
Er is echter een maar: de wagen van Peertronic heeft Four C. Dat is een mooie optie, behalve wanneer je gaat laden, dan hangt de p**p in no-time op straat. Heel jammer, andere merken combineren actieve demping wél met een niveauregeling...
Eh rek blijft erin!Thom schreef:Het rek kan eruit...is even gepruts, maar het kan. Wel minder veilig met volle koffer natuurlijk
Misschien nog niet zo zwaar geladen, maar in de winter naar de alpen geweest me skibox, niks hangen ..... Gewoon strak.Thom schreef:T bagageruim zelf is huge, of om met een oud-forummer te spreken: een Boeing laadruim.
Er is echter een maar: de wagen van Peertronic heeft Four C. Dat is een mooie optie, behalve wanneer je gaat laden, dan hangt de p**p in no-time op straat. Heel jammer, andere merken combineren actieve demping wél met een niveauregeling...
Pas nou op...deze discussie is hier al 136x gevoerd en er zíjn forummers die er bijna militant in zijn..Misschien nog niet zo zwaar geladen, maar in de winter naar de alpen geweest me skibox, niks hangen ..... Gewoon strak.
Heb ook een trekhaak erop, tja was een fabrielsauto. Neem aan dat de mederwerkers het wel weten.
Ja, volgens de meetwaarden heb je gelijk, diepte is waarschijnlijk meer, maar breedte niet.BartS schreef:Curieus, maar ik geloof je graag. Misschien zijn de wielkasten de oorzaak, zoals je aangeeft. Ik stelde de vraag omdat ik bij onze vorige V70 MY 2008 juist het idee had dat ik in de kofferbak moest kruipen om tegen de achterbank te kunnen laden, bij onze huidige XC (MY 2005) heb ik dat idee minder. In beide gevallen gaat/ging de vakantiedag er overigens ruimschoots in, dus wat dat betreft geen problemen, hoor.
Ik zit nog elke keer met een glimlach achter het stuur. Mis mijn vorige nog wel zo nu en dan, nostalgie.BartS schreef:Ik vind je XC er in ieder geval niet minder mooi om. Prachtwagen!