Hoe wordt de kwaliteit gemiddeld genomen door alle klanten van die (grote) dealers ervaren? We hebben het hier, bij mijn weten, nog steeds over 1 mindere persoonlijk ervaring en een aantal "van horen zeggen" uitlatingen. Dus als er tegen over deze ene mindere ervaring 100 goede staan is het natuurlijk de vraag in hoeverre er sprake is van een zorgwekkende situatie etc. Daarnaast geeft 'jan weeming' aan nog nooit een formulier/enquête oid. gezien te hebben, dus dan is het maar de vraag in hoeverre die mindere ervaring ook bekend is/kan zijn bij de betreffende dealer of Volvocars.Janhertogh schreef:... Het feit dat Volvo nl adhv enquêtes weet hoe slecht de kwaliteit van de genoemde (te) grote dealers daadwerkelijk wordt ervaren is misschien nog wel het meest zorgwekkend. ....
Wat verwacht je van een enquête? Dat alle deelnemers die de enquête niet anoniem invullen een reactie terug krijgen? Daarnaast als de betreffende dealer je kritiek ter harte heeft genomen en zijn werkwijze hieromtrent heeft heroverwogen en desnoods aangepast, heeft de je kritiek zijn effect gehad...Janhertogh schreef:...Maar erger, Ik heb zo'n vragenlijst een keer (opbouwend kritisch) ingevuld en daarna nooit meer iets vernomen van Volvo. Ook op dat niveau gaat er iets niet helemaal lekker.
Overigens krijgen wij ook na elke beurt een enquête via de mail.
(die dan natuurlijk wel bekend moet zijn bij de dealer/Volvocars!)