Stiksels

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Rutger1972
2nd Gear member

V60_PHEV schreef:Even korte off-topic vraag:

Rutger als ik het goed zie heb jij verwarmd stuurwiel?
Jij hebt de naden in het stuur zoals ik ze het mooist vind. (naad rondom)

Jollie Breeze Racing heeft een ander stuur met naden overlangs (klik)
Vind ik minder mooi... De logica ontgaat mij nog
Het is inderdaad anders dan bij Jolle. Ik heb de optie gekozen winterline (met verwarmbaar stuur en zwart stiksel).
V60 D6 (phev) my14, ember black, hybride/security/winterline/blis/premium sound/sportseats
Certificaatnummer <20
FjodJont
2nd Gear member

Rutger, ik ben het helemaal met je eens. A.s. dinsdag kan ik mijn auto voor het eerst zien en zal hier extra op letten. Mocht de dealer er dan iets zeggen zal je dat horen.
V60 PIH Crystal White cert my14
EQ
1st Gear member

Pff wat een gemekker om een wit stikseltje, zit ik op een mode- of autoforum? Ik geloof niet dat iemand hier specifiek zwarte pookstiksels heeft besteld, noch dat Volvo dat in de specs heeft aangegeven. Of het staat is persoonlijke smaak, mij zou het niet boeien, vind het geen eens lelijk, maar ik denk dat je geen poot hebt om op te staan. Alsof dit een totaal afzichtelijke, vloekende combinatie is. Get a life zou ik zeggen. Volvo bashen is 'in' bij sommigen hier geloof ik sinds de belachelijke 'hollandse' tirade van Superfunky.
Rutger1972
2nd Gear member

[verwijderd]
V60 D6 (phev) my14, ember black, hybride/security/winterline/blis/premium sound/sportseats
Certificaatnummer <20
jvov60
4th Gear member

Rutger1972 schreef:
EQ schreef:Pff wat een gemekker om een wit stikseltje, zit ik op een mode- of autoforum? Ik geloof niet dat iemand hier specifiek zwarte pookstiksels heeft besteld, noch dat Volvo dat in de specs heeft aangegeven. Of het staat is persoonlijke smaak, mij zou het niet boeien, vind het geen eens lelijk, maar ik denk dat je geen poot hebt om op te staan. Alsof dit een totaal afzichtelijke, vloekende combinatie is. Get a life zou ik zeggen. Volvo bashen is 'in' bij sommigen hier geloof ik sinds de belachelijke 'hollandse' tirade van Superfunky.
Jammer EQ
Dat je zo doorslaat. Zoals al gezegd is het een mening. Volgens mij is het volledig niet onredelijk om dit aan Volvo te vragen. Volgens mij wil jij ook duidelijkheid als je iets koopt. Als jij tevreden bent is het prima maar laat dan deze thread verschoont van jouw afkeer van de mening van anderen.
Mee eens. Ik snap heel goed dat mensen zich storen aan Volvo voor het niet goed opletten wat ze eigenlijk in elkaar zetten in deze combinatie. Iemand die zich daar helemaal niks bij kan voorstellen moet proberen meer inlevingsvermogen te hebben.

Dus Volvo NL, en -Dealers: meld dit eens terug naar de Zweden en kom met oplossingen. Kritiek simpelweg negeren, oplossen voor veel extra kosten of afdoen als gezeur is niet de juiste manier!
OGA244
8th Gear member

Ik zie hier voor Volvo NL een rol weggelegd, de individuele dealer wordt door het van roze brillen voorziene designerteam niet eens serieus aangehoord
Ben
Executive Member
Contacteer:

Mods break

Deze laatste paar berichten geven aan dat de indruk bestaat dat dit forum van Volvo is en dat Volvo naar aanleiding van berichten op het forum actie zal (volgens sommigen moet) ondernemen.
Echter, Volvo-forum.nl is niet van Volvo en vragen aan en klachten over Volvo zul je toch echt bij Volvocars moeten neerleggen.

Volvo-forum.nl is een forum voor Volvoliefhebbers en geen klaaglijn onder beheer van Volvocars Nederland en/of Zweden.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
EV70S
3rd Gear member

Wat voor kleur zijn de stiksels nu aan de zijkant van de Beechwood stoel? Is dat op zwart leer eerst een Toscana stiksel en dan verder naar achteren Blond maar niet zo hoog Blond als op de pookhoes? In de deurpanelen ook nog stiksels?

Triest voor een merk wat Zweeds design zo hoog houdt en nu missers maakt die Koreanen en Fransen al achter zich hebben gelaten...
MY2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid - Ice-White VERKOCHT
MY2012 Megane RS 265 CUP - Glacier Nacré
EQ
1st Gear member

Rutger1972 schreef:
EQ schreef: Jammer EQ
Dat je zo doorslaat. Zoals al gezegd is het een mening. Volgens mij is het volledig niet onredelijk om dit aan Volvo te vragen. Volgens mij wil jij ook duidelijkheid als je iets koopt. Als jij tevreden bent is het prima maar laat dan deze thread verschoont van jouw afkeer van de mening van anderen.
Mag ik mijn mening geven over het naar mijn mening 'doorslaan' over een paar witte stiksels op een versnellingspook? Kom op zeg, BMW levert auto's met beige stuurwielen, dat is pas erg! Laten we de zaken niet omdraaien, wie slaat er nou door? Maar ga vooral officiele klachtenbrieven schrijven naar Volvo, ik wens jullie allemaal veel succes met het stikselissue.
EQ
1st Gear member

EV70S schreef:Wat voor kleur zijn de stiksels nu aan de zijkant van de Beechwood stoel? Is dat op zwart leer eerst een Toscana stiksel en dan verder naar achteren Blond maar niet zo hoog Blond als op de pookhoes? In de deurpanelen ook .
Toscana? Blond? Hoog blond? Haha, waar gaat dit over, het lijkt wel of ik met een paar vrouwen bij de kapper zit. Kom op mannen, laten we het over auto's hebben!
RoaldH
6th Gear member

Haha :)
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”