@Poika = ja van die kluit steekt er inderdaad in mijn volvo zijn ogen, had het goedkoop gekocht voor te proberen

Bodykit is bijna onvindbaar of onbetaalbaar voor een 460.
groeten
De bodykit is origineel inderdaad voor de phase 1, maar je kunt wel de kit inclusief phase 1 bumpers overzetten op een phase 2.robelintje schreef:mij is eens gezegd dat die boykits voor Phase I is
maar ik heb zelf ook wel een foto dat die op een Phase II zit
maar misschien moet je hem dan iets aan passen
misschien is dat wel nuttige info ??
Rollen is nog altijd mogelijk in de toekomstPoika schreef:Ga eens met 4 man in de auto zitten, en kijk dan nog eens naar de bandjes achter en vergeet niet dat het ook nog moet kunnen veren!!
En ga je de spiegelkapjes nog in kleur spuiten? Ga zo door met de interessante updates;)
Zijn gewoone stalen velgen.Dutch Volvo schreef:staat echt mooi die zwarte velgen (was het zelf ook van plan met de originele stalen velgen die achter die wieldoppen zitten) ben benieuwd wat je nog gaat doen
Dank jeWiebee schreef:Hele dikke 460! haha misschien beetje een flauwe woordgrap, maar je maakt er wat moois van! En lekker je eigen smaak, vind het wel vet. Duurt het nog lang voordat je erin mag rijden? Aangezien het topic al een tijdje loopt volgens mij?