Als erkend boomknuffelaar kan ik alleen maar beamen een standaard V50 te rijden, en blij dat ik hem niet heb gemod, want anders zou ik me geen boomknuffelaar meer durven noemenmartenan schreef:wat zitten er ook een zeurkousen op het forum (IK) vind (IK DUS).
een volvo v50 een ouwe lullen auto als ik op de snelweg rijd zie ik er (bijna)alleen maar oude mensen en boomknuffelaars in rond rijden met een jezus visje op de achterklep :angel9: . ik probeer er gewoon wat leuks van temaken dus rond om in de spoilers verlagingsset andere achterbumper voor de dubbele uitlaat hij was rood is nu zwart en op het achteraam zit zelfs spoilers op raam bij de ruitenwisser de haaievin op het dak is ook 3 cm hoger geboetseerd alu spiegelkappen 18"velgen met de brembo remmerij (voor en achter) ik zal wel wat foto's er bij posten.
voor mijn gevoel (heb ik de auto afgemaakt met wat volvo vergeten is)de auto zo wat interesanter gemaakt voor het jonge publiek. en mensen die aan het zeuren zijn die moeten zeuren bij de leveranciers die die spullen leveren.