Pagina 4 van 7

Geplaatst: 22.02.2013 - 16:16
door Gouwe
volvov70r schreef:Ja ik vroeg me af wat de reguliere dealerprijs is ik neem aan dat die min of meer vaststaat landelijk?
Kijk hier eens.... http://www.volvocars.com/nl/sales-servi ... rhoud.aspx

Geplaatst: 22.02.2013 - 16:22
door Ramon&Ramon
Dat is alleen voor dealers,niet voor de unigarages of Volvo-Specialisten enz..
En goedkoop,blijkt vaak duurkoop te zijn..

Geplaatst: 22.02.2013 - 17:34
door volvov70r
Maar daar vroeg ik ook naar, de dealerprijs. 1265 euros in mijn geval incl bijbehorende beurt.

Geplaatst: 22.02.2013 - 18:14
door bartv70
Dus een distributie voor een v50 (120.000km) kost meer als de 160.000km bij de V70!!!! :oops:

Geplaatst: 22.02.2013 - 18:25
door ovwest
Ramon&Ramon dat is wel echt een (kl..%$@#$) rot streek! Hoop dat je nog iets met ze kunt regelen! Tis trouwens nooit verstandig oude rollen (+waterpomp) te laten zitten bij een nieuwe distributie riem en dat blijkt maar weer. Dat zouden ze moeten weten als ze een "gerenomeerd" bedrijf zouden zijn!

Geplaatst: 22.02.2013 - 18:42
door bartv70
ovwest, maak je geen zorgen Ramon laat zich niet naa..en

Geplaatst: 22.02.2013 - 18:43
door Ramon&Ramon
Het is niet m,n eigen auto,maar dat zijn dingen waar we wel is tegen aan lopen.Die dingen gebeuren wel is.

Geplaatst: 22.02.2013 - 18:44
door Ramon&Ramon
volvov70r schreef:Maar daar vroeg ik ook naar, de dealerprijs. 1265 euros in mijn geval incl bijbehorende beurt.
Een tweede autotje kost dat dus .

Geplaatst: 22.02.2013 - 18:52
door Ramon&Ramon
bartv70 schreef:Dus een distributie voor een v50 (120.000km) kost meer als de 160.000km bij de V70!!!! :oops:
Diesels gaan om de 240000km..V50

Geplaatst: 22.02.2013 - 18:57
door ovwest
bartv70 schreef:ovwest, maak je geen zorgen Ramon laat zich niet naa..en
Gelukkig!

Zoals iedereen hier is m'n Volvo toch wel een erg belangrijk/kostbaar/dierbaar bezit en ik zou dat soort schade niet erg goed handelen denk ik!

Geplaatst: 22.02.2013 - 19:40
door bartv70
Ramon&Ramon schreef:
bartv70 schreef:Dus een distributie voor een v50 (120.000km) kost meer als de 160.000km bij de V70!!!! :oops:
Diesels gaan om de 240000km..V50
Oke, maar waar zit dan die hoge prijs in bij 120.000km (ruim 1100,-)
tegen "slechts" €1500 bij 240.000km..de distributie kost dan sec €400,-
of zie ik iets over het hoofd

Geplaatst: 22.02.2013 - 19:46
door Ramon&Ramon
Ik heb geen idee.

Geplaatst: 22.02.2013 - 20:36
door bartv70
Vergulde luchtfilters en zo!!! en natuurlijk dat gratis kopje koffie met koekje :?

Geplaatst: 22.02.2013 - 21:00
door bart simpson
Fijn dat je het gevonden hebt

Geplaatst: 22.02.2013 - 21:02
door bartv70
LOL
Heb je gemist, eindelijk weer een glimlach op mijn gezicht

Geplaatst: 22.02.2013 - 21:08
door Oceanracer
Ik vind die prijs van mijngarage.nl helemaal niet zo spectaculair. Ik neem aan dat je gelezen hebt dat het alleen de distributieriem betreft en dus niet de multiriem?

Geplaatst: 23.02.2013 - 00:13
door MarioC70
Meestal zijn het ex prijzen,multiriem of waterpomp komt er later bij enz.
Het is ook moeilijk van te voren een prijs af te spreken,je weet niet wat je tijdens het sleutelen tegen komt.

Ik ken de tijdsduur van distributieriem vervangingen van alle types uit m,n hoofd en schrik wel is van de prijzen die gehanteerd worden door uni garages en Volvo-Specialisten.

Geplaatst: 23.02.2013 - 07:28
door Oceanracer
In dit geval zit er in die prijs wél een waterpomp (merk onbekend), maar wie zet daar nou een oude riem met dito spanners en rollen omheen?

Geplaatst: 23.02.2013 - 12:30
door Ramon&Ramon
De riem doen ze meestal wel,maar de rest laten ze zitten ,snel geld verdienen dus.

Geplaatst: 23.02.2013 - 14:46
door ovwest
Oceanracer schreef:In dit geval zit er in die prijs wél een waterpomp (merk onbekend), maar wie zet daar nou een oude riem met dito spanners en rollen omheen?
Snap ik ook echt niet. Neigt mijn inziens ook wel naar oplichting.
Iedereen weet toch dat je het hele zooitje moet vervangen omdat het zou kunnen breken. Ik snap dat als je het gaat laten doen verwacht dat een garage dit ook mee neemt...