Pagina 4 van 4
Geplaatst: 21.03.2013 - 20:58
door Jan Hagel
ik moet zeggen dat ik de nieuwe klokkenwinkel in de V60 plug-in toch wel erg mooi begin te vinden..... Nu ik deze "real-life" heb gezien vind ik deze veel mooier dan op de plaatjes. Na een stukje rijden ben je er ook zo aan gewend, en ik vond het ook zeker niet onrustig of goedkoop. Ik denk dat we over 5 jaar allemaal niet beter meer weten en de meeste auto's dergelijke systemen zullen hebben. Lijkt me allemaal een kwestie van wennen (net als de electronische handrem, daar moest ik ook eerst niets van hebben, nu zou ik niet meer anders willen...)
Geplaatst: 05.04.2013 - 14:21
door Bluemagics
Ligt het aan mij of is het leer op de sportstoelen nu al niet meer zo strak? (zitting van de passasierstoel, aan de zijkant dicht bij de deur)

Geplaatst: 05.04.2013 - 14:27
door Summum
Is denk ik lichtspiegeling door het raam.
Geplaatst: 05.04.2013 - 15:32
door Paul
Heb je wel vaker met die stoelen.
Geplaatst: 05.04.2013 - 15:52
door Bluemagics
@Paul: Maar ik verwacht dat zoiets gebeurd na een jaar gebruik.... en niet na één dag op de beurs.
Geplaatst: 05.04.2013 - 15:55
door Walter
ik weet niet waar een auto meer van slijt...
Geplaatst: 05.04.2013 - 16:00
door Bluemagics
@Walter: Goed punt. Ik weet niet hoe ruig mensen doen met de auto's op de beurs. Of is de gemidelde Volvo rijder aan de zware kant?

Geplaatst: 05.04.2013 - 16:02
door Walter
de meeste van deze auto's gaan een jaartje beursjes rond en zijn dan afgeschreven... In 10 dagen RAI wordt meer gesloopt dan in 10 jaar praktijk gebruik
Geplaatst: 05.04.2013 - 18:48
door Alexos
Waar ik een beetje van verschiet is dat ze met alles LED LED LED doen maar dan de kentekenverlichting ongemoeid laten????
Geplaatst: 06.04.2013 - 10:29
door Figaro
Geplaatst: 06.04.2013 - 14:50
door Volvoman
Is dit weekend in het echt te krijgen in Beesd!
Geplaatst: 06.04.2013 - 20:21
door Hoes
Hebben de Belgen geen D2? Die Co2 waarden die in de folder vermeld staan zijn hoger dan in NL.
Geplaatst: 07.04.2013 - 09:49
door Figaro
Hoes schreef:Hebben de Belgen geen D2? Die Co2 waarden die in de folder vermeld staan zijn hoger dan in NL.
Tuurlijk hebben we Belgen de D2, wat zou ons diesellandje zijn zonder deze motor?
Neen, dat was mij nog niet opgevallen dat de CO2 waarden verschillen met Nederland...
Geplaatst: 08.04.2013 - 07:47
door evert65
Figaro schreef:Hoes schreef:Hebben de Belgen geen D2? Die Co2 waarden die in de folder vermeld staan zijn hoger dan in NL.
Tuurlijk hebben we Belgen de D2, wat zou ons diesellandje zijn zonder deze motor?
Neen, dat was mij nog niet opgevallen dat de CO2 waarden verschillen met Nederland...
is dat echt zo dat die waardes verschillen??
Interessant , hebben jullie een vergelijkend overzichtje?
Geplaatst: 08.04.2013 - 11:23
door Alexos
Sterk in de Belgische prijslijst staat 103 Gr CO² voor de S60 D2 en 107 voor de Powershift D2
Geplaatst: 08.04.2013 - 13:50
door Fulaks
Waar zie jij die Belgische prijslijsten ?
EDIT : gevonden...