Wordt dan wel rapido een afspraak maken bij Profile om weer zomerbanden op mijn huidige lease te laten leggen, vervelende regels qua inleveren.
Ik hoop het wel.. Vind Z serie mooier dan K waarmee de nieuwe gaat beginnen.v70bio schreef:Zou je nog het kenteken met de huidige combinatie krijgen? Serie raakt aardig vol.
Ja denk het wel.. In mijn geval altijd 18". De zachte winter is al bijna voorbij.. En ik moet dan winter banden om de 18" velgen laten zetten. De velgen zijn nu kant en klaar geleverd met zomer banden. Vind het zonde om voor paar weken dan winterbanden eromheen te laten zetten.TommyH83 schreef:Doe je er gelijk de 18 inch onder?
Zes dagen later, daar sta je dan met je corporate client, prioriteteitsstatusPrx schreef:Ik heb inderdaad tot op heden nog geen reactie gehad van de dealer, ...
Hey dat is bij Furness in ZwolleHakanC schreef:En ja hoor, hij was vandaag (vrijdag) binnen. (planning was 18-22 jan)
Levering a.s. donderdag.
Jup, behoorlijk jammer van de dealer....Koidream schreef:Zes dagen later, daar sta je dan met je corporate client, prioriteteitsstatusPrx schreef:Ik heb inderdaad tot op heden nog geen reactie gehad van de dealer, ...
werkt inderdaad super...... :twisted:Prx schreef:21ste eeuw. Waarin grote klanten extra korting krijgen en gewoon nog wordt aangevinkt dat auto's naar voren worden gehaald in het geval van geannuleerde bestellingen of vrije productieplekken.bart simpson schreef:corporate client? prioriteteitsstatus? in welke eeuw leef jij? er is volstrekt geen invloed uit te oefenen op een bestelling