Goeie keus, Ger. PROOST* Ik pak als troost wel een biertje en een zak chips *

Goeie keus, Ger. PROOST* Ik pak als troost wel een biertje en een zak chips *
Wat je ziet, is wat je krijgt en wat is het verschil met een andere bedrijf?volvo-jan schreef:verstandigzo houdt je een hoop geld over (ervaringsdeskundige :roll: )
@alex milano..... tja :scratch:
@Alex. Dat dus, ik ken een paar mensen die dat niet gedaan hebben. Ik zeg niet dat alles slecht is, maar kijk goed voor je wat kooptLaguna-S60 schreef:kun je leuk auto kopen.., je moet alleen wel weten waar op te letten!volvo-jan schreef:
@alex milano..... tja :scratch:
Thijs, wat heb je allemaal meegemaakt met jouw 2.4D dan? Pech?Thijs schreef:Maar als ik toen wist wat ik nu weet had ik mijn geld in de zak gehouden en lekker door gereden in mijn vorige.
Gelukkig ben ik eigenlijk storingsvrij het afgelopen jaar doorgekomen met als grootste kostenpost van 400 euro de distributieriem. Dit jaar de multieriem met spanner en looptollen.4wielen schreef:Thijs, wat heb je allemaal meegemaakt met jouw 2.4D dan? Pech?Thijs schreef:Maar als ik toen wist wat ik nu weet had ik mijn geld in de zak gehouden en lekker door gereden in mijn vorige.
Omdat zijn 2.5D nog perfect liep en eigenlijk niet ingeruild had hoeven worden4wielen schreef:@ Thijs: maar waarom zou jij dan je geld in je zak gehouden hebben?! Ik was de eerste maanden ook angstig over grote reparaties door de horrorverhalen op het forum. Ik lees echter nergens hoe vaak deze problemen nou voorkomen. En ik heb ook gehoord van een van de monteurforummembers dat als je de D5 goed onderhoudt (tijdig juiste olie verversen), de kans op grote problemen aanzienlijk kleiner is.
Straks rijd je jarenlang bezorgd rond zonder dat er iets gebeurt... Zonde toch.
....en ik daarom maar gewoon lekker door blijf rollen met mijn 131 PK-tjeOmdat zijn 2.5D nog perfect liep en eigenlijk niet ingeruild had hoeven worden
Maar jij moet niet rollen, GELD moet rollen. Alleen dan komen we door die economische malaiseV70/2.4D/2003 schreef:....en ik daarom maar gewoon lekker door blijf rollen met mijn 131 PK-tje
Groot gelijk hoor, Ger! Jouw retestrakke 131pk'tje met slechts 210.000 km is nog lang niet aan vervanging toe eigenlijkV70/2.4D/2003 schreef:....en ik daarom maar gewoon lekker door blijf rollen met mijn 131 PK-tjeOmdat zijn 2.5D nog perfect liep en eigenlijk niet ingeruild had hoeven worden
Inmiddels 215.000 km...en over 4 weken 220.000 kmslechts 210.000 km
Leuker kunnen we het niet maken...Richard schreef:Dus als iedereen nu een andere auto koopt is de economie gered? Goed man