Om je wat beter in te lichten in het hoenderhok:
laat me voordat je je druk maakt om deze situaties opmerken dat je dan wel eerst even goed naar de foto's bij deze berichten kijkt:
-bij van der valk zijn er nog NEGEN stopcontacten vrij voor de fietsen
-in Schiedam is er een ongebruikte parkeerplaats naast mijn Volvo vrij met daarbij ook een ongebruikt laadpunt. Mocht jij (als je toevallig weer eens in NL bent, en het geluk hebben een Tesla te mogen besturen

Voordat er nu irritatie over en weer gaat bestaan op dit overigens zeer nette forum waar in het algemeen op respectvolle manier met elkaar wordt gediscussieerd, het onderbord op deze parkeerplaats roept de nodige vragen op, zeker ook bij mij en dat is dan ook de reden dat ik deze hier heb weergegeven.
Ik ben juridisch geen expert maar ik denk dat een geslepen pleiter bij de tekst "bestemd voor motorvoertuigen die alleen elektrisch worden aangedreven" ook de uitleg kan geven dat de Plug-in hybride op sommige momenten alleen elektrisch aangedreven kan worden en op andere momenten ook anders, er staat niet dat hybride voertuigen zijn uitgesloten!
en ja, Ben, stekkers zijn vergrendeld in auto en laadpaal tijdens laden dus eruit trekken zal niet zonder schade gaan, voor machine en waarschijnlijk ook de persoon die aan stekker trekt.....:error:
tot zover deze bijdrage.