ook nooit gehad). Er is vast iemand helemaal los op de diesels die je dat haarfijn uit kan leggen.