
Audi of Volvo?
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Of een zwaailicht. 

-
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 26.06.2012 - 20:04
moll100; Er zit bij mij een distributie wisseling aan te komen. Ik denk niet dat een particulier dit direct wil zien. Een garage kijkt hier iets meer 'doorheen'moll100 schreef:Loop met hetzelfde idee rond. Rij met een A4 3.0 avant quattro (tiptronic). Zie ander topic.korrie schreef:Beste mensen,
Op dit moment ben ik in het bezit van een Audi A6 3.0 quattro. Op zich bevalt mij de auto wel goed, heb inmiddels de nodige audi's gehad. Ik stoor me wel aan wat trillingen in het vooronder. Niet overdrijven, maar je merkt het wel iets. Kan ook te maken hebben met het sportonderstel waardoor deze wat gevoeliger is voor oneffenheden e.d. Ook de sportstoelen vind ik niet optimaal. Wel een dijk van een auto.
Maar een V70 vind ik ook een stoere auto. Ik denk dan aan een 2.5T automaat.
Waarom zouden jullie mij een Volvo aanraden t.o.v. een (de) Audi? :-k
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
BVD
Korrie
Ivm gezinsuitbreiding twijfel ik tussen een A6 (c6 model) of een V70. A6 zou dan een 3.2 fsi (liefst een 4.2 maar die zijn nog flink aan de prijs en zou dan uit Duitsland moeten komen) moeten worden echter lees ik daarveel horrorverhalen over de distributieketting.
V70 heb ik altijd een keurige auto gevonden. Twijfel tussen het model voor of na de facelift in 2005. Heb een mooie zien staan die van voor de facelift is. Hier op het forum werd gezegd dat het stevig aan de prijs was hetgeen ik na een btj verder kijken wel kan beamen.
Wil jij de A6 inruilen of particulier verkopen?
Ik denk dus aan inruilen
- Fulaks
- 6th Gear member
- Berichten: 4305
- Lid geworden op: 31.07.2007 - 15:46
- Locatie: Antwerpen
Mijn pa heeft een Audi A4 gehad, nu een Volvo V60, en tussendoor nog een Mazda 6. De Audi is er gekomen na een Alfa Romeo 164. Wat ik mij herinner van de Audi is dat hij prima reed en veel stiller was, maar ook dat mijn vader 'm na 4 jaar beu was, saaie eenheidsworst zonder enige emotie. Mijn broek zakt af als ik bedenk dat hij dan een Mazda 6 heeft gekocht, want qua saaie eenheidsworst is dat toch een statement.
Een beetje een vreemd autoparcours van pa, maar alles is gelukkig nog goed gekomen, hij stuurt nu een heerlijke V60 D3
Een beetje een vreemd autoparcours van pa, maar alles is gelukkig nog goed gekomen, hij stuurt nu een heerlijke V60 D3

V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
- dutchlimits
- 5th Gear member
- Berichten: 1827
- Lid geworden op: 20.05.2011 - 22:33
- Locatie: Audi A4 Avant B6 3.0 30v Quattro Zwart

RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
- evert65
- 6th Gear member
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: 01.03.2012 - 23:03
- Locatie: Gelderse Vallei
fsi
klopt als het een fsi van de VAG groep is geldt maar 1 advies : laten staan, hard weg lopen.horrorverhalen over de distributieketting.
in Duitsland is door de veelheid van klachten over die ketting een soort coulance regeling van de grond gekomen , maar in Nederland vind pon `t niet nodig.
gelukkig heb ik altijd al een hekel aan vw gehad

ga maar gauw een proefrit maken , en dan ook een goede rit. Geen rondje om de boom op het marktplein
keep calm!, your randomizer is running
-
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 26.06.2012 - 20:04
Beste mensen,
Wat een vraag al niet los kan maken. Ik denk dat ik kan zeggen inmiddels voldoende informatie te hebben ontvangen om een nieuwe keuze te overwegen.
Het zou goed zijn om eens een middagje met een V70 te gaan cruisen.
Vervolgens lijkt het me ook goed om deze discussie nu te beëindigen.
Dus de moderator mag er een slotje op zetten.
Wel lijkt het me goed om op termijn mijn keuze kenmaar te maken.
Bedankt allemaal.
Wat een vraag al niet los kan maken. Ik denk dat ik kan zeggen inmiddels voldoende informatie te hebben ontvangen om een nieuwe keuze te overwegen.
Het zou goed zijn om eens een middagje met een V70 te gaan cruisen.
Vervolgens lijkt het me ook goed om deze discussie nu te beëindigen.
Dus de moderator mag er een slotje op zetten.
Wel lijkt het me goed om op termijn mijn keuze kenmaar te maken.
Bedankt allemaal.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 19.12.2011 - 09:33
Veel succes!
Ben benieuws wat je rijervaringen waren ...
Ben benieuws wat je rijervaringen waren ...
Volvo XC40 T5 Recharge R-Design Automaat (2020)
BMW X1 E84 sDrive 20iA xLine Automaat (2014)
Volvo V70 T4 Momentum Handgeschakeld (2011)
BMW E91 325i Executive Handgeschakeld (2006)
BMW X1 E84 sDrive 20iA xLine Automaat (2014)
Volvo V70 T4 Momentum Handgeschakeld (2011)
BMW E91 325i Executive Handgeschakeld (2006)
- Rob Bakker
- 5th Gear member
- Berichten: 2189
- Lid geworden op: 28.11.2006 - 10:14
Ben ook benieuwd naar de ervaring. Veel plezier met rijden
S60 2.4 AUT 

S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)


S80 T6 Geartronic (verkocht 190k km)
V40 1.9 D 102 pk, dynamic exclusive, MY2001, op 237.700 km herboren als pool...
V40 Europa Comfort line okt. 1999 (MY2000) 1.8 op LPI (Vialle / G3) (no more....)
- gold
- 5th Gear member
- Berichten: 1346
- Lid geworden op: 29.07.2007 - 14:16
- Locatie: Roosendaal
Ik vind a4/6'en de laatste tijd een beetje saaaaai worden?
Ik houd wel van het design van volvo. En van de 5 cyl. En het (veronderstelde) imago (geee.... Wat rijden er tegenwoordig veel ex bmw/merc/audi rijders in volvo's
)
Een a5/7 vind ik dan weer wel mooi, al is de a5 misschien wel een tikje te zwaarlijvig vormgegeven? En misschien qua imago (a5) niet heeeeel veel beter?
Alternatief? Een collega heeft het vorige model lancia thema gekocht (neeeee niet die amerikaan met italiaans grilletje)... Als je luxe en comfort wilt... Voor lage prijs...
(weet overigens niet of die luxe blijft werken he;))
Ik houd wel van het design van volvo. En van de 5 cyl. En het (veronderstelde) imago (geee.... Wat rijden er tegenwoordig veel ex bmw/merc/audi rijders in volvo's

Een a5/7 vind ik dan weer wel mooi, al is de a5 misschien wel een tikje te zwaarlijvig vormgegeven? En misschien qua imago (a5) niet heeeeel veel beter?
Alternatief? Een collega heeft het vorige model lancia thema gekocht (neeeee niet die amerikaan met italiaans grilletje)... Als je luxe en comfort wilt... Voor lage prijs...
(weet overigens niet of die luxe blijft werken he;))
2009 C70 2.4i Summum magic blue, calcite; 2023 V60 B3 Denim Blue; 1972 1800E 2.0E; Vespa ET4
History: 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 Volvo 940 LPT; citroen cactus, Renault Megane 2017, Volvo V60 2018 R-design
History: 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 Volvo 940 LPT; citroen cactus, Renault Megane 2017, Volvo V60 2018 R-design
- Edwin
- 5th Gear member
- Berichten: 1940
- Lid geworden op: 09.02.2005 - 08:16
- Locatie: Gelderland
100 mensen, 100 meningen, ik heb er ook één. (niet onpartijdig, want heb alleen nogmaar Volvo gereden en wil ook nooit wat anders meer)
Het enige wat ik objectief kan zeggen is: ga rijden, ruiken en voelen en koop wat je gevoel en verstand je ingeven!
Wat heb je eraan een auto te kopen die een ander dan jijzelf fijn vindt rijden of mooi vindt, of een beter imago vindt hebben? JIJ* moet erin rijden en JIJ moet er weer een aantal jaar mee doen, dus moet JIJ 1000% achter je keuze staan, niet meer en niet minder!
* JIJ/JULLIE/JE GEZIN
[off topic]
Zelf ben ik absoluut niet onpartijdig en adviseer ik Volvo, ondanks dat Audi wellicht beter in elkaar zit en geen (overigens al lang achterhaald) oude lullen imago heeft wat alle anti Volvo mensen beweren. Het geeft mij en mijn vrouw gewoon iedere keer weer een goed gevoel als we ons in de cremelederen zetels neervlijen en comfortabel rondzweven over 's lands wegen....
Wij hoeven dan ook niet iedere hobbel te voelen of met één pink aan het stuur met 160 een scherpe bocht te nemen, hoewel dat met een dynamic onderstel en 17" wielen ook wel aardig lukt.....maar dan wel Volvostyle....
[/off topic]
Ergo: ga rijden, kijken, voelen en snuifen en maak JOUW keuze!
Succes!
Gr. Edwin
Het enige wat ik objectief kan zeggen is: ga rijden, ruiken en voelen en koop wat je gevoel en verstand je ingeven!
Wat heb je eraan een auto te kopen die een ander dan jijzelf fijn vindt rijden of mooi vindt, of een beter imago vindt hebben? JIJ* moet erin rijden en JIJ moet er weer een aantal jaar mee doen, dus moet JIJ 1000% achter je keuze staan, niet meer en niet minder!
* JIJ/JULLIE/JE GEZIN
[off topic]
Zelf ben ik absoluut niet onpartijdig en adviseer ik Volvo, ondanks dat Audi wellicht beter in elkaar zit en geen (overigens al lang achterhaald) oude lullen imago heeft wat alle anti Volvo mensen beweren. Het geeft mij en mijn vrouw gewoon iedere keer weer een goed gevoel als we ons in de cremelederen zetels neervlijen en comfortabel rondzweven over 's lands wegen....
Wij hoeven dan ook niet iedere hobbel te voelen of met één pink aan het stuur met 160 een scherpe bocht te nemen, hoewel dat met een dynamic onderstel en 17" wielen ook wel aardig lukt.....maar dan wel Volvostyle....
Ergo: ga rijden, kijken, voelen en snuifen en maak JOUW keuze!
Succes!
Gr. Edwin
V70 T6 AWD Summum Polestar+
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
C70 T5 Summum
Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
-
- 1st Gear member
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 23.06.2012 - 22:32
Ah, ok. Hoeveel km staan erop?korrie schreef:moll100; Er zit bij mij een distributie wisseling aan te komen. Ik denk niet dat een particulier dit direct wil zien. Een garage kijkt hier iets meer 'doorheen'moll100 schreef:Loop met hetzelfde idee rond. Rij met een A4 3.0 avant quattro (tiptronic). Zie ander topic.korrie schreef:Beste mensen,
Op dit moment ben ik in het bezit van een Audi A6 3.0 quattro. Op zich bevalt mij de auto wel goed, heb inmiddels de nodige audi's gehad. Ik stoor me wel aan wat trillingen in het vooronder. Niet overdrijven, maar je merkt het wel iets. Kan ook te maken hebben met het sportonderstel waardoor deze wat gevoeliger is voor oneffenheden e.d. Ook de sportstoelen vind ik niet optimaal. Wel een dijk van een auto.
Maar een V70 vind ik ook een stoere auto. Ik denk dan aan een 2.5T automaat.
Waarom zouden jullie mij een Volvo aanraden t.o.v. een (de) Audi? :-k
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
BVD
Korrie
Ivm gezinsuitbreiding twijfel ik tussen een A6 (c6 model) of een V70. A6 zou dan een 3.2 fsi (liefst een 4.2 maar die zijn nog flink aan de prijs en zou dan uit Duitsland moeten komen) moeten worden echter lees ik daarveel horrorverhalen over de distributieketting.
V70 heb ik altijd een keurige auto gevonden. Twijfel tussen het model voor of na de facelift in 2005. Heb een mooie zien staan die van voor de facelift is. Hier op het forum werd gezegd dat het stevig aan de prijs was hetgeen ik na een btj verder kijken wel kan beamen.
Wil jij de A6 inruilen of particulier verkopen?
Ik denk dus aan inruilen
Heb zelf weinig zin in particuliere verkoop. Biedingen van garages zijn nogal wisselend. Heb bedragen van 4100 tot 6900 voorbij zien komen.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 26.06.2012 - 20:04
Er staat nu bijna ca 228k op. Bij 232k moet distributie vervangen worden.moll100 schreef:Ah, ok. Hoeveel km staan erop?korrie schreef:moll100; Er zit bij mij een distributie wisseling aan te komen. Ik denk niet dat een particulier dit direct wil zien. Een garage kijkt hier iets meer 'doorheen'moll100 schreef: Loop met hetzelfde idee rond. Rij met een A4 3.0 avant quattro (tiptronic). Zie ander topic.
Ivm gezinsuitbreiding twijfel ik tussen een A6 (c6 model) of een V70. A6 zou dan een 3.2 fsi (liefst een 4.2 maar die zijn nog flink aan de prijs en zou dan uit Duitsland moeten komen) moeten worden echter lees ik daarveel horrorverhalen over de distributieketting.
V70 heb ik altijd een keurige auto gevonden. Twijfel tussen het model voor of na de facelift in 2005. Heb een mooie zien staan die van voor de facelift is. Hier op het forum werd gezegd dat het stevig aan de prijs was hetgeen ik na een btj verder kijken wel kan beamen.
Wil jij de A6 inruilen of particulier verkopen?
Ik denk dus aan inruilen
Heb zelf weinig zin in particuliere verkoop. Biedingen van garages zijn nogal wisselend. Heb bedragen van 4100 tot 6900 voorbij zien komen.
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10689
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
@Korrie;
Een A6 Avant is een rete gave auto! Sterker persoonlijk vindt ik dat het in mijn optiek een stoere-sportieve- en moderne auto is.
Vandaag ook hebben mij er een paar ingehaald, kwam uit Bayern terug naar huus in 6 stunden...., en dat is wel een genot om te zien hoe strak die auto's door de verschillende kurven op de A7 draaien.
Qua techniek heb ik me laten vertellen dat de 2.0 TDI's zich beter presenteren dan de 2.7 en 3.0 TDI's. Deze schijnen nogal eens wat probleempjes te vertonen, Wat weet ik niet maar de 170PK 2.0 diesel doet het gewoon goed. Over de benzine varianten kan ik niets vertellen, heb ik geen ervaring mee.
Mijn onderbuikgevoel zegt dat de Audi uitnodigd om te trappen, gooien en smijten en de V70 doet dat om welke onverklaarbare wijze niet. Waar je overigens wel heerlijk beschaafd mee kan blazen. Zelfs met onze oude diesel dame met 240K op de klok.
Een A6 Avant is een rete gave auto! Sterker persoonlijk vindt ik dat het in mijn optiek een stoere-sportieve- en moderne auto is.
Vandaag ook hebben mij er een paar ingehaald, kwam uit Bayern terug naar huus in 6 stunden...., en dat is wel een genot om te zien hoe strak die auto's door de verschillende kurven op de A7 draaien.
Qua techniek heb ik me laten vertellen dat de 2.0 TDI's zich beter presenteren dan de 2.7 en 3.0 TDI's. Deze schijnen nogal eens wat probleempjes te vertonen, Wat weet ik niet maar de 170PK 2.0 diesel doet het gewoon goed. Over de benzine varianten kan ik niets vertellen, heb ik geen ervaring mee.
Mijn onderbuikgevoel zegt dat de Audi uitnodigd om te trappen, gooien en smijten en de V70 doet dat om welke onverklaarbare wijze niet. Waar je overigens wel heerlijk beschaafd mee kan blazen. Zelfs met onze oude diesel dame met 240K op de klok.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’ 20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Vanaf eind Aug.: C70 T5 Tourer My' 12 een onbegrensd 2e HANSje een zgn. "Empty Nest Volvo" op het Landgoed
MGB GT British Racing Green Classic Rally Car 1969 > SOLD!!!!!
Exit: '05 V70 D5 / '15 V70 D4 / '99 V70 2.5 / '17 V90 D4 / '19 V90 D4 / '15 V70 D4 / '21 V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’ 20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Vanaf eind Aug.: C70 T5 Tourer My' 12 een onbegrensd 2e HANSje een zgn. "Empty Nest Volvo" op het Landgoed
MGB GT British Racing Green Classic Rally Car 1969 > SOLD!!!!!
Exit: '05 V70 D5 / '15 V70 D4 / '99 V70 2.5 / '17 V90 D4 / '19 V90 D4 / '15 V70 D4 / '21 V60 T6 recharge
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 19.12.2011 - 09:33
Maar d'er zijn zoveel goede auto's!
Audi A6, BMW 5, Mercedes E, Volvo V70 (wel een klein treetje lager dan de eerste 3), etc.
Afhankelijk van persoonlijke behoeftes en smaak, kun je een auto kiezen die bij je past. Wat een weelde, wat een weelde (mits voldoende budget).
Audi A6, BMW 5, Mercedes E, Volvo V70 (wel een klein treetje lager dan de eerste 3), etc.
Afhankelijk van persoonlijke behoeftes en smaak, kun je een auto kiezen die bij je past. Wat een weelde, wat een weelde (mits voldoende budget).
Volvo XC40 T5 Recharge R-Design Automaat (2020)
BMW X1 E84 sDrive 20iA xLine Automaat (2014)
Volvo V70 T4 Momentum Handgeschakeld (2011)
BMW E91 325i Executive Handgeschakeld (2006)
BMW X1 E84 sDrive 20iA xLine Automaat (2014)
Volvo V70 T4 Momentum Handgeschakeld (2011)
BMW E91 325i Executive Handgeschakeld (2006)
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10689
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
+1 Niets aan toe te voegen!CY325i schreef:Maar d'er zijn zoveel goede auto's!
Audi A6, BMW 5, Mercedes E, Volvo V70 (wel een klein treetje lager dan de eerste 3), etc.
Afhankelijk van persoonlijke behoeftes en smaak, kun je een auto kiezen die bij je past. Wat een weelde, wat een weelde (mits voldoende budget).
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’ 20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Vanaf eind Aug.: C70 T5 Tourer My' 12 een onbegrensd 2e HANSje een zgn. "Empty Nest Volvo" op het Landgoed
MGB GT British Racing Green Classic Rally Car 1969 > SOLD!!!!!
Exit: '05 V70 D5 / '15 V70 D4 / '99 V70 2.5 / '17 V90 D4 / '19 V90 D4 / '15 V70 D4 / '21 V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’ 20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Vanaf eind Aug.: C70 T5 Tourer My' 12 een onbegrensd 2e HANSje een zgn. "Empty Nest Volvo" op het Landgoed
MGB GT British Racing Green Classic Rally Car 1969 > SOLD!!!!!
Exit: '05 V70 D5 / '15 V70 D4 / '99 V70 2.5 / '17 V90 D4 / '19 V90 D4 / '15 V70 D4 / '21 V60 T6 recharge
-
- 1st Gear member
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 26.06.2012 - 20:04
Hans oet Twent;
Een A6 is op zich ook een gave auto. Hoewel ik type C5 heb uit 2001.
Gisteren nog mensen meegereden die aangaven dat er toch fijne stoelen in zaten. Moet je nagaan, wanneer ik een 1 uur in de auto zit dat voel ik dat wel.
Maar ja, dat zal wel aan mijn rug liggen.
Een A6 is op zich ook een gave auto. Hoewel ik type C5 heb uit 2001.
Gisteren nog mensen meegereden die aangaven dat er toch fijne stoelen in zaten. Moet je nagaan, wanneer ik een 1 uur in de auto zit dat voel ik dat wel.
Maar ja, dat zal wel aan mijn rug liggen.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
- Berichten: 17696
- Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
- Locatie: Deventer
Helaas is alleen de voorkant van een Audi markant. Aan de andere drie kanten is hij op afstand niet herkenbaar.
Bij Volvo is de voorkant en de achterkant markant en de zijkanten dertien in een dozijn.
De nieuwste Volvo's zijn door dat malle middenconsoletje een stuk minder ergonomisch (vroeger altijd een sterk punt van Volvo) dan een Audi: die Duutsers kunnen nog steeds goeie cockpits bouwen.
Maar helaas voor Audi: Jeremy Clarkson heeft gelijk: de drammers achter je zijn tegenwoordig vaak Audi's (en als ze minder verdienen: Seats) en daarom reageren weggebruikers tegenwoordig op de aanwezigheid van een Audi nogal geprikkeld.
Met Volvo heb je dat (nog) niet.
Bij Volvo is de voorkant en de achterkant markant en de zijkanten dertien in een dozijn.
De nieuwste Volvo's zijn door dat malle middenconsoletje een stuk minder ergonomisch (vroeger altijd een sterk punt van Volvo) dan een Audi: die Duutsers kunnen nog steeds goeie cockpits bouwen.
Maar helaas voor Audi: Jeremy Clarkson heeft gelijk: de drammers achter je zijn tegenwoordig vaak Audi's (en als ze minder verdienen: Seats) en daarom reageren weggebruikers tegenwoordig op de aanwezigheid van een Audi nogal geprikkeld.
Met Volvo heb je dat (nog) niet.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.