Geplaatst: 10.10.2012 - 18:56

Had al wel gezien dat hij niet brandde en dacht dat het stuk was.
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Het licht gaat altijd in een hoek omhoog, ivm de berm + borden langs de weg. Als je tegenover een muur staat (1 meter) kan je het goed zien.Giesti schreef:Ik heb geen xenon lichten, maar mijn vriendin heeft me al gemeld dat mijn 2 lichten niet even hoog afgesteld staan. (Dus tijdens het rijden zie je een groot en een klein licht)
Iemand anders dit al gemerkt?
Het is links dat hoger is dan rechts..Mir schreef:Het licht gaat altijd in een hoek omhoog, ivm de berm + borden langs de weg. Als je tegenover een muur staat (1 meter) kan je het goed zien.Giesti schreef:Ik heb geen xenon lichten, maar mijn vriendin heeft me al gemeld dat mijn 2 lichten niet even hoog afgesteld staan. (Dus tijdens het rijden zie je een groot en een klein licht)
Iemand anders dit al gemerkt?
Dat heb ik dus ook gezien, gisteren, achter me (als ik het voor me had gezien was ik een stuk blijer, want dat was dan waarschijnlijk mijn eigen auto...Giesti schreef:Het is links dat hoger is dan rechts..Mir schreef:Het licht gaat altijd in een hoek omhoog, ivm de berm + borden langs de weg. Als je tegenover een muur staat (1 meter) kan je het goed zien.Giesti schreef:Ik heb geen xenon lichten, maar mijn vriendin heeft me al gemeld dat mijn 2 lichten niet even hoog afgesteld staan. (Dus tijdens het rijden zie je een groot en een klein licht)
Iemand anders dit al gemerkt?
clubbtraxx schreef:Dag meneer de werkplaatschef, kunt u even naar mijn auto luisteren, hij doet "huuuuuuuuu"
Jaja zo gaan die dingen soms, lol.
Spanrollen van distributie en andere riemen hebben nog wel eens de neiging om wat lawaai te maken bij koude. Gaat meestal weg als de boel wat op temperatuur komt.
je kan ook gewoon een normale lader gebruiken en alle audio e.d. via BT...xdirkx schreef:Wat ik me afvroeg, als ik mn iPhone aansluit aan de usb, kan ik dan ook kiezen voor gewoon bediening op de iPhone ivm flitsers, muziek via bt en telefoon via bt? Of kan ik het telefoonscherm niet meer gebruiken en gaat hij automatisch in die "accessoirestand"? Ik wil hem eig alleen opladen en de rest via bt...
Heb je dan de airco aan staan? Zo ja, probeer het dan eens met de airco uitMir schreef:Nu het koud is, maakt mijn D2 wat apart geluid tussen 1500/2000 tpm. Ik merk dat het pas op lijkt te treden <9 graden. Het is een "huuuuuuuuuuu" geluid, het lijkt wel de turbo bijv. Het is een middel hoog geluid, maar wel irritant.
Iemand die het herkent?
Ga ik testen!The Volvoboy schreef:Heb je dan de airco aan staan? Zo ja, probeer het dan eens met de airco uitMir schreef:Nu het koud is, maakt mijn D2 wat apart geluid tussen 1500/2000 tpm. Ik merk dat het pas op lijkt te treden <9 graden. Het is een "huuuuuuuuuuu" geluid, het lijkt wel de turbo bijv. Het is een middel hoog geluid, maar wel irritant.
Iemand die het herkent?
Dat van de knopjes en de approach verlichting herken ik.Fietsventje schreef:Na 4 dagen rijden met mijn V40 D3 kan ik wat hierboven staat bevestigen, en meer:'k Hoop wel dat de motor nog wat los gaat komen, want echt spectaculair vind ik de D3 tot nu toe niet, zeker onder de 2000 rpm. Daarboven komt de 5-cilinderroffel duidelijk naar boven en kan je niet anders dan grijnzen
- Approach-verlichting gaat niet van de eerste keer aan als de auto koud is
- Soms zijn de knopjes op het stuur (cruise control, audio, ...) niet responsief en moet je enkele keren drukken vooraleer het werkt (gelukkig werkt het koppelingspedaal en het rempedaal wel om de CC uit te zetten
)
- Heel af en toe heb ik bij héél specifieke snelheden (1/2 km sneller/trageren het is weer weg) een hoge fluittoon aan het bestuurdersportier.
- De kofferklep gaat nogal lastig dicht. Alsof de gasveren niet helemaal ok zijn.
Maar verder uiteraard een heerlijke wagen!
Heb gewoon telkens geprobeerd lichten aan te doen, zonder te ontgrendelen. Maar mijn auto staat snachts binnen, en overdag is het niet echt koud. Dus misschien dat dit echt met de buiten temperatuur te maken heeftPatrickv schreef:als normaal 's ochtends bij de auto komt de approach aan doen...
dus het lampje op de afstandsbediening sleutel..
auto niet eerst openen of zo....
Maar omdat ik blijkbaar enigste hier op het forum ben zonder dit probleemPatrickv schreef:heeft niets met temperatuur te maken...
"koude electronica"... dwz.. niet meer in standby of zo..