Drukke tijden voor Volvodealers; 120 afleveringen per dag
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41419
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
De vraag is natuurlijk ....... gaat het lukken ?
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 148
- Lid geworden op: 29.06.2012 - 09:40
Nou ja, ze hebben in elk geval een goed jaar achter de rug, en dat stukje massa biedt natuurlijk ook weer het nodige onderhoud en kans op langere merkbinding.... Zeker als ze 20% V60's enzo blijven regelen, of eventueel nieuwere modellen, is er zeker een kans dat leaserijders die hun V40 goed bevalt ook weer naar een Volvo gaan kijken voor de opvolger.
Zelf 2 Fordjes gehad hiervoor (C30 kwam te laat tegen scherpere prijs en was niet praktisch (Fiesta was ook 5deurs) genoeg), nu de V40 en ik hoop dat over een paar jaar de huidige regeling (was net op tijd met de bestelling (nu alleen VAG + Peugeot, maar de beloofde besparing blijft uit zoals het nu lijkt)) weer vervallen is.
De Fordjes waren prima mbt rijgedrag, prestaties, zitcomfort (zwakke rug) en uitrusting. Maar de V40 is toch even een stapje hoger, met name de afwerking/uitstraling.
Zelf 2 Fordjes gehad hiervoor (C30 kwam te laat tegen scherpere prijs en was niet praktisch (Fiesta was ook 5deurs) genoeg), nu de V40 en ik hoop dat over een paar jaar de huidige regeling (was net op tijd met de bestelling (nu alleen VAG + Peugeot, maar de beloofde besparing blijft uit zoals het nu lijkt)) weer vervallen is.
De Fordjes waren prima mbt rijgedrag, prestaties, zitcomfort (zwakke rug) en uitrusting. Maar de V40 is toch even een stapje hoger, met name de afwerking/uitstraling.
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
- Berichten: 8547
- Lid geworden op: 06.05.2008 - 13:13
- Locatie: Tussen EBBR en EBAW
In Blegie zijn het ook drukke tijden blijkbaar, gisteren even langs mijn dealer Lacom gelopen en je moest in de rij bijna staan wachten om een verkoper te strikken, ze hadden hun handen vol daar !
Uiteindelijke wel weer perfect begrepen en geholpen bij Lacom, details volgen later nog....
Uiteindelijke wel weer perfect begrepen en geholpen bij Lacom, details volgen later nog....

Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
- Paul
- Geartronic member
- Berichten: 33132
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 00:38
Volgens mij loopt de D6 ook goed daar, want ik ben er al paar keer eentje tegen gekomen met Belgische platen.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra