Hakan's V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Prx
2nd Gear member

Dat stemt mij zeer gelukkig, aangezien het dan goed kan zijn dat de mijne ook zeer spoedig zal volgen! :-)

Wordt dan wel rapido een afspraak maken bij Profile om weer zomerbanden op mijn huidige lease te laten leggen, vervelende regels qua inleveren.
Volvo V40 D2 Momentum - Ice White - Introline - Panoramadak - Verwarmbare voorstoelen/achterbank/voorruit - Verlichtingspack 2
Afbeelding

Volkswagen Polo BlueMotion
TommyH83
1st Gear member

Erg mooi hoor.

Mooi om te zien dat het zo snel is gegaan na productie.

Ik meende dat er alleen al tussen productie in binnenkomst dealer 14 dagen stondem.

Ben benieuwd donderdag hoe hij er volledig uitziet. Doe je er gelijk de 18 inch onder?
HakanC
3rd Gear member

v70bio schreef:Zou je nog het kenteken met de huidige combinatie krijgen? Serie raakt aardig vol.
Ik hoop het wel.. Vind Z serie mooier dan K waarmee de nieuwe gaat beginnen.
TommyH83 schreef:Doe je er gelijk de 18 inch onder?
Ja denk het wel.. In mijn geval altijd 18". De zachte winter is al bijna voorbij.. En ik moet dan winter banden om de 18" velgen laten zetten. De velgen zijn nu kant en klaar geleverd met zomer banden. Vind het zonde om voor paar weken dan winterbanden eromheen te laten zetten.
Koidream
3rd Gear member

Prx schreef:Ik heb inderdaad tot op heden nog geen reactie gehad van de dealer, ...
Zes dagen later, daar sta je dan met je corporate client, prioriteteitsstatus :P
BMW 315
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
The Saint
2nd Gear member

Edit: mooie wagen hoor! Ben benieuwd naar de spoiler!
The world's a stage, and each must play a part
LightStar
4th Gear member

HakanC schreef:En ja hoor, hij was vandaag (vrijdag) binnen. (planning was 18-22 jan)

Levering a.s. donderdag.
Hey dat is bij Furness in Zwolle :P kom daar dagelijks langs en heb hem geloof ik vrijdag wel zien staan :) blijft mooi dat wit met een panorama dak.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
Prx
2nd Gear member

Koidream schreef:
Prx schreef:Ik heb inderdaad tot op heden nog geen reactie gehad van de dealer, ...
Zes dagen later, daar sta je dan met je corporate client, prioriteteitsstatus :P
Jup, behoorlijk jammer van de dealer....
Volvo V40 D2 Momentum - Ice White - Introline - Panoramadak - Verwarmbare voorstoelen/achterbank/voorruit - Verlichtingspack 2
Afbeelding

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Prx schreef:
bart simpson schreef:corporate client? prioriteteitsstatus? in welke eeuw leef jij? er is volstrekt geen invloed uit te oefenen op een bestelling
21ste eeuw. Waarin grote klanten extra korting krijgen en gewoon nog wordt aangevinkt dat auto's naar voren worden gehaald in het geval van geannuleerde bestellingen of vrije productieplekken.
werkt inderdaad super...... :twisted:
Volvo for life
Prx
2nd Gear member

Ik geef geen fuck om wat je vindt, maar dat gaat over kortingen (die ik heb gehad) en naar voren halen (is ook gebeurd, was februari). Ik zei daar niets over communicatie. Dus als je dan toch wil gaan zeiken, doe het dan op de dealer hier in Apeldoorn.
Afbeelding

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

wat een taalgebruik door een corporate client, dit type klant heb ik niet

(maar dat naar voren halen lukt geen klant of dealer)
Volvo for life
Prx
2nd Gear member

Ik wacht gewoon rustig af tot het telefoontje. Ben zakelijke rijder dus weinig met de dealer van doen. Blijft jammer...
Afbeelding

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

dat ben ik dan weer met je eens
Volvo for life
Prx
2nd Gear member

Dan ga ik hem anders gewoon heel open stellen. De dealer hier heeft aangegeven dat hij aan de auto een 'prioriteitsstatus' heeft gegeven in het systeem. Dat is dus gewoon een leuk praatje van hem geweest? (net zoals dat hij zelf een V40 reed, maar 3 minuten later weer een V50 ;x)

edit
Major Account heeft nog wel één voordeel, maar ook dat was net afgelopen. Blergh. Paar weken eerder en ik mocht nog wat accesoires uitzoeken, zag ik in zijn interne nieuwsbrief. (die liet hij wel echt in beeld zien, met naam van mijn werkgever erin)
Afbeelding

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

ben er bang voor, maar jij wilde graag zoiets horen, het systeem geeft aan de hand van de ingevoerde spec de eerstmogelijke productiedatum (een weeknummer) aan, en daar moet je het dan mee doen
Volvo for life
Prx
2nd Gear member

Ik heb wel op zijn scherm gezien dat hij echt naar voren is gehaald, maar dat zal dan wel gelden voor elke productie auto (ben meerdere malen langsgeweest en meegekeken, waarbij 1 keer dus de datum naar voren heb zien gaan voor productieweek).
Afbeelding

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

dat kan in zijn algemeenheid inderdaad, maar daar heb je als dealer geen enkele invloed op
Volvo for life
HakanC
3rd Gear member

Slecht nieuws :(

Ik keek goed naar de foto's.. Ik dacht echt dat ik sportonderstel had besteld.. Daar hoort een grotere achterspoiler (High Performance Spoiler) bij. Vanuit de foto's leek echter dat ik een gewone spoiler had.

Ben naar de dealer gereden en in het echt goed bekeken. Ik mis het inderdaad. Morgen wordt er een rapport gemaakt en een nieuwe spoiler besteld. Nu is de vraag: heb ik nou wel of geen sportonderstel?

Kunnen ze pas morgen zien nadat de auto op de brug komt en de onderdeel nummers vergeleken worden. Volgens systeem juist besteld.

Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden? HEICO setje? :))
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

dat kunnen ze zo zien door het ordernummer even in te kloppen
Volvo for life
MichelR
6th Gear member

Grote achterspoiler heeft niets te maken met sport ondestel.

Zelf heb ik los de haaienvin spoiler er bij besteld en ik heb ook sportonderstel.

Zijn 2 losse optie's. Zit zo te zien de standaard D2 spoiler op die er op hoort.
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
bart simpson
Geartronic member
Contacteer: